Quale règule hà da aiutà à assicurà un sonnu tutale

Per rinforzà a forza è l'efficienza di u nostru corpu, avemu bisognu di un ghjornu restu di u ghjornu. In ogni modu, quarchi dorme ùn porta micca alcuna migliurà in u nostru statu di salute, è avemu alluntatu da a rutina è stanca in a matina. In quì aquju u ghjornu? E duvereveranu aiutà à assicurà un sonnu sanu?

Prima, attentate à a durata di u vostru sonnu. Per un adultu, una norma fisiològica acceptable, capaz di furnisce una recuperazione sana di a forza di corpore, hè stimatu da da 7 à 8 ore. In ogni modu, stu indicatore hè un pocu individuu è pò varià in i più chjude è più grande.

Siconda, risponde à a quistione: à quale tempu averaghju spessu a lettu? Finu à mezzanotti o dopu? Sè vo site un fanàticu di i televi di TV chì sò radiate in un momentu assai tardi, pruvate di seguità una regula simplice: duvete dorme almenu a meza ora prima a mezzannotti. Stu cambiamentu in u regnu di u ghjornu aiutà à assicurà un restu più assicuratu, postu chì u so santu à a mezzanine hè cunsideratu cum'è più beneficiale à u corpu à quellu di notte.

Terzu, una altra regula, chì si pò vulè, per implementà ogni ghjornu: strolle before going to sleep in the fresh air. A saturazione di u nostru sangue da l'ossigenu durante un passatu duverà riazioni d'oxidazione chì si trovanu in u nostru corpu durante u so sonnu. Questa reazzioni prumove a suntesi di l'adenosine trifosfatatu (ATP), chì serà usatu in u ghjornu per generà energia necessaria per una gran varietà di prucessi fisiulogichi. Sè stati troppu cundannati à un tali puntu chì ùn avete mancu a forza di caminari nantu à u parcintu più vicine o quatratu, dopu avè da pruvate à avvientà a casa di dorme prima di volu dorme. Questa prucedura serà aiuta per furnisce l'ossigenu in l'abitazione, chì hè assai impurtante per un sonnu sanu.

U quatru, un grandu fan di casa di l'impiegazione ùn devenu sempre a seguità di sta regula: in un dormitoru ùn deve esse micca un eccessu di e piante. Chì sò i cunsiquenzi di a violazione di sta regula? Molti donne, ricurdannusi à u cursu di a scola di u botanicu, raghjunghje appuntu questu questu: i pianti segreganu l'ossigenu in u prucessu di a fotosintesi, cusì più in l'abitudine di ogni tipu di vegetazione, più chè u cuntenutu di l'ossigeni in l'aria. Invece, i pianti pruducanu l'ossigenu, ma questu prucessu di a fotosintesi hè tutta solu in u lume. Ma à a notte, in l'assaig de illuminazione, sti stessi cose accumincianu a crescita di assicurà l'ossigenu intensivu da l'aria per assicurà i prublemi oxidative in i celi di u so corpu. Perchè, dopu à un sognu in questa stanza, hè improbabile chì vi pudete pacà rinfurzà, u probabilmente in a matina, vi senterà un sensu di fatica è un dolore di ras. Ora sempri - perchè avete sviluppatu i segni d'ossigenu in mancanza ...

Quinta, per assicurà un santu sanu, aiutà à l'ottima temperatura in l'uttene. Ùn andate in dormi in un locu chjucu, perchè in stu casu avete aspittendu un sonu inferior. Hè megliu per assicurà a presenza di un pocu di l'aria fresca in l'alcuni (ponu esse faciule solu per vultà pocu pocu prima di l'uttene prima di vultà). È se vulete ottene un effettu durevule, pudete pruvate di fà una volta aperta per tuttu a notte. In ogni modu, sti prucessi si cumincià à inizià in a staghjunazione. In u futuru, incù un bè chì prununzià, pudete abbandunà una finestra aperta, ancu in u clima genovese.

Tutte e règule di sopra serve per assicurà un santu tutale è una rindizzazione ràpida di efficienza.