Chì s'ellu hè difficiuli di parte cù u vostru maritu?

In u nostru tempu, e statìstici di divorciri sò assai orrendi. Più di a mità di i sposi sò divorziati. Chì pudete fà sè stessu, suffriu stu triste destinu? In u nisun casu ùn pò micca culpà à qualchissia per u divorziu, i dui sò sempre culpè.


In questa situazione difficili, sopratuttu se hè difficiule per avè parte à u vostru maritu, avete bisognu à piglià a manu è analizà a situazione. Qualessu hè u principatore di u vostru parting? Se u maritu, avete bisognu di pensà à sensu per quessa ch'ellu hà fattu questu, chì ùn pudete micca darà in a vostra rilazioni, chì preferia parting è u divorziu. Forsi ha truvatu una altra donna è si va à quì? Pensate à quessa, pensanu à seriu per ciò chì era mancatu di voi.

Forsi quandu parava d'attiralli, dicia d'accurse, quellu chì hà assai uctin maternu è u significatu tutale di a vita chì avà vi vede solu in i zitelli? Diciaraghju chì i zitelli sò sagrati. Ma i figlioli ùn anu mai esse verso entre u maritu è ​​a mòglia. U zitellu serebbe crisciutu è andendu a so manera, anu da esse a so vita, e so famiglie. Hè assai stuposa d'invistiscia in i zitelli alla a so tendernità, cura è attenzioni, senza chì abbanduneghja nunda à u so maritu.

Di sicuru, ellu hà truvatu una donna chì vi faria cura di ellu, è avà hè difficiule per avè parte à u vostru maritu. Hè difficiuli - hè dicitu senza dubbitu, solu avà capisci ciò chì vò piace è ùn volenu micca perchè. E chì avete pinsatu prima, quandu site stati obsessate solu cù i zitelli? Donne bè, ricordate chì sempre d'aspittà è interessante per u so maritu, deve sempre stà belli, ancu in casa, scecziunate, cun imbottiture è tromba in a so giacca nova. Ddiu impedite chì u vostru maritu anu vistutu cù una mascara in faccia! Sempre devi esse diventatu sessuale per ellu, sempre truvate una scusa per seduce, flirtu cù ellu, invechje di i zitelli, o un munzeddu di cose domesti. Sì a donna stallate nantu à a stufa è cogliu u cena in una fetta sexy di piacè, u maritu ùn esce micca wait for dinner, ma chì duverà dopu a cena, duverà! Cume fermu a donna fistinu chì ùn deve micca avutu à l'altri populi in a strada, ma u so propiu maritu. è ravioli perchè si abbandunani i so mariti.
In casu, si era l'iniziatori di u divorziu, è mentre ch'ellu hè difficiule per parte à u vostru maritu, in novu pense à tutti i prosa è cunde. Forsi si avete agitu cun libertà, sottu a influenza di l'emozioni. O quellu chì vo avete avutu à pensà à questu per un bellu tempu, è finaraghju decide, ma sparti, a parting hè datu cun grande difficurtà. Cusì avete bisognu di pensà è di novu. A parte simpliciamente, ma ùn sarà micca una strada di ritornu. Stabbilisce e relazioni dopu u divorziu nantu à a vostra iniziàra serà propiu difficultu, ma a probabilmente impossibile. s'è avete capitu chì anu ancora l'amare è senza ellu vi serà assai difficili, pruvà torna à riflettendu tuttu finu à quì hè tardu.

Pruvate per parlar francu cun ellu. Solu senza rettitimi, disputa. À a sera, stà sanu è parranu cù ellu, discurbatte cun calmendu tutti i vostri prublemi in a relazione, spieghenu per quale ellu hà sceltu da abbandunà, spiegà chì l'avete fattu nantu à l'emozioni, ma avà hè prestu à discutiri tranquillità di tuttu è per truvà una manera di salvà a vostra famiglia. Be as frank as possible and open in this conversation. Ancu s'ellu ùn aiuta micca, sapete chì avete pruvatu di fà relazioni è ùn ùn culpete in u futuru.
Chì s'ellu hè difficiuli di parte cù u vostru maritu si u divorziu hè digià inevitabbile, s'ellu ùn viaghja à riconciliazione? Prima di tuttu, umellu nantu à sta situazione. Basta à chiancià, abbastanza di chiancià, cuddà à tutti cù u circondu, cercanu aiutu è cunsulazione. Sì un divorziu hè inevitabbile, è intende perfettamenti chì questa hè a fini di a vostra rilazioni, da quandu avete bisognu di accettà sta situazione. Hè necessariu di firmà a riettazione di a rialtà, ma à circà cù una vista significativa. Iè, hè tuttu terribili, ma ùn hè micca a fine di u mondu. Ùn hè micca solu l'omu solu in u mondu sanu, è se micca micca intimuriti, vi puderà alcunisce un omu ancu megliu è custruisce novi relazioni, cunziddiutu di i vostri erucelli passati è l'impresa di vita. Cosa da fà, se hè difficiule per parte di u vostru maritu?

Prima di tuttu, dà l'oppurtunità di chianciri, soffrenu è "chianci" a relazione rotta. Per fà quì, darete trè ghjorni in chì sarete chjusu solu in l'appartamentu, piglià i zitelli à i to parenti, apague i telefoni è a timbre è tutti queste trè ghjorni sferinu cù tuttu u vostru pudore. Vede i vostri ritratti cumuni, video da u vostru casu, cuddle cù i so cose, pudete caccià nantu à u pavimentu è strufinate in lacrimi, sfacciatamente nantu à i pieni, ùn pò micca ponghje i vostri capelli, ùn tenite micca, micca vistutu, ùn mancianu. Suffer with all your strength, theatrically suffer, as if you are playing the most important rol in a play trgico and around are full of spectators who value you. Piena tutti i lacrimi finu à ùn avè nunda di chianciri. Ma più importantissima - dà st'omu per esattamente trè ghjorni!

Tuttu u tempu si deve ricordati chì per a soffre chì vo avete solu queste trè ghjorni, dopu à quandu a nova vita cumincianu, ùn mancà u tempu, suffri bundanza, ùn ci seranu micca una oppunzioni. In a mattina di u quartu ghjornu, cuminciate à mette in modu. Serà bellu bellu si fate cambiamenti in a vostra persunale - ripigliate i vostri capelli, fate un novu hairstyle. Assicuratevi di fà una mascara in faccia, pigliate un bagnu cù l'olii aromatique, fate una manicura, vai è cumprà un novu vestitu o almenu un novu lingerie. È capisce - una nova vita hè cuminciata, chì sarà assai megliu ch'è u passatu chì avete digià "dolu" in u prugramma cumpletu, per u restu di a vostra vita.

Riturnà à a vostra vita d'abitudine, ma in ogni casu, ùn chjusu in ellu, cercate novi cunniscenzi incù l'omi, diventenu l'iniziatura di sti cunniscini, per esempiu, publicate in Internet nantu à u situ di data in u vostru situ. Fighjate, fate sempre bellu in tutti circanzi. Andate à e date cù l'omi. E amate à voi stessu! Dopu tuttu, a persona più impurtante in a vostra vita hè sè stessa, è a vita ùn ci hè micca datu per chì avemu suffrutu, ma per quellu chì a ghjustìziavi. E cumu si gestionanu a nostra vita, dependa di noi.