Cream di a pelle

U megliu di a pelle hè prodotta da a so pelle, ma deve esse aiutatu. A cundizione di a pelle hè affettata da a qualità è equilibriu di l'alimentariu. Per esempiu, u cunsumu eccessivu di dolci, salate si conduce à a furmazione di l'acne. A carenza crìnica di a prutezione in a dieta dera un primu signu di marchjamentu: a pelle perde a so elasticità, hè secca è flabby, formi di coglieghjani prematuri, u capeddu torna più primu è si sviluppa male. A pastosità è a brisera di a pelle, in particulari sottu à l'ochji è in i parolle, indicanate una carenza di prutezione in l'alimentu è l'excedente di sal.
Per ciò chì a pelle sianu ghjovani è belle per un bellu pezzu, i stòrici cunsigliate micca di scurdà micca di una regula impurtante - oghje ogni ghjornu 1 tbsp. l. oliu vegetale. È d'impurtanza sò l'antidimatanti vitamini (PPP B6 è biotin), chì impediscenu a inflamazioni di a pelle. Quessi vitamini sò in quantità grandi in legumi è grani. In modu, u manghjitu di cugliu brutiu (speciele salvatu) cuntene fermu più di vitamina B da farina di granu. Hè per quessa hè bonu di manghjalli pane friscu da untuolo. A pelle hà bisognu ancu di vitamina C. Ostazziate sò cunsigliate per vìviri in a matina nantu à u succuu di limonu stomacu vacu, diluita cù l'acqua, ma senza azucarera. Rejuvenate a pelle è u trattamentu staggiunatu cù frutti o ravioli blueberry. À a pelle era ghjovana, deve manghjà assai verdura è frutti. Questi prudutti d'aferiaria sò un veru bagnu di vitamini è rimpiazzariate parechji credi di a pelle. Per via di elli, l'intestinu ci travaglia megliu, dunque, e tosini ùn sò micca assurdinati in u corpu è a pelle. Per guardà a salute di a pelle, i capelli, i denti, i cucumisati sò assai valurosi - cuntenenu assai potassiu, siliciu è sulfuriu.

Per d 'altra banda, u cunsumu eccessivu di carne, di grassu è di i prudutti annonce a pelle.

Da a dieta, deve esse escluditu saline di mare, spezie, caffè, tè, prudutti alcoolichi.

L'usu di u pane biancu, u zuccheru, i viti è di i frutti fugliali avissi da esse limitati.

A carni è u pesce ponu esse cunsumati in quantità chì sò.

Tutte e verdura, cacciati cume patate è espàrrecu, sò manghjatu crudu.

Menu di mostra. Primu colazione. Frutti freschi, avellana, amanduli. Pani senza farina. Sopra vegetale.

Secondo sirviziu. Diversi ligumi crudi. Zucchini vegetables o sopra vegetale. Insalata verde. U furmagliu o ova. Frutti freschi.

Lunch. Zucchini vegetables o zucchinis avec pasta, insalata verde. Frutti freschi, noci, avellana, amanduli.

À a fine di a primavera o in l'invernu, ci vole à piglià una multivitamin "Hexavit" o "Undevit". A vitamina A hè una vitamina di bellezza. Quandu ùn hè micca abbastanza, a pelle hè secca, i capelli è secchi è frutti, fà cacciau fora. Questa vitamina si trova in l'alimenti d'urìgine animali, in quantu à a furmazione di provitamine (carotene) in culti vegetale - carotta, tomate, albicocca, albicocchi secchi, aranciu marinu, etc.

Cù rosazia, deve limità a cantina di salice di tavola, zucchero, documenti, prudutti di farina, vinagre, pepite è altre spezia. Ùn sì purtatu è tè forte, u caffè (elli, per via, averebbiunu l'affettu). A menzione anu da esse inclusa più vegetale, frutti, prodotti lattichi, pane di centole, carne e pescante maghju.

Cu rosacea, accumpagnata da fenomeni infjammatorii pronomi nantu à a pelle di a face, un ghjornu di u ghjornu (una volta di simana) pò esse utili.

Jane Fonda cunsiglieghja micca di scurdà di u megliu amicu di l'epiderme - acqua. Bè dapoi almenu 5-6 tazzi di ghjornu. L'acqua dissolve e toxine, favurè a so eliminazione through the skin. L'alimenta ùn privassi micca solu a cundizione di a pelle, ma ancu u capelli.
Cù seborrea, avete da piglià a vitamina B 1 , chì hè cuntene à u pane da a farina integrale, salvadore, cereali, levitu, nocci, etc. Impedisce i capelli di sparghje è di cairi fora di u capeddu. A vitamina PP cuntene à u pane da farina wholea, cereali, fagioli, chicchi, patate , carne, pesce, ova, levitu, etc.