Comu sceglite e scatelli di sbagliatu?

L'artisti di dilettanti prufessiunale chì, senza pinzellati boni per u maquillaje, hè impositu fà un impeccable è d'alta calidad maquillaje. Ancu i cosmetti più carichi è di alta qualità pareanu una mascara in faccia, s'ellu hè appricatu incorrectamente. Cume à selezziunate u raspacciu drittu per u maquillaje è ùn pò micca cunfunditi in tuttu a varietà di ciuffelli in u mercatu?


U primu chì hà bisognu à fighjà prestu hè quellu materiale chì u lavu hè fattu di. Ci hè dui tipi principali di raspenti per u make-up: scorci naturali è sintetici. I scorci naturali sò usati per aplicar texturas secas: sombras, blush, pate, bronzer. I pepite di spumanti naturali, sò fatti di sable naturali, squirri è capri.

I pincastri naturali di makeup are more sufferenti, ùn anu micca scratch e irritate ancu a cutiddia delicata di e parolle, ma ancu costu, per regula, bastanti caru, chì i raspi scunciate è scrive. A tecnulugia di fabricà scarfiali naturali per u so pappu da una palla rapida hè chì a pila di u pezzu di u futuru hè assemblatu inseme, regardless of the length of each individual villi. Allora a massa di a sunnera hè cut, dà u pezzu a forma necessaria. Questi raspberi scricerani scontzate l'oculidi in ombreghjammi ombri, perchè i cunsigliu d'utilizate per aplicarle u culore nantu à a vuccata è appliice u culore à u doblegu. Per una bona rimessa, hè megliu scelta scolpiti naturali cun una struttura. In u prucessu di a so ghjustificazione, a forma di u pezzu hè furmatu cumu modu chì ogni capeddu hè ideale adattatu per altri in a longu.

I prudutti di pate sinteticu (nylon e taclon) ùn assorbanu tessuti grassi, da quali sò ideali per l'appiecazione di tutti i prodotti crema: bases, concealer, eyeliner, crema sombras, etc. Avà un pruduttu quantità di cepellosi sintetici d'alta qualità hè pruduciutu, eccettu ch'è sò più durable chì i scarmi naturali è sò più faciuli di cura. Per e donne, i scorci di fur-spraying, sintesi di fibra, seranu una solu ideali per questa problema.

Cumu cuntrollà a qualità di u pittore?

Per fà e raspagghiate di makeup chì avete servitu più di un annu, poni attenzioni particulari à a so qualità. Ùn crème micca u fabricatore per una parolla, cuntrollanu sempre u pezzu di cumprà. Eccu nant'à certi modi simpatici di valutà a qualità di u lavanda.

Scolpiti di essenziali

Tutti l'artisti di cumpagnie attuale hà un settore di documenti di sfarenti scuderi per u so settore, ma questu ùn hè micca significatu chì avete bisognu di tutti di cose per creà un bonu make-up in casa, hè abbastanti cumprà parechji lavori basi.

  1. Brush per appricà una basa tonale. I più famusi sò 2 tipi di such brushes: un sciccareddu di u tonu è "duofiber" (u fugliale hè stuffed with two types of nap, long white e short black). Adupratu una pinza di basa tonale, u pruduttu hè più ind'è distribuitu à u poludu è u makeup looks more natural.
  2. Brush for corrector / concealer application. Un scogliu sinteticu pittore per corrector / concealer, permettenu di appricà u pruduttu cù più precisa è di l'ombra.
  3. Brush for powder U fugliale era grande, flussu è bè fustu. Una opira universale hè cunsiderata cum'è un scortu ovalu per u polu mediu, chì pò esse applicata micca solu di u polu, ma prima chì tenia a munzina di u pozzu cù i vostri ditti, cuncettendu a faccia. Sò cumparate tondi è grossi in un manicu curtu.
  4. Brush per appiccicate a ruborosa. L'ottima scelte hè di ricquate un capelli, cù quale ùn pudere micca solu l'apparenza, ma ancu l'ombra. Per questu quì, u piuvitu si deve esse in u nome. U raspuscali per blush hè simili in forma à u pezzu poviru, ma hè significativamente chjucu di quellu di u so grandu.
  5. Brushes per l'apparenza di l'ombra. Per fà un bellu cumpurtamentu ochju, avete bisognu di almenu trè raspalli per l'applicazione di l'ombra: un sbagliu per l'appiecazione di u culore primariu, un pile per l'applicazione di culori in u doblegu è un piu di piuma. Qualchese eye make-up principia cù l'appiecazione di u culore primariu, un rasellu sciccareddu tutale hè ideale per questu, l'larghezza di un pezzu hè di circa 10-12 mm.
  6. Doppu l'applicazione di u culore principale, organizate l'accentu di culore: foscà a cuscillera di l'ochju, appliunzanu un culore à a parata è aghjunghje a linia più inferior di a crescita. Cu tutti sti prublemi, un pianu chjuchevule in forma di petali o un "raspberry brush" vippanu cun ella.
  7. Per un pianu ideale è amuzzu di fruntiere, i culori sò addupirati da pezzi fini in forma di un canna. A brocca per ombrezza hè fatta da legnu naturali. Nun mai riserva un piu di piuma, perchè un pezzu di qualità pobuna o difficiu rittrò è ferite a cutidiosa pelle di e tinglanti.
  8. Brush per applicà liner. Comu regula, i picculi cistini sintesi piani cun un vignetu chinuve o cilinti naturali finti cù una munzieddu longa è sigillati sò usati per applicà a linterna. A selezzione di un pile per podvodki depènza da quale forme di "shooter" v'hè preferitu. Un pezzu cù una pila fina pitturata vi permettenu di sculaccià una linea assai fina, è un pezzu cù una punta di u ventu hè ideale per "retroule" retro.
  9. Brush for eyebrows. Fillée da tùtte è un pezzu, li vellati sò assai più naturali ch'è i cecchi fugliati cù un lapis. U pezzu hè un corpu chjusu è hè assai faciule d'utilizà.
  10. Brush per l'appiecà lipstick. A maiò cume sò chjucchi pittoreschi fatti di fibra sintetica cù un pezzu brusgiatu. U pezzu vi permettà appricà u lipstiziu assai uniformu è chjappà u cuntestu di i labbra, ancu senza usu di u lapis di contour.
  11. Un pezzu per e cigliera aiutà à cutucà e so celluli è dà a furmazione chjamata. Cum'è un capelli per cigliu, pudete aduprà un sbagliatu bristle lavatu da una vechja carcassa.