I caroli di Natali sò i pezzi russi in Natale-2017. Testi è nutatti di canzoni di Natale è carli brevi curtmetratti

Carols sò un tipu d'ecu di a tradizioni antica di celebrà u solstiziu invernu, simbulizendu u nàscita di un novu solu per i Slaves. A festa in onore di u Diu di Veles hà longu ghjuntu in u passatu, ma un novu, pocu significativu, a Natale Natale hè stata apparevuta. Dopu quellu tempu, carols sò diventate divertenti invernale per u folk, una parte integra di e vacanze di Natale. Ùn hè surprisante chì "cammendu per una stella" è caroling per assai persone hè una è a stessa. In u XIX sèculu, sti dui tradizzioni sò spessu combine. Ma però, hè necessariu di pudè esse distinguitu. À a sera di u 6 di ghjennaghju, solu l'adulti intervenenu in caminari, ponu eranu in vestiti è cuntenanu carols russi di folk. A matina di u 7 di ghjennaghju, i figlioli sò vinuti, andà in i stati famigliali, dite à i testi di nuvelli curtite, canti i canzoni di Natale è ripigliate un rigalu gustu è un poche di soldi da e mani di i ghjè propiu ospitale.

Avemu avutu ricugghiatu i meglii navi di Natale brevi cun testi è e nota nantu à u nostru portale. Preparate per a vigiglia di Natale in anticipu, aghjunghje à u prucessu di zitelli, amparate tutti i tradizioni slaves.

Semplici e brevi carols russi, testi

I nostri antenati tradiziunali andonu in carol nantu à a vigilia di Natale. In un ritu divertitore, micca i zitelli, ma solu l'adulte o ghjuventù, participonu. Caroling era megliu in una spezia di carnaval slave: tutti chì vulianu acquistà cù "capri", "gypsies", "bears", "arapti", vistutu di maschere di vitturi è vultonu, facianu manciari cù zucchero di farina è sapi. Carolì nichi anu pussutu esse cusì splendido, à volte l'ombra - per traslassi u cavallu d'un altru in un altru bancu, cambia u carrettu, disciugà u cani di girardia è teme a splutazioni. À questu mumentu, Caroling era un pocu di l'incarnation di l'ànima di l'ancestatori chì vènsenu à a terra in u Natale, perch'ellu ùn si atteru di privà u piovulu di l'autorità tali. Inoltre, a mozza hà micca usatu no solu carols Russe senzillu è curtu, ma ancu cun rie sarcasticu cun ghjustu è ostruvisa. In particulare, s'ellu ci hè statu l'albitri amicheghja è disprezzu, mischju per un trattatu. Avemu ancu cunsigliu per apprezzà un pocu di carols brevi russi in modu di manera chì pudete divertevi in ​​ghjornu di Natale, observe una tradizione è sorpresa i vostri parenti è amichi cù novi adulti o testi di i zitelli. Carol di Natale, Carol di Natale, Eve di Natale! Auntie bona-natured, Pirozhka qualcosa sdobnenka Ùn hè micca stampata, ùn fate micca, Dà à rimbià, Dui, trè, Per un bellu pezzu, si stà paura, Ma ùn ùn si stallà! U stufa hè cale, Pirozhka, vo vulete!

Kolyada, kolyada, Apertu tutti i casi, Tutti i finestri, caspi, Dà candy è pasticci, Per esse bè per voi, Dì di ringraziu u celu, Diu beanu beni tutti, Hè nantu à questu.

Carol di Natale, carols! Dàtene un pezzu, o pane di pane, o soldi una mezzo, o un pollulu cun una crescente, u Cockerel cun una scalera!

I carols di Natale in russa per u Natale 2017

Cristianu "Cammendu per una stella" hè sempri cunsiderata a tradizione di u zitellu. Per annunzià u Cristu era mandatu in prima di a matina u Natale. Tutti i carolsi di russa è i canzelli nudi di curtite eranu di cuntenutu religiosa. Comu l'attribuurale principale utilizò l'asturianu "Betlemme" da ottu ponti in u polu, simbulizendu l'arrivata di i Magi. Caroli ùn si ponu micca vistutu, si cunsunonu modestly è decente. L'imprese chjuchi vinianu à i chjassi è à i finestri di casi, canta canzone, leghjite i testi, ludà l'anziani è u Salvadore nascit. In ritorno, i vignaghjini ricivutu cusì diliziosi è muniti. In villages separati, camminendu cù una stella è carols, era statu permessu solu à i pòpuli o à l'orfani. I prupietarii di i caseroni ricchi eranu generosamente ricumpinsati, affinchì tutti i cose gastru puderanu esse un aiutu tangibule per famiglie poviri. Per parechji etnographie annu scurdatu assai chjudi di Natali russi picciriddi à i zitelli, ci sò parechji stori chì contanu a storia di u nàscita di Ghjesù. Ma u vapuri hè sempre sottu poesi di i zitelli curtite cù una sulla silvia è un significatu profundo. Avà l'Anghjulu hà vinutu à noi, Ellu cantò: "Cristu hè natu!" Avemu vinutu per glurificà à Cristu, è vi felicità in le vacanze! Avemu duvutu una stella, cantamos una canzone, Correghjemu a nostra manera à a casa, glorificammu u Cristu di Diu!

A notte hè tranquillità, a sira hè santu, Ci hè una lumera in u celu, bellezza. U Figliolu di Diu hè impannillatu in vestite swaddling, Hè in u Betlemme den. Sleep, u Spiritu Santu, Sleep, the Santa Infant. A notte hè tranquillu, a notte hè santu, è hè luminoso è pura. L'Alegria Alegria sò u cantu di u coru, Alloghju apertu l'expanse di u terra cascatu. A terra cascata falata. A notte hè tranquillità, a notte hè santu, Cantemu Cristu. E cù un surrisu, U zitellu aspetta, E so ochji nantu à l'amore Diu è brilla cù bellezza. È brilla cù bellezza.

Kolyada, Kolyada Apertura a porta, pigliate i to trunks, Servite i parche. Ancu un rublu, anche un morsa, ùn vi ùn abandone a casa cum'è cusì! Dàtene un dolce, È pudete è una muntagna ùn dispite micca qualcunu U ghjornu di Natale!

Christmas songs for Christmas carols: testu di i zitelli curtite per u Natale

Tutti i canturi chì anu avutu à u nostru folkloru di l'antichità pò esse divisu in dui categurie diffirenti: brevi "sementi" è i canzoni di Natale. I motivi di i zitelli sò nati in paganismu. I so testi curtichi sò chjosi di storii nantu à u putere di a natura, di a fertilità di a Terra Madre, tutti eludiranu i patroni è a desideranu cun aghjughe generosu. Solu in uni pochi regioni di Russia i caroli volte à Kolyada. In altri spazii di u paese di Dio di a fertilità hè chjamatu diversu: Avsene, Vinograden, Tausen. I canzoni di Natale di Natali per caroling appeared after the christening of Russia. In i so testi, hè faciule fà seguitu u messagiu di u grande avvinimentu - u nàscita di u Salvadore è u felicitu di tutti i cristiani cù l'aspettu di u poccu Ghjesù. Sò più complexi in i so testu è melodie. E si hè abbastanza per ricurdari un pocu di riempri ripetite semprici per u spettaculu di carols curtitiche di pusterità, i melodie è i testi di i canzoni di Natale per Caroling hè stata studiata per un bellu tempu. I lumini currutti à traversu a finestra cù argentu, Questa notte ùn hè micca semprici. Fate fora di a finestra, ancu fora di a finestra, Chjami Aghjalesi. In a matina in u celu a stella splende brillanu chì tutti l'astri in u mondu. Serà lume, cum'è sempre, E i zitelli sughjurnate. Natale di Natale in Natale, Natale Natale in Natale Ed allora Ghjuvanza è Calidez. Natale Natale in Natale, Natale Natale in Natale. Let the heart be Quiet and light. Fata diventa u boscu di Natale. Un conte di fata hè in prossimu. U cantu di l'amore scorri da u celu, Vita senza miraculi ùn hè micca successu. In a mattina in u celu una stella foglia, brighteru cà tutti l'astri in u mondu. E mai, mai, i zitelli ùn chiancanu.

U Santu di Natale - Joy in the world, celebration. U ghjornu di u Cristu, u cantellu di Kolyada. Ilogini brillanti Yolok, Stelle, pilami, crackers, è piacè, è admirazione Di u ghjornu di u Cristu. U Santu di Natale - Fiddoli di u mondu - una celebrazione. Tuttu a Terra pruteghja cù una canzona Di u ghjornu di u nàscita di Ghjesù.

Quietly whirling snowflakes. Un conte di fata hè vicinu à a nostra casa! Natale, rigali, ritratti: Chjamate tuttu u Natale! Astratti in u celu brillanu, Ma u più divinu di tutti - un solu! Oh gioia annunzià, in i vacanze di Natale! In questu vacanze magicu, tuttu s'impindarà in risu, cù Fede, Hope, Amore è a luce di a buntà vicinu!

I più bellissima carols russi: u testu di i zitelli è e nota

Comu in tempi antichi, in i nostri tempi i figlioli è adulti preparanu prima l'arrivata di u carol di Natale. I paisani addivanu pocu, ma i più bellini carols russi, cù i testi è e noti, i genitori aiutanu à costrure i costumi di i zitelli è facenu cunfitturi di una capra, una pècura, una guascotta, un ombra, etc. Siccome a maiò parte di i ghjovani è middle schoolchildren si vanu à l'scola, accuminciaru a preparazione per u Natale in anticipu: in casa cù i libri è videotapi di canzoni curtmetii di Natale o à l'scola nantu à lezioni di litteratura tematica. In ogni casu, i carols di Natali di i zitelli d'esse figlioli sò sfarenti di i tradiziunali. Invece di glurificà a vendita, i zitelli cantanu nantu à u nascita di Cristu, divertente d'inverno, vacanze è rigali. In gratitù di i canzoni bè è emuzionale i zitelli ricèvinu di l'adulti docli, torti, pane di gingerbread, frutta. In u nordu di Russia, i canzoni di Natali di i zitelli per caroling with choruses sò sungati, è in a maiò parte di e altre regioni, carols chjosa è chjucchi sò più spessu realizati. " Musica di Natali" di A. Shidlovskaya. Paroli folk. 1. Cum'è a fretura di strata si congeleghja u nasu, ùn ùn hà micca urdinatu per affaccià longu, Velit prontu à serve! 2. O un pastellu caldu, o un oliu, casgiu o mondu cun una spear, o un rublu in argentu.

"U carol di Natale" A canzunedda russa. Un carol di Natale hè ghjuntu in vigore di Natale. Forse, noi avemu circà un carol di Natale. Avemu trovu un carol à a corte di Romanov. I curone di Romanov, un muelle di ferro. In u core di u patiu sò stati trè balconi. In a prima torre hè un sordu russu, u suli Rilu hè una anzianu. In a seconda torre, ci hè un mesi luminoso, In a terza torra ci sò spessu asterischi. U mese hè luminoso, u mo ghjocu hè quì. L'asterischi spazii sò i zitelli.

"Carol di Natale" Canzone russa. Kolyada-Malyada, guarì u ghjovanu. Avemu cercu un carol in a corte di Ivanovo. Comu in a gelata di a stizza Cuncegi lu nasu, ùn manca per affichà un bellu pezzu, Ordine per prestu serve prestu: O un pezzu caldu, o un furmagliu cotru, o una lanna di dinari, o un rublu in argentu.

Carols russi: vedi è senti à u video

Ancu oghje in una metropole enormi, pudete organizzà vignaghjoli veloci è felice, cum'è incusà i zitelli à e tradizione antica di vacanze d'invernu. Certu, inturnu, si vultò u bancu è stalla i gatti vicinu, ùn valenu. Ma pà amparà carols brevi russi è facenu i vestiti di e zitelli simprici serà necessariu. Dopu avè unitu in famiglie o cumprò una piccula vittura di adulescenti o di ziteddi, pudete caminariate vicinu à i vicini, passeghjanu in u vostru paesi nativu, visitate i missiapiche, cullendu i "rigali di l'annu". U testu di i zitelli per caroling pò esse qualse altru, solu per esse facilmente ricordati è micca cunfunditi da i zitelli. E avemu duvemu offerte nostre propri varianti di coralli brevi di Natali russi, chì pudete vede è eseguite nantu à u video: Natale celebrà u mondu sanu. L'adulte è i zitelli anu glorificatu: à u mondu sanu, Diu nascì in Betlemme per salvà. Fate i nostri rigali à a den, I corori puri è sta canzona. Let the Christmas miracle Siga us in ogni locu. Harrigarria, ancu dopu à migghiara d'anni, u populu slavi hà sappiutu a priservà i migliori tradizzioni è i tradizione. Tra d'elli, un locu onore hè occupatu da carols of Russian folk in Christmas. L'ospiti abitanti chjamate i testi di coralli curtmeti di Natali è canzani cristiani cù u listessu piacè, è dopu, da u fondu di u core chì recompensanu i carols cun diliziu. Sensibilizà ancu più forte cù u veru Spirit di Natale.