Mètode di rinfurzà unghie

Cumu rinfurzà e unghie per l'aiuta per creà sano, durable è bella? A cosa principalu - ùn sia micca borgia è ùn ùn abbià u tempu per piglià a cura di e unghji è a pelle di e mani: manghja adaciu è regularmente "alimenta" i unghji cù sustanzi per a so salute. Fortunatamente, ci sò parechje ricetti differenti per masci nutrittivi, ungini è bagni.

1. Maschera riflittante d'oliu d'oliu è zucchero di limonu. Calami nantu à un bagnu d'acqua una cullizzioni di l'oliu d'oliu (per falla caldo) è aghjunghje cù qualchi zanca di zucca di limonu. U mistieru resultanti massaged movimenti s'aprìcenu à i chiave di unghie, mette in guanti di cuttuni, è abbandunate a mascara in nuttata. A prucedura pò esse realizatu 1-2 vittori à settimana.

2. Strengthening è nutrizziunate di sal marina. Pigliate una mezza litru di acqua calenta è dissolve in una cullizzioni incompletda di sal marina (hè cunsigliu d'utilizà saline chì ùn cuntene additivi aromatique), sminumentate i dete à u bagnu è mantene-elli durante uns 20 minuti. Pigliate e toghji mani è masaje cù crema grasosa, paghendu special attention to the nails. A prucedura si deve esse realizatu ogni ghjornu di 10 ghjorni, andavanu bisognu di fà un spaziu di un mesi.

3. Mascara con pepino russu per rinfurzà è acceleranu u crescita di ungi. Pigliate a mità di una cucurrucina di pezzu russu, 10 zetti d'acqua foglia è una cullarina di crema di u mano fatale. Manteva a mutazione durante 10 minuti in u bagnu di l'acqua è u friddu, poi chjappa u unghji cù una struttura uniforme, aghje 15-20 minuti è lavbe l'mascara cù l'acqua. Aduprà sta mascara ùn pò micca esse più di una volta un mesi.

4. Ungüe cun cera per dà forza à unghie. Melt in un banna d'acqua 4 g cera di a cera. Mash cun un ghjuvaggiu di un ovo dritta è brusgià cun cera. Allora aghjunghjenu un pezzu di pezzu à u mischju, finu à chì un pompi tutale hè furmatu. Utilizà ogni notte.

5. U zuccaru di limu cù u salitu per rinfurzà i pezzi di u unghje. Squeeze circa una culloca di u zucchero di limonu in u platu, aghjunghje parechje pezzu di salitu, miscenu i ingredienti è appicie a mezana in u labellu cun un sbagliu. Espera 15-20 minuti, poi arriccate cù acqua calda.

6. Un bellu rinfundenti di saline è iodine. Pigliate un vetru di acqua calenta, dissolve in una cullizzioni intaglio di salata, aghjuste 3-5 ochji di iodine. In a suluzione resultanti, sottu e mane più di 15-20 minuti.

7. Iodine per rinfurzà è prece i delaminazioni di unghji. Prima di vultà à u lettu, applià iodu nurmale à i chiave u ungliu. Prima, i unghji saranu gialli, ma di a matina iodine sarà assorbita è u so culore nurmale ritene à i ungi.

8. U cura di ughjulinu cù u zuccu di zucchetti malati. Per a prucedura, ogni frutta agria, cum'è pasti, cranberries, cranberries, etc. pò piglià i bacca è fretti u so ugliu è a pelle di u dettu.

9. Mascara terapeutica di cera naturali. Melt a cera naturali nantu à un bagnu di acqua. Bajate e dete di u dettu in a mistura, è poi piglià immediatamente e mani in l'acqua fredda. I deppi saranu cuparti di una cuttura di cera naturali, chì deve esse abbandunate a ghjornu, pendu guanti di cuttuni nantu à e so mani. Aduprate duie volte in una simana per trè simani.

10. Decoction of herbs à rinfurzà è nutriscenu i unghie. Dui prugne nantu à una misura di camomile, raabta di bernie è staggine di San Giovanni, fate un vetru d'acqua fogera, dà un infusione pocu, è poi diminuite u cunsiglii di u mumentu di u caldu. Aduprate una volta una settimana.

11. Bagnare cù oliu d'oliu, ovu è melliu. Preheat un bagnu di acqua un miscu di dui cullizzioni di u meli è a listessa cantata di l'oliu d'oliu, sguassate quandu u mischju da u focu è aghjunghjenu l'ovu batciutu à questu. Pudete a manu in u bagnu durante 10-15 minuti, è lasce cù l'acqua calda.

12. Una bacia d'oliu vegetale, iodine è zucchero di limonu per unghji fragile è di capelli. Preheat nantu à u bagnu di acqua un oliu vegetale pocu, aghjunghjule uni pochi di a suluzione d'oliu di vitamina A, 3 zucca di iodine è un zitellu di limonu.

13. U lulu di gelatinizzia per unghiezii afforta. Gelatin nutra perfezziuni e rinfurzò i unghie. Disolvi in ​​una vittura d'acqua fogera a medità di una cucchita di gelatina, d'aspittà chì a mezchezza si enfurece, è poi diminuite i ungi in u 10-15 minuti. U bagnu pò esse usatu 2-3 volte à settimana.

14. Ungüee per rinforà u culore di culore di unghji. Per rinforà u culore di corpulite sani naturali, hà bisognu à rubanà tutti i ghjorni cun un inguite di a cumpusizioni: 1 cullenada di glicerina, 1 culletta spugna di zucchero di limonu è 3 cullizzioni di rosula.

15. Maschile rinfurzà unghie cù a vitamina A è E. Per rinfurzà è nutre i unghji cù movimenti di massaggi fegate in ungla platinu vitamina A o E, vendite in una farma regular. A prucedura hè più còmica prima di valla.