Cosa da fà in a vigenza di Natale annantu u Natale u 6 di jinnaru è Epifania u 18 di ghjennaghju: tradizione, signarie, fortuna è cunferenzi

A vigilia di e vacanze cristiana di a Natività di Cristu è u Bautismu anu un ambienti spettaculu. Puderanu cuntà di u futuru, cambià u so destinu. Hè per quessa u 6 di ghjornu è 18 avete da seguità seguità ciò chì passa in ghjorni. Semplici simule è credenze aiutanu à sapè nantu à a ricchezza, a felicità in a famiglia. E interessante fortuna è di cuspirazione cambiassi a destinazione. In eseguisce qualsiasi riti, vale averà sapè ciò chì farà di a vigenza di Natale prima di Natale è Epifania, è chì azzioni sianu evuluti. Avemu avè ricumputu i tradizioni più interessanti è i costi assuciati cù sti festivi. Avarete aiutà à cumpensà i sacramenti è acquistà vicinu à u so sognu pussibule.

Cosa da fà in a vigenza di Natale prima di Natale - signa è credenze 6 di jinnaru

A maiò parte di i cristiani Ortodoxi prisentanu à i signori attaccati à u Natale. Ma ci sò cunvinzioni chì aiutanu à sapè infurmatu di u futuru in a vigilia di i vacanze. Avemu trovu i segni più preziosi è dettu ciò chì facenu à a vigenza di Natale prima di Natale, per cambià u destinatu per u migliore.

Chì sò i segni di a Natale di u 6 di jinnaru chì sarà infurmatu di u futuru?

Overture u velu di un futuru vicinu o quandu avarà aiutu signali interessanti è più precisa di a vigenza di Natale. In questu ghjornu, avete bisognu di attentu à tuttu ciò chì passa in a casa, famiglia, natura. Sugerimenti simprici aiutanu à avè i disgrazia è truvate a vostra felicità. Aderemu à e regule simplici di a Reunion di Natale, hè faciule per salvà a vostra famiglia da ogni situazione. Ma vale a pena aghjustà un ochju vicinu à u mondu à voi. Ancu l'fenomenu climatulinu simplice pò prediterà u futuru di questu ghjornu.

Chì pudete fà in navi da a vigilia di Natale di Cristu - fortune telling, money

A vigiglia di a Natività di Cristu hè permessu di guidà diverse riti è di a fortuna. A vigenza di Natale, l'atmosfera spiciale di u ghjornu pre-vacanze aiutà à truvà risposti per questi impurtanti. Avemu sceltu a ricchizza simplista è più veritativa chì vi diciarà ciò chì facenu à a vigiglia di Natale prima di Natale per acquistà infurmazioni nantu à u vostru avvene.

Simple fortune di l'avvena per l'Eve di Natale

Per a fortunetelling in Eve di Natale, ùn avete bisognu di rializà i ritu cumplessu. Ancu i canti più simplici se diciarà u futuru di a fortuneteller. Pudete bisognu di u 6 di jinnaru in e manere seguenti: Avete bisognu di piglià un libru è fate una pregunta nantu à un futuru vicinu. Allora, cù i vostri ochji chjusi, apre a pàgina è apre a qualchì paràbule cù u dettu. U testu di u libru fornitu risposti solu à e dumande di interessu. In un saccu di tissutu, poni carta cù insetti differenti (per esempiu, "ricchezza", "malatia", "travagliu novu", "nascita di un zitellu"). Allora pigliate un di e pezzi di carta è leghje a prediczione. Pigliate e scatuli petite (pudete càmpule da Kinder Surprise) è in questu induve elementi diffirenti. Pò esse un anellu, un mostru, una tablet. Fold the boxes in un saccu di tissuti è at random tira fora unu d'elli. U suvessu praticà contà à u futuru. Fate una fortuna contru à a vigenza di Natale prima di Natale hè cunsigliata à a sera. Questu ora l'aiutà à cunnosce e prus previsu più preziosu per l'avvene. In sta pregunta, una atmosfera di prezzi vacanze prumetta l'aiutà.

Chì sapete chì pudete fà a vigenza di Natale?

A vigilia di Natale, pudete amparà u cumplimentu di u vostru querariu cherished. Per esempiu, un cat domesticu pò "dite" nantu à ella. Per fà questu, avete bisognu di fà un desideriu è chjamà l'animali. Se u cat crucià u fogghiu cù a so puchina ghjustu, sarà vera. Sì u dirittu - Allora l'eseguzione veloce di u desideriu di aspittà ùn valuta. Quelli chì ùn anu micca una casa di l'animali pò guasgi ancu u scopu di a vigenza di Natale. Per questu hè bisognu di scrive solu i vostri pinsamenti nantu à e foglie di carta. Lasciate parechji foglie senza firmatura. Rutilate tutte e foglie è i mette sottu à u pilone. Dopu à andà in lu lettu, è in a mattina per piglià unu di i pezzi di carta. Hà indicatu chì gustu sarà prontu. Sì avete un vache vacanze - aghjustate per a rializazione di i desirs in un futuru vicinu ùn valuta.

Parigghi per a salute è a felicità - hè ciò chì pudete fà in u Vespere di Natale prima di Natale

Prima di a festa forte di a Natività di Cristu, hè pussibule di fà affucà è di prutezione di e conspirazioni speziale. Sempribiglii sinceri anu aiutu à prutezzione di i so amori, dà a felicità. Avemu sceltu simpatici cunspirazziu è hà indicatu ciò chì facenu quandu eranu pronunciati in a vigenza di Natale prima di Natale.

E lotti effittive di a vigiglia di Natale in salute

Protege i vostri parenti per accidenti è salva di e malatie cù l'aiutu di cunspirazzi speċjali. Anu deve esse pronunziatu in vigilia di Natale in a sera o in a notte. À questu tempu, i putenzi superiori aiutanu à tutti quelli chì sinceramente dumandanu à questu. U 6 di jinnaru, nantu à a vigilia di l'anniversariu di Ghjesù Cristu, cumprà una tela di biancheria nova è parlate per a guare di diversi, cumprese serii, malati. Sì cualchissia più tardi s'arrivela in a famiglia, cusì ponu esse scumpravu à a pacchula.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Parlate di 77 morti,

Da qualunque u dulore, da i luci beacons,

Sour secca, da u cancer,

Accustà di un zitellu,

Da spoiling, da a crampazione di notte,

A mamma di a mamma di Diu hà allisée u so Figliolu,

Scuscaru a toalla.

Benedisci, Diu, è u mo fitisu.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Quandu (nomu) u lino,

Aghju sguassate tutte e mo ferte.

Amen.

Per aghjurnà a salute, a trama magica sussurru hà dettu lettura prima di a matina nantu à unu di i ghjorni santi. E so parolle sò dinò: "Aghju passatu à dorme, u Servitore di Diu (u mo nome) in una sera oscura, era scuru in a strada; Aghju persu, u Servitore di Diu, (u mo nomu stessu), in a matina tempia nantu à l'alba ragazza, quandu era lume in a via; Mi lavu, u Servitore di Diu, (u mo nome), l'acqua fresca è fresca; Sugummighjà stessu, u Servitore di Diu, (u mo nomu stessu), cun un prugu biancu. Puderaghju a porta à a porta, da a porta à a porta. Andaraghju longu a strada longa nantu à a strada-terra à u mari mari, induve l'isula hè santu. Turnu à livanti versu u sole di u rosso, è vide un campo chjaru. À queste hà vistu a casa di una grande torre di sette torre, in u quale a russa si trova nantu à una sedia d'oru. Ella cura malatii è malatie, cunvince, è nantu à e so ghjinochje custate un pratu di colore, nantu à quale chì ci chjudaranu u filu di furtezza forti forastu. Iu, u Servitore di Diu (u mo nome) in questa casa sette torrenti, umili è cù una testa inclinata. Ella cediu sottu à a cammara russa, hà sottumessi à u so core, è hà dettu u seguente: "Pigliate, a zitella hè russa, da i vostri colti di platti cutiddeghjani di cutiddanti, è tagliate cù una carne negra insale. Tagliò (dolci) tutti maladie è pene cù malinzii e malati fortii cunnessi. Apricta tutte e so feriti cù u so putere magicu. Dopu à quessa, prutegge (a so) di qualsiasi intenzione malefica di un omu di male, sia una donna o una donna, una zitella hè semplice pelosa, un paystaghju hè un paysaggiu o un poligamista, capering o capeddu. È avendu fattu questu, cercate i vostri atti, a doncina hè russa, cù 12 cornamenti. E pusò tutte e doce chjave à u fondu di u mare, a forte peda di Alatyr. Ùn apre u chjuccellu è micca di lavà i chjavi. Ùn hè più u Servu di Diu (-a) (u nome di u malu persona) hè malatu di stu mumentu è micca mai. Quandu u soli di a sera attraversu, perchè tutti i praticali sparanu. A mo parolla hè forte, nimu hà cambiatu. Serà cusì cusì è sempre. Amen ". Hè impurtante di lavà in le valdi prima di leghje sta cuspirazione, è ancu megliu in un bagnu. Assicuratevi di dissoluze i capelli è ponu vistisce una ropa nuvola, spaziosa di u culore di luci. Pudete fortalezzà a trama, leghjendendu, tenendu una candela chjappu in a manu.

Ciò chì cungiuli pò esse dichjate à a vigilia di a Natività di Cristu u 6 di jinnaru per a felicità?

A vigiglia di Natale prima di Natale, pudete dumandà micca solu nantu à a salute, ma ancu di a felicità. Avemu bisognu à fà cun rispettu particular. Inoltre, avete bisognu di dumandà a felicità non solu per sè stessu, ma per i più vicinu, caru ghjente. Pudete turnà à altimmi di putenzi à dumandà a felicità cù e seguenti cumparachi: Avete bisognu à andà sinistra à 3 ore da a sera, arrivanu à u celu è dicenu:

"Chì u celu santu si svilò,

Dà me felicità dorata,

Quante stelle brillanti in u celu,

Tandu da qualchì felicità di i lacrimi!

Amen! ".

A cuspirazione hè pronunta, dà tratta à a sera di u 6 di jinnaru. "U Nostru Signore Ghjesù hè natu, u pòpulu si raligrava è anu datu u battèsimu! Sì sane (im una persona) è felice, ùn sia micca brutta! Amen! ". Una conspirazione hè pronunta sopra à una chjesa di a chjesa. "Pigliu lume à a casa cù luci luci. Aghju pacatu l'arcubalenu, aghju cupiate i mura. Da u celu à a terra, i mure si criscenu. I difendini, i paesi di a paci è di a paci. Candele, brillanu bellu. I muri diventanu più forte! Protegisce a casa di tutti i vostri nemici! Amen! ".

Cosa da fà in a vigenza di Natale in Agbiu - tradiziunali è i duttori 18 di ghjennaghju

Eva di Natale u 18 di jinnaru hè cunzidiratu u fini di Natale. Dunque, in quellu ghjornu, divinzioni averebbe guidate in u ghjornu dopu à a sera. Hè prubilmente creeu chì era nantu à l'Epifania A Eve di Natale chì "u male" cammina nantu à e case. Hè necessariu per pruteggià è di a famiglia da qualsiasi negativu in anticipu, per ùn dà à a forza malvagante per incontru nantu à a discordia. Avemu indicatu a tradizione folki più interessanti, chì vi farà piglià u vostru pudete fà per questa a Natale, à l'Epifania l'18 di ghjennaghju.

E tradizione interessanti di Eva di Natale u 18 di ghjennaghju à l'Epifania

A vigilia di u 19 di jinnaru, era abitudine per nevarà e famìglie. A casa duverà esse preparatu per a festa ortudoxa. À u tavulu si pusò dopu l'apparizione di a prima stella. Finu à quellu tempu, un rigistru rapidu era osservatu. È avete bisognu di cumincià cena cun acqua cunsacrata. Allora a famiglia è i clientni anu da pruvà Kutya è Uzvar. Dopu à a tavula hè stata accettata per sirvende e bisognu di u tacchino di gingerbrella in forma di crucialli, è dopu per passà i praticelli magre. Hè desirabili chì sò nantu à a tavula hè 7, 9 o 12. In a notte di u 18 à 19 ghjennaghju, unu deveru andà in dorme dopu à a preghjetta in un bon animo.

Chì ùn fate in Natale dopu à u Bautismu - hè pussibile di guessà u 18 di ghjennaghju

I sacerdoti è i crudi credi chì si pò manchè in a sera di u 18 ghjennaghju. Perchè, quellu ghjornu, o ùn hè micca necessariu di fà rituali, o avete bisognu di "trasferiri" à a dumande è di u ghjornu. Propemu à acquistà cun un video interessante chì si pò avè l'avvena à a vigiglia di Natale in l'Epifania, è cumu fà fà.

Hè pussìbule di gastru à fortificà in Epifania Eva di Natale in u 18 di ghjennaghju - tradiziunale di vacanze

U video hè coltu hè sicuru per vende in cose per i so cumpagni chì sòni di creà a so famiglia. Ci ci conta a divinazioni più interessanti è i rituali. Anu aiutanu averanu più nantu à u matrimoniu è prestu prestu a mòglia di a to mità. I tradizioni simplicitati è riti interessanti di a vigenza di Natale permette à tutti di amparà u so avvene. Dopu tuttu, durante a Natale di u 6 à u 18 di ghjennaghju, puderanu guidà diverse fortune-telling, cercate e sinte esatti. I terreni insosuli aiutanu à dumandà e forze forze per a salute è a ricchezza, a felicità. Ma hè bisognu di mantene sti rituli davanti à Natale è Epifania cun una attesa particulari. Ùn hè tutale di u tempu hè adattatu per questi azzjonijiet. Avemu parlatu nantu à e modi più accessibili è simplicii per amparà tutti i sicreti di u destinatu. Cù l'aiutu di tali tips, tutti pò capiscenu ciò chì facenu à a vigiglia di Natale prima di a festa ortodoxa, è chì deve esse evitata.