Propiani terribatii è magichi di l'heliotropo

L'Heliotrope hè una varietà opaca di calcedonia. L'Heliotrope hà cunsideratu u so nomu da duie grechi helliosi grechi - u sole è trope - turn. Varietà è nomi di u minerale - jaspe sanguinicu, a petra stephanica. A petra hè di un culore verdi scuru cù spots bianchi è raghji è parche bianchi, cù u brillo di i vetro.

I dipositi principali sò l'Australia, Russia (Ural), l'Asia Centrale, u Brazil, l'Egittu, Chine.

Propiani terribatii è magichi di l'heliotropo

Prupetti medichi. Hè cresce chì u minerale hè capacitu di fermerà i saldatura, cuntribuiscendu à un crescenu di l'hemoglobina in u sangue. È se a petra sia trova usata in e mani in forma di braccialetti, addivà l'aiutu di a petra.

Propizzii Magichi. Anchi in i tempi antichi, l'heliotropi hè cunsideratu una di e pedi più impurtanti in alchemichi è magia. Magichi Medici anu purtatu braccialetti, aneddu è altri ornamenti cù l'heliotropu durante i belli è riti magichi. Hè cume chì era statu capacitu per furtificà l'azzioni di u ritu magicu è e parole.

L'alchimiste usavanu sta petra cum'è cunnutturi di u Cosimo è l'omu, per quessa tentali per attruvaranu i sicreti di l'universu. Sta petra hè attribuita à altri qualità miraculosa. Hè cresce ancu chì u pruprietariu di u minerale possa l'abilità di aprende lingue straniere, psiculugia, filosofia, medicina.

Ma vale digià chì l'heliotropi vi aiutà à quelli chì anu sceltu bè cù a so attività prufessiunale, chì "creanu" u so travagliu è fate tuttu ciò per migliurà è acquistà abilità prufessiunale. È quelli chì ùn ponu micca cuncintrazione in una cosa ùn sò micca permessi di usà stu minerale. Siccomu l'heliotrophe ùn pò ùn cugereghja u ghjornu di u locu è hà da principià per fallu perchè, per attaccà e maladie.

U minerale aiutà à i travaglianti diligenti righjunanu in u so travagliu, facenu felici. In ogni casu, ellu scurrarà a so sorte d'amuri, perchè crede chì pò distraisce una persona da l'amore di u travagliu.

I astrologi crede chì questu minerale hè assuciatu à tempu à a Luna, Saturnu, Venus, è per quessa hè capaci di capacità à u so maestru cun l'abilità di influenzà l'altri populi, a natura inanima è vive. Hè ricumandemu d'incàglie Cancers, Lions, Taurus. Scorpioni, Aries, Sagittarius sò micca cunsigliati per vèstinu. E l'altri signali di u zodiacu ùn sò micca interessatu da ellu, è per quessa, stu minerale serà un ornamentu solidu per elli.

Amuletini è talismani. Cum'è un talismanu, l'heliotropu pò porta a felicità à avviani, militari, rapprisentanti di a liggi, aiutanu à l'enfasi, cuntribuiscenu à a cuncentrazione di l'attenzione, sviluppà tecnulugia tactful. Per à i filòsufi è i scentori, a petra aiutarà à alcunisce u livellu più altu intellettuale.

Cum'è una zucca ornamentale, l'heliotrophe vinìa valutatu solu in quessi casi, quandu i spots brillanti eranu attivi in ​​l'imaghjina nantu à u sfondatu scuru. A so petra hè stata utilizata pè tàglie è aduttatu a vistita di sacrificadori è utensili church.

In u Anticu Egittu, anu sapianu ancu di e proprietà magichi di l'heliotropi, com'è averia da i papi. In una di elli, a petra era glurificata in i seguenti termini: in u mondu ùn ci hè nunda cosa più grande, è à quelli chì l'avianu, riceveranu tuttu ciò chì solu dumandanu; Hè capacitu per mitigate l'ira di i rè è i guverna, è fracete per crede in tuttu, perchè u maestru di a petra ùn parlava micca.

In u XIIesimu seculu eranu cunvinzioni chì l'heliotropu hà a capacità di cambià u clima bellu è pruvucarà a chiavi.

Inoltre, era cunvinta chì u minerale pò esce micca di sparghjera, furnisce u patore cù una longa vita è a salute, dà u rigalu di a prufezia è dà cun l'abilità di guess future events, glorifica quelli chì anu datu un minerale, neutralizeghja u velantu, è eliminate e mare di sangue. Dante in a Divina Cumpagnìa annunziò una pruprietà, dicendu chì u minerale facia chì u pruprietariu ùn hè invisibule è prutene da u velu.

Giorgio Vasari hà dettu chì quandu avia avutu i nosebleed severa, è l'artista Luca Signorelli pratesa di stallà l'amuleto di Vasari cun un amuletone di heliotropa, è stava pappatu stu amuleto à u collu.

Un amuletu di heliotropa in a forma di un core hè stata utilizata per aduprà u sangue di l'indi di l'altra parte di l'Atlanticu. U più efficau si fussi chì a petra hè immersa in acqua fridda, è poi in a so manu diritta u sustegnu un pocu.

U misionariu spagnolu in Amèrica, Bernardino di Sahagun, hà scrittu chì, in u distanti di u 1574, sta petra hà guidatu à guariscenze parechji indiani chì anu vicinu à a morte in una pesta terribili com'è u risultatu di a perdita di sangue, solu per fà affaccià un pezzu di heliotropista in manu.

Rubbertu Boyle in i so testi famosi nantu à l'urighjini è e prughjetti di i gemas dicenu chì unu di i so amichi soffrevanu di nosebleeds, ma hà sappiutu di disperse da elli, cù un heliotropu nantu à u collu. E siccomu ellu stessu ùn criria micca in i misteriososi pruprietà di e pedichi, era assumatu chì hè stata l'autoreità di a persona stessu, è micca i pruprietà di a petra.