Cume dilute mascara

In u bagagli di cosmetti di e donne, trà l'arsenalu tutale, ci hè necessariu una tinta per creà bellezza, chì face u circarlu di fà l'aspettu più expressiu. Ma, sfurtunatamenti, anche a longa vita di u largu, un pocu tempu dopu à l'apertura di u tubu hè grossificante, è sussugüe l'esecuzione di i so cuntenuti. Questu hè dovutu à l'aria cresce u tubu durante a freccia di u lavu in a tinta. Se a tinta pruva, ma avà hà una quantità assai abbastanza, pò esse tornata in u so statutu per un tempu. Eccu, aghju com'è dilute mascara.

I mudi per tornà mascara à a vita

Prima, vede a cumpusizioni di a carcassa femina. Se a mascara hè creatu nantu à a basa di parafina, hè sempre bonu per calenderà a bracelita in acqua calda, è poi di pezza i cuntenuti, a più mascara diventerà nova. Se a mascara per i so braccialetti hè micca perffinate, i metudi descrizati davanti pò esse appiicatu per purtà à un state normalu.

1. Aqua. Questu hè u modu più faciule, ma hè solu utilizzatu per questu carcassi chì hè basatu in acqua. Solu bisognu di aghjunghje un pozzu di gocce d'acqua furiosa à a wristband è amare. Ma ùn deve esse nutatu chì stu mètudu hè assai insidioso. Una sola goccia supplementu è mascara serà simili à l'acqua, l'effettu vi serà contru à l'expected. Ricurdà ancu chì l'acqua hè un bonteru di crescita per i microfibri, perchè stu mètudu hè adattatu per e donne chì ùn soffre micca di a inflammazioni di l'ochji.

2. Fluid per lenti. Questu hè probabilmente l'opzione più allergenica. Per dilute mascara, deve aghjunghje unipochi pezzi di liquidu per lavà a lente. A cumpusizioni di u lituanu hè casi identica à a lacrime umana è per quessa chì ùn saranu micca irritazioni è allergii à l'ochji, è a cumpusizioni di u liquidu ùn permettenu micca u sviluppu di carcassi di diversi bacterias.

3. Gota per l'ochji. In principiu, una tale opzione hè pussibile è spessu prumittiva. Ma u pardunamentu hè chì l'ochji volenu, in fattu, a medicina è compostu di parechji cumpunenti chì ponu entra in cuntattu cù e cumpunenti di a carcassa è da essa rienzione allergii.

4. Liquid for removing makeup. Strangamente abbastanza, ma questu mètudu hè assai populari, solu ùn esape micca di diluzione. Inutili, avè u risultatu oppostu - a tinta ùn hè micca solu appiicata à i pissure, ma simpricimenti si smarenza nantu à a faccia.

5. Tonicci è lotioni chì ùn anu micca alcolu. Cù faciule facenu cun u prublema di carcassi secca.

6. Tè. Sì, questu hè un modu insosone, ma avete bisognu di observà una regula: u tè debe deve esse forti è dolci dolci. Aggiuncinu quarchi putti di tè in un tubu è di gusci nantu à u lavami. Hè impurtante d'observà a misura, altri anu da bisognu di tene i pissure chì sò micca cù tinta, ma cù l'acqua.

Metodi assurdui o cumu per dilute mascara hè assicurà impedente.

  1. U modu più sèmplice chì a pratica di e donne hè di spitule nantu à u pezzu . Ricordate solu l'era soviètica è vigorosa "tinta di Leningrad". Piena di questu mètudu è ùn puderebbe micca pensate. A Saliva cuntene una quantità parenti di microbicciosi preghjudizii, è ancu di ùn hè micca assai piacevuli di vede una figura.
  2. Certe ghjudiziati fiducia bè chì i perossu di l'idrogenu (!) Turnarà a massarina in un statu anticu. Damiani, ùn anu micca cusì cuncessu. L'unicu ciò chì succede cù una gran cirtezza hè chì avete da piglià una cremosa, è poi - in u megliu.
  3. Oliu vegetale. Pregu di quale era questu cun questu? Di sicuru, u grassu dissolve mascara, ma à u stessu tempu l'apprezzanu. Parra russa, u pitture riceve un statu di lumps in una basa grassa è hè pocu realisticu d'appricà nantu à i pissure.
  4. Coloni, cuncecu, loci, perfume è altri prudutti d'alkohol. Iè, pudete puru dilùscinu u pittura per i pissure, ma l'alcoolete affettanu negativamente a cundizione di e taglià e testa.

Prima di dilute mascara, pisanu u pesu di u tubu. Se si trova troppu luminu - ùn turmentate micca - a tinta hè stata finita, andate finu à a tenda per un novu. Un altra punta: ùn combina mètudi di risuscitazioni di mascara. Sè vo avete sceltu u metudu di l'acqua, puderà aduprà in l'avvene finu à l'uttinu sanu di a carcassa.