L'archetipu hè una figura tipica di una persona

Un arichetculu hè qualcosa chì ùn pò micca toccu, medite, ma hè una certa realità, un archetipu hè una figura tipica di una persona chì hà eterna propria in a rapprisintazioni di e diverse persone. Cume hè spessu chì averemu chì avemu assicutatu continuamente in e so situazione, a nova relazione si parvenuta à i vechji, è noi, com'è persu, caminate è cammendu in un cercolu, tornu torna u passaghju in u listessu rache. Perchè sta succeta? Quale dictaghje i nostri azzioni? I psicologici "culpete" l'archetipu. Diciemu: quale hè; cumu si in a nostra vita; chì hè u periculu di sta influenza; in quale hè u so vantagiu o benefiziu.
L'archetipu hè una parolla di moda, cosa cum'è un mudellu, una matrice. Tuttavia, ùn anu micca una sola definizione in psicoluggìa. U cuncettu di l'archetipu hè statu intrudutatu da Carl Jung, u second "babbu" di a psicoanàlisi, explorendu u subconsciousinu umanu. Hà avessu chì a discrizzione di visione di u paci cù cuncepimentu cù l'imaghjini di u manuscrit anticu (u paci di stu testu ùn pudia micca cunnisciutu). Allora, i stessi "imagini" chì i dui psicosi è i magichi antichi qualificati, è chì Jung si chjamava archetipi, in qualcunu? Ma unni?

Archetipu - una figura umana tipica pò esse ognunu. Jung hà introduttu u termu scienticu "archetipu", postu chì sti lochi induve l'imagine umanu basu "vivu" cumuni à e persone di e diverse epopea, religione è postu di u globu puderia esse spiegatu ricanusciutu l'esistenza di Ddiu è i forze mistichi chì serve com a fonte di archetipes per l'umanità , o chjamanu u terminu "archetipu di l'inconsciante" è furnisce un studiu di i so "abitati" à i discendenti. L'archetipi di l'incunsciute sò assai culuriti è manifesti in tutti stati alterati di a cuscenza (l'ipnosi, u trance, u statu di u sonnu è a rialtà, a medicazione, l'alcool, etc.).
Queste imagine hè stanu in a percepzioni umana di u mondu, sò universali per l'urigginali è per a persona civilizata, ùn sò solu difesenu in particulare. Per esempiu, in ogni nazione, truverete u cuncettu di "putere aversà" (Satanicu, etc.), "creatore" (Ddiu), "messenger" (ange, spiritu, etc.), "servitore", "mamma" "" Maestru ", etc. È una persona hà facilmente lista u funziunalità tipica di l'archetipu di l'imaghjini. Tuttu avemu una impresa interna di a mamma è tutti quelli chì dicenu chì a mamma tena carata, amori, pruteghja, carizia è insegna è punisce - pocu à pocu (ancu se a so mamma hà cunformatu diferentamente - solu una altra persona, cruel o indifferenti, u cumpurtamentu di a mamma perciarà cum'è una violazione normi, diventazione da u stessu archetipu).

Chì ci hè a diffarenza di un archetipu è un "tipu" cumprèvule, "tipu"? U prefissu "arch" significa "sopra". Eccu, l'archetipu hè ancu più tipu "tipicu". In a tutalità di certi signali (bevande, fumare, ghjuridichi, vetru biccheri), avemu categorizà una persona cum'è beleale. Un arichetculu hè qualcosa più astratti chì u tipu chì si trova più altu à un livellu simbolicu. Per riflettendu u tipu di corruzioni, vinemu à l'archetipu di "malignu, distruzioni, rivoltazione" à l'archetipu di "Satan". Per quessa, ci sò varianti di l'embodimentu di u stessu archetipu. Per esempiu, l'archetipu di un maestru: questu hè l'imaghjini di una persona intellectualmente sviluppata chì hà comprenda certu: cunniscenza, chì ùn sò micca disponible per i so studianti. U maestru accunsente bè cù questa sapienza, facennu certi duminii à l'alumni riguardanti a so disciplina è u pagamentu per u so travagliu.

U maestru hè basu a stessa, ma u so statutu hè un pocu diffirenti, a distanza trà u maestru è l'studiente hè più grande è, in addition rispettu, u maestru provoca servitù è una vuluntà d'obeyer la so vulintà. Infatti, tutti i piacè sònniu di u stessu amuri, stanu bisogni per i stessi valori, trattanu i so figlioli in modu ugguali è teme da a listessa cosa. Questu hè - da e grande, In particulare - tuttu hè assai, assai individuu, dipende nantu à a cultura è u tempu di a vita, à l'età di a persona.
Ogni archetipu, cum'è manifestazione di l'inconsciante, hà un certu putere è una storia fascinante. L'archetipu pò cunse l'energia, ma pò ancu esclave. Eppoi dì chì una persona hè vicinu à l'imaghjini di un maestru, da questu quì tratta d'accordu cù l'archetipu di u maestru tutta a so vita: Pudete diventà un bonu maestru stessu: sparendu un maestru malviziu; diventà un maestru falsu; tutte a mo vita mi cercanu un maestru.
Hè esse, ùn hè micca pertendu di ellu stessu, ma hà, cum'è un incantatu, persequiteghja dopu a realizazione di l'archetipu. U puteru di l'archetipu ùn solu in i so carichi d'energie, ma ancu in capacechjaru - induve l'individuale finisci, è induve l'archetipali cumencia - hè assai difficili. Ùn pudemu micca esse scumparutu da l'archetipelli, sò parte di a vita umana. Fusing cun elli, una persona perde a so individualità. U statu di perdevvi di l'espunenti colectivi hè illustratu bè da a psiculugia di a folla. A multitùdine di fanali hè captu da una idea, una emozioni, è questa emozione generale hè cusì forte chì mossa l'individuali, persone individuatu di pocu tempu. Cusì hè cù archetipi. Una persona pò identificà bè cù un archetipu chì ellu ùn hà micca calculatu induve hè o quale hè u archetipu. Per esempiu, quandu u fratellu malesu una "sorella" soccata in i fratelli di i Chechens per chì disgraziatu a famiglia, faci un esclava di l'archetipu "un dignitu membru di a tribù di u populu", inveci di i so sentulei persunali, perchè ùn pò andà in contru stu " persone ".
A persona pò sinete chì hè assai vicinu à l'archetipe, dicendu, un curatto, è questa persona pò diventa un bon mèdic. Ma, si ci hè una obsessione, ellu pruvà esse un mèdic è quì, duverebbe bisognu à esse malati, babbu, amatori o cunquistatori.