Sintomi è nutritura cù l'ulcera duodenali.

L'ulceru dudughjenu hè una dolenza chì si trova assai spessu micca solu in i vechji, ma in i zitelli è l'adulescenti i scoli. Una dieta incorrecta, unbalance, situazione stressanti sò i fatturi principali di l'apparizione di ulcera. Chì i sintassi è nutritura cù l'ulceru duodenale pò esse truvata in stu articulu.

Sintomi di ulcera dudughjenu.

L'ulceru più cumune hè in i zitelli più vechji. A causa di sta malatia pò esse una malnutrition (alimento irregular, unbalanced, fast food, acqua carbonatada), funzioni di u funziunamentu è struttura di u viaghju gastrointestinali, situazioni stressanti, è un bacteriu chjamatu Helicobacter pylori.

Ci hè una malatìa di gattivi, dolore nocturnal in u stomacu, vomiting, belching. Ci hè ancu esse cumplicature in forma di sangramentu, movimenti di u mutore - reflux (alimentu chì viaghja in a direzzione opposta), è stenosi (una diminuzione di a lumen di u festu).

In a scuperta è esercitando l'ulcera intestinali, un especialista nomene una dieta chì qualifica per a cumplessità di a cundizione.

Eing with an ulcer.

Dieta 1a , a più rígida. Tutti i prudutti sò puliti, liquidi o semi-liquid, omelette, ovos bianchi, zuppi è cinerea. Alimentazione 6-8 volte di ghjornu. Se a cundizione di u pacicte si parmetti, u duttore prescriva a dieta sussegera.

Dieta 1b . In a dieta aghjunghjenu furmagliu, purcina, patata è semi-liquidu da u puddaru.

È fine, dieta 1 . Hè u più longu, hè prescribed not only with exacerbation of the ulcer of the intestine, ma hè realizatu com'è profilaxie per tutti i malati chì anu da una ulcera. A Dieta 1 hè prescribed per un periudu di trè mesi à un annu. A diversità di i primi dui, hè più diversu. À i prudutti appruvati di i primi dui dieti sò agghiunciuti un pollone fettuto, steppu di cuteddu di pollula, carne strogano da carne piena, sopa cù crema agria è col, pane biancu seccu.

Dieta cun una ulcerata complicada da stenose.

U Stenosis si manifesta da vucazioni constante. Questu hè dovutu à u fattu chì una quantità maiò di l'alimentu si pruteghja in u stomacu per l'estrettu di u lumen di u duodenu (una scaru hè furmatu in u locu di l'ulcera, chì, a difettu di u tessulu muscular, ùn si stalla).

Questa complicazione, a dieta hè stritta. L'effettu miccanicu è chimicu restaurate l'equilibriu d'acqua è vitamina, chì era persa per risultatu d'u vòmitu. In a dieta di u paci hè statu introduttu un alimentu d'altitudine di calori cù u cuntenutu di latte proteinsi, proteini animalii, carbuidrati, zucchetti di frutti è corsi fugliati cù vitamini è minerali.

In a dieta, sò sempre e corsi chì sò sottuponutu un trattamentu culinariu forte. Meat in pochi in moltu volte, da quale u souffle è mandu in castagne sò disposti, ovos bianchi o in forma d'omelette. Comu un postrettu - pudini, gelatini, basgielli. Per rinforà l'accusavoli appuntamentu no-shpu è papaverine, chì aiuta u passatu di l'alimentu. Dopu à migliurà a cundizione è di reduzzione di stenosi, u paci hè mudatu per a dieta 1a.

Nutritionu boni cù l'ulceru intestinali cun sagnu.

In i primi dudici oghji dopu à u sangramentu, una dieta hè prescrita, chì includenu prudutti chì reduci u travagliu di u musculus stinchi è di l'stomacu, narrowing the blood vessels. Questa dieta hè stata fatta per falla i saldatura. Hè includita crema cruda, mantra, latti. Sì l'esaggimentu hè cumplessu cù vomitori, u manghjatu hè sustituitu da l'ingenu per l'ingestimentu di e vitamini è nutrimentu necessarii in u corpu.

In i primi ghjorni dopu aduprà u sdrughju, hè permessu di manghja di latte, mantra, lattice di lignu (oghje nantu à l'acqua è diluted cù u latte), una piccula quantitatu di pane biancu seccu, purcurie patate in u latte, zuccheri di frutta fresca diluita cù l'acqua. A dieta hè sempri arricchjata cù e vitamini K è C per migliurà a cugliera di u sangue è crescenu a permeabilità di i vini. Dopu à a cundizione di u paciistu, a dieta hè cambiatu in 1a.

Cù trattamentu propiu è nutritura degustate, in a maiò parte di i casi, hè pussibule evità a cirurgia è riduce u risicu di cumpetite ripetuta.