Mitui cumuni nantu à l'usu di cosmichi

Miti nantu à l'usu di i cosmichi sò assai tenacious, è i pruduttori è spidizioni sò spessu l'astuzia, furzendu i cunsumatori cresce in tutti i novi miti nantu à i cosmichi.

Mite 1. Hè necessariu di pulizziari l'uperazione duie volte à ghjornu - in a mattina è à a sera. "Appliender makeup solu à a pelle cleansed" - cunsigliate l'etidi nantu à i tondi di loci è toni. In fatti, si ùn avete micca unloadu u carru cù u carbone di notte, a rinsignazione necessaria di a faccia di a matina cù l'agenti di purificazione, spissu ancu antibacterial - hè una manera di fà passà più soldi. In a mattina per lavà a vista di acqua bè.
Miti 2. U cura di a pelle hè realizatu in trè istadi - "purificazione, hidratazione, tonificazione".
Questu mantra hè guidata da e donne in a mente di i pruduttori. Ùn àbbia paura di perdiri a seconda è terza a uperazione, se pensate chì sò sfinutu. I donne cose chì u tonicu improvisa a cundizione di a pelle grasa. Tuttavia, e mannassi di e mannarii, aghju prutegatu contra l'averebbe è l'effetti dannu. U corpu sviluppu specifiche in risposta per l'influenzi ambjentali. Sì una persona constantemente, da ghjornu à ghjornu, rinfrisce a capa naturali di grassu fino, a pelle principià cù prudutte di più. U solu per l'idrosanità - quandu a furia sò suffucatu abbastanza, ghjornu chiuvuti in a strada, cunsumanu assai acqua è ùn ne micca sentenu escevulezza eccessiva o straitenza, hè cunsigliatu micca di utilizà moisturizers. In elli, i celli sò dèbuli, ùn anu da solamente a mantene un certu livellu di umidità, chì hà digià. Ùn ci hè pruvucheu chì, si ùn avete micca usatu stu tipu di rimedii, anu da tene, o a pelle anu venerà.

U mitu 3. A peluta seca chì face à a furmazione di armi.
U Secunnu hè spessu cunfondati cù a pelle è e riconce. Ma sta situazione tempuranee ancu puru in i persone cù a pelle grasosa. Impulsar visualmente l'apparenza di a pelle pò esse, appicient a lotionissima. L'idratazione elementale farà sti "armi" arrugati. Di sicuru, ùn spranginu micca à tutti, ma ùn avete micca vedutu per un certu tempu.

Miti 4. Scrub mellora a cundizione di a faccia.
Per migliurà a texture è complexion, bisognu di utilizà un muverefeu. Tuttavia, u cura di a pelle sarà cun cura. U too frequent use of scrubs, in quantu à a so appruvazioni diligenti, porta à a creazione di grassu. È a radiance, chì pudete osservà dopu à l'usu di a machja, pò esse sustituitu da un santu terra di a stare, anguille e greasiness. U pelle ghjovanu hè purificatu, perchè ùn avete micca pinsatu di scrubs.

Myth 5. Per aumentà l'effettu di a cosmètica, hè necessariu d'appricà tantu ch'eddu era pussibule è più spessu.
Qualchì parte di e donne per maximizà i beneficii di e mascarelli di a face di a ghjurnata. Ma i mascaras sò pensati solu per migliurà a salute di a pelle, impastantle istantane cù sustanzi attivi. Quandu da u maskiu per un pezzu di tempu, intene, in più di a pelle sante, fate irritazione, macerazione o acne. U listessu duverevvi cumunità chì appliate dui quantità di creme, per esempiu, applicate una gruta perchè secondu. Una crema chì cuntene retinuti ùn deve micca usata ogni ghjornu, perchè spessu cause irritazione di a pelle. Avete bisognu di i prudutti cosimi comu spieganati in i struzzioni. In l'imprese cusì, e persone intellettuale sò travagliani, è ogni facilità sottondetta studii clinichi speciale.

Mite 6. A basa tonale hà prutezzione di a radiazione in u sole.
Ci hè una parolla chì un livellu spicchitu di maquillaje nantu à a faccia - un fundamentu o prigore - in u stessu hè una excelente curazione da u sole, cum'è a ropa chì prutege u corpu tutale. Ma a basa tonale ùn protetta a pelle da i raghji di u sole, salvu ùn avete un indice SPF più grande di 30.

U mitu 7. A cunferazione di amatori hè una bona raggiuni di cumprà una crema.
Perchè ùn sò micca alcune identitari, ùn ci hè micca a listessa pelliccia. Per quessa, quandu ellu ferà cusmeticu, hè megliu centru nantu à e caratteristiche di a vostra pelle, cunsiglii per u so usu, a cumpusizioni di u pruduttu, a reputazione di l'imprese è, in certu puntu, u prezzu.