I crisi di età di l'omi

Parechji donne pensanu chì, per esempiu, tragetti cum'è l'optimisimu, l'attività, l'intelligenza è a responsabilità, seranu sempre esseri perfetti, è nimu l'uragani disturbanu a tranquillità di a cala santa tranquilla.

Sfortunatamente, a realtà si sparte vende sferente da a so visioni subjectivi è da induve i prublemi chì anu sviluppatu venenu da l'invitati invitatu intruti in casa. Ùn hè statu u sicretu à qualchissia chì in a vita di una persona ùn anu rivolvingi punti, alcune sia chjamati crisi persunale, quandu hè solu avè necessariu di riformulà u passatu, per fà e decisioni novi impurtanti, è di ghjudicà contr'à un sè stessu. I crisi d'età di l'omu si esprimianu assai più ghjustu ca in e donne è sò più difficili è più difficili, cusì fighjemu in un detti dittori.

A primura a prublema di crisa in l'età si mette à l'età di 14-16 , quandu i adolescenti si trovanu in u duminiu di pruvà à tutti l'altri, è più importantemente, per elli, chì ùn hè micca in tuttu chjucu è pò fà tuttu ciò senza elli è l'aiutu di l'adulti. E ciò chì a maiò parte di i genitori hanu cunsideratu chì u vandalismu è di ieducazione hè solu com'è una ricerca per ellu è l'affirmazioni naturali.

A seconda crisa si trova in 21-23 anni . U picciottu hè bisognu di pruvà à sè stessu chì hè un adultu in tutti l'esferi di a vita. Cumencia di fà piantà per a so vita tutta a vita futura: in principiu - fama, per mezu di l'altri, diventà solu u primu, auto, soldi, una bella donna, figlioli amati chì anu bisognu adore. Tuttu, cum'è regula, hè bellu, grandiose è, di beni, certamenti micca realistichi. Oghje ch'ella hè in questa età chì i zitici sò intrinu in una relazione maritali. È hè per u fattu chì cù un tali attu s'arrivelsenu cumu per parechji posti à a cima di i so grandi prucessu.

Per l'età di 28-30 chjaramente capisce chì tutti i so sònnii giovani sò solu un mirage, è cù una palla nudosa chì u priva di u significatu di a vita, una verità cruelta chjamata "maiò" faglia a mente di l'omu. Ùn serà micca solu in tuttu u primu, ùn hà micca ghjunghje à ciò chì anderò in ghjornu, è chì vulia, mai ... micca ... Hè duro è doloroso ùn solu per capisce questu, ma ancu per accettà. Averete d'accettà chì site cum'è una vita ordinariu com'è tutti l'altri, chì u vostru travagliu ùn hè micca diffirenti da u restu, simplicemente, è ùn porta micca a satisfacione desitvata, a famiglia ùn hè micca una felice felicia , ma solu una vita, hè sempre una scassessa di ciò chì qualcosa, rèmpie è scontentativi ... Dià friddu cun tentativu di stabilisce una cosa in a vita, anche esse chjamatu a relazione è a cunversione aperta cù a so sposa ùn dà i risultati desiderate. Quandu un omu hà una crisa, capisce chì hè impussibile di cuntinuà a vita cum'è st'omu, senza alcuni cambiamenti, è cumincià à circà l'amori nantu à u partitu, per almenu cunsulenà a pena è dicepimentu in a famiglia è tuttu ciò chì hè assuciata à questu. Hè dunqui un ovu di divorziu è traccia endless. Parechje omini, chì a crisa accumenza per ghjocu in a borrache.

A sta crisa finisci, solu quandu un omu principia per apprezzà percepiente è piglià a so vita à u cumplettu in una manera realista realistica. À u travagliu, ellu principia à fassi mette scopi fatticiati, a relazione di a sementa passa à a ligna cumencia è a cunvivimentu. I ghjovani trovanu una distanza annantu à elli, chì si cungiate ogni ghjornu, tutti vanu a so vita è ùn prova micca d'interferiscenu in a vita di l'altru. È u più prumettu hè chì questu hè perciutu, sfurtunatamenti, abbastanza normale.

Sembra chì tuttu hè bè. Oghje chì a donna sighi cun sullivazione, ma quì hè quì u prucessu più difficultu è difficultu - questu hè una crisa in un omu d'età medievale . Hè tipicamenti, 37-38 anni per a maiò parte di l'omi hè solu u listessu periodu quandu si cumincianu à sente chì sò strangamenti, mortali. No, per suprattuttu, tutta a cosa era capitu prima, ma solu cù a mente, senza piglià tali informazioni à u core. Eccu quandu u primu e indiscutibuli signalli avè parvenu chì inevitabbilità vene da tè. Dighjarà a salute si da i malatie seriu, i pulmoni, u furu, i vini sanguini, stomacu, u core ... Un omu siveru capita chì, sfurtunatamente, hè in età. "A me vita? Ùn puderà micca qualcosa di volta ... E quandu hè questu un puntu di fà qualcosa solu se finisci tuttu? A morti hè inevitabbile ... "

Un omu durante a crisa si piacerebbe intristitu è ​​"ciuciate". Puderete in u sport cù una testa, per restituurà a salute, è assulutamente, certi volte ùn cuntene cuntrollu stessu, mentre ch'ellu fessi più dannu. Carrera è soldi per ellu sò irreverentement deprezzati, è ùn vole micca per un travagliu assai pagatu è prestige, ma per una chì pò purtà à l'almenu una satisfaczione emocionanti pocu. Qualchidunu duverebbe imparà u travagliu durante a crisa. A maiò parte di i babbi, cù u cellu especial, cumincianu à scopra à i so i so figlioli, ma si sò catturati in "cumplicati" adulescenti cun una visione di a vita inde a diversa. In ansietà, cumencia à arraggià à a so moglia, ma ancu u so amatu ùn mancà micca di truvà a cumprinzia ch'ellu avia bisognu. Cumu a questa età, i dui principianu cambiamenti hormonal. E donne anu un nivulu di estrogenu più bassu, è in l'omi, rispittivamenti, a testosterone, chì face i omi più sentimentali è e vice versa. L'omi pò spirampirà l'occhi, quarchi cosa pò avè cchiu tutta à cuddle à a so muggheri in cerca di capiscenu è simpatia, è a mòglia avà digià hà disaccustomatu à francizza è tenerezza ... Pensa chì nimu l'entende, voce, solità è ineptness - tuttu Stu novu porta à a tradimentu è a borrache.

A tradizzioni periòica in questa età hè nutiziosa chì, in regula, un omu dorme cù giovani, per pruvà à sè stessu chì hè capacitu di qualcosa è di prima per scrivite. Sfurtunatamente, a moglia ùn capisce micca u so maritu, cusì assai spessu hè un divorziu per cambiamenti tali. Ella pensa chì a so fiducia hè ghjustu insane. In fattu, u maritu vole chì u so sustegnu è aiutà, è in regula, sente oghje cunnanna è repulsion. In un minutu, a persona più cercana è estimulante, diventa in burrascidu u ghjuvatu ferricu. Dunque, una volta vene u drammaticu è difficiule per i dui ciumi di u piccu di divorziu.