Cume cumu iniziatu una conversazione cun un zitellu chì amate?

Forsi quellu chì ùn hà micca sapete quellu chì u veru amuri hè, ma chì vulete pruvà sta sensazione. Dopu tuttu, ognunu parra solu nantu à questu solu, canta canzoni, fate pelle, componi a puisia. E vulete, quantunque pussìbule, per lavare, cù a testa, in stu tutore di amore. Vulete bisognu di una persona chì hè vicinu à quale puderete sparte in gioia è pienu, sparte i so sònnii è penseri. E sì tentatu di truvà qualcunu chì pudete cunfidà direttu. È in un momentu difficiu sempre da manghjà nantu à a so spalla è più importantu l'amore. E ora, finarmenti, succidia.

L'avete bisognu - bella, valente, intelligente, in una parola u megliu (almenu, avà pensanu cusì). È u vostru core hè guadatu rapidamente da u bè pinsatu. Vulete esse quellu chì hè quellu chì hè pussibule, per cumunicà cun ellu, per andà, per vive a so vita. Ma finu à questu, sfurtunatamenti, ùn hè micca cunsigliatu è pò ancu, ancu in forma, è micca solu suspettà annantu à i vostri sentimenti per ellu. A vostra pregunta principale in questa situazione, hè cumu per cumincià una conversazione cù u zitellu chì amate?

Ricurdàte, ogni cumunicazione accumenza cun un scopu chjaru stabilitu. Questu hè u stabilimentu di cuntattu (i primi frasi per inizià una conversazione), a vostra propria prisentazione (ricurdativi, ùn avete mai avutu una seconda chanceu di fà una prima impressione di cumu inizialmente stabilisce, perchè sarete perciutu). Cumu hè questu a conversazione (temi d'interessu, quistioni - seranu veduti in u cursu di a cumunicazione) è immediatamenti a conversazione averebbe piglià una forma cumpresa cun cunclusioni persunale (da i dui i bandimenti) è i piani per u più sviluppu di a vostra cumunicazione (scambii di numeri telefonii, dopu a riunione). Parechji di noi, paradoschicamenti quantu pare ch'elli ponu parechje, sò assai vacilanti, per vene à cunnosce i primi cù u so objettu d'adorazione. Per quessa, assai zitelli ùn anu micca idea di cumu cumincià una conversazione cun un zitellu chì amate.

Hè tuttu in u primu postu, per via di i vostri emozioni, d'esperimenti è di l'attitudine maximizata idealizata à sta persona. Change your emotional attitude towards him. A stu mumentu, st'omu pare avete cusì tesoriatu, unattainable è voi dunque, una semplice chjave ordinaria, ci sò scantati di venenu à scuntrà. Avete scantatu da a distanza emutita trà noi. In questu casu, ci vole à minimizzà sta distanza in u vostru subconscious. Pundu à sta persona in un nivellu cun sè stessu, cunvince chì "hè u listessu chì vo". È per questa ci hè bisognu di sottumettenu a so impurtanza, per prisintà diferentamente, in altri culori di a vostra percepzione emuziosa. Quandu avete realizatu d'esse, vi induvò capisce chì per fà u primu passu è diventà cun ellu serà più faciule per voi.

E sta sola famiglia. T'hè vultatu u vostru scantu, vergogerie, orgogliu è andò per ellu prima. In prima, per queste casu, sceglie un mumentu còmicu, chì u zitellu ùn avete prunucciate nudda parte, ùn cuddinu à nimu, ma era in u volu free. Per esempiu, amparate quantu pussibule cun ellu, i so interessi, i posti di restu. Dopu avè amparatu à questu è di tutti i carti in manu. U so postu di restu hè assicuratevi per u prima amici. Cumu, cumu principiatu a conversazione? Ùn si scurdate micca u fattu chì i picciotti sò assai più prubabbili di parlà à u sessu oppostu ch'è nichi, per quessa, ùn hè micca necessariu inventà nisma supernaturale. Cumenza cù a frasa standard: "hello", è puderete chjappà o vendu cun qualchissia uriginali chì interessa. Hè megliu per un omu di dumandà una domanda, è una chì ùn pò micca esse risposta in una sola parola. Di sicuru, una bona opcione, se stu prublema currisponde à u mumentu o un locu induve tuttu passi. Ùn mai micca scurdate u surrisu - l'attribuore principali di una zitella in a seducenza di u sessu più forti. S'ellu hè appruvatu, durante a cunversazione, pudete fà u zitellu un paru di cumplimenti. Tutti i piaccione di parlà d'elli (in particulari i carusi). Pigliate un interessu in i so hobbies, passatempi, gustali. Ordinariu, ancu trivial, temi sempre aiuta. Per fà fàciliu per un omu chì si pò esse diventatu, pudete dì, per esempiu, chì ti piace di musica chì ti piace, è dumandate nantu à i so preferenzi. Fate cusì chì li piaci à rilassate. Chì locu in a cità ti piace più. Parlà di ciò chì vi circundà, è i temi truvate e si cuntene tuttu ciò chì a vostra cumminzioni accuminciarà u so propiu. Sì stanu tutta a pèrdita è ùn sanu micca ciò chì dicenu, dumanduleghja di qualcosa fora di u cumunu di a vita di l'annunziu (pudete appruntà à a film o l'ultima filma sensitiva), da a so risposta truvate qualchi dettu e si dumande ad ellu. Eccu un tema per a vostra prima discussione. Credu chì a vostra conversazione passà in l'isfera di i so interessi. Eccu ciò chì tocca hè di vede cum'è attente è aghjustatu chì l'ova hè, chì sapi crià cun l'opinione. In modu, ùn hè micca sfinutu per ricurdà chì a cunducta di una conversazione hè una materia per dui interlucutori. Cusì ùn pruvate di mostrarà a vostra forza. Chjamanu noi - sèntenu è pocu allora possibili in interrompu un omu.

Un grand plus per a cunniscenza serà a vostra capacità di fà a prima impressione in bonu. Hè depende di a so vuluntà d'avè cunnosce megliu. Ma allura, ùn ti scurdate, sì una picciotta è sempre avete a manteniri intriga, ùn ti ne aperta un centu percentu. L'amicu i carusi - i puzziche è sempre u vulete sapè cum'elli megliu. A strada, per interessanti, puderà diretta a vostra rilazioni si vulete ancu tù stessu. U più sviluppu di a vostra storia "cumuni" in tutte e so risposte direttamente, da a vostra prima comunicación, dopu chì u vostru amante decidira per ellu stessu, qualessu trattu chì vuleria cun voi. Dunque, aghjunghjenu tutti u vostru chjelu, mente, sensu d'umuri, recursione è incantu, perchè u vostru sceltu hè interessatu à voi. Inoltre, littiralamenti da u primu figliu chì andà in seguita avà deve sapete esattamente (è ùn avete micca), chì rolu in quellu cunnuttatu chì dà. Di sicuru, chiancieghjinu nantu à i so sentimenti ùn hè micca à tuttu, ma avicinamente chjapputu hè un altru impurtanza.

E finarmenti, vogghiu diri, sì u principatore - avete è custruiscenu. E pruvà à esse naturali, sinceri, felice. Sìate tù stessu cun questu omu chì ti piace assai. Fate cusì chì à u mumentu di una cattiva cù un tipu cun sentenu moltu cunfortu è cusimadiu. Fighjate cum'è pudarete pudete, è vi induvate micca, in certu sensu, un zitellu chì amate.