Cume prestu à purtà i scarpi

In u vestitori di ogni donna, ci hè un locu per bughjetti bè. Ma i scarpi ùn sò micca solu sante belle, ma ancu còmernu, altri ùn sera micca purtatu. Succece chì a compra un sapori prediletti in a tenda, vultendu in casa, a donna hà discorsu chì l'aghjunghjenu. Eccu quì sopra à qualchi spirituale è ùn pò micca esse. Cumu esse in una situazione tali, pudete rijettisce assai a compra? I modi più cumuni di i so scarpi
Parechji di e donne da a so sperienza sapè chì allora nantu à i sapelli novi nantu à a volta, certamenti cunfluiscenu i vostri pedi, perchè duvintà una nova pare gradualmenti. Per fà questu, i mette in casa, è pocu à pocu camminanu intornu à l'appartamentu ogni ghjornu. Ma ùn hè micca sempri pussibule di purtari i scarpi in questu modu. Per quessa, hè spessu necessariu di ricumpendaranu à altri metudi. Per esempiu, pudete riferisce scarpi novi à a scarpiarii, induve un spicializatu cù un equipatu specialu serà u puderebbe stretchiri à u tagliatu boni.

Certi ghjuquenu i stretchi i so scarpi in casa. Per fà questu, acquistenu un uttellu speziale - cuncurrenza per i scarpi, chì sò venduti in ogni prudutti di scarpa. Di solitu essa spruzzione o spuma. U pruduttu s'apica à l'internu di u mantellu, à u locu duv'ellu fegate, poni immediatamenti nantu à i scarpi è cammina versu l'appartamentu durante un certu tempu.

Folk modu di teni
Ghjurnali. Qualchidunu utilizandu rimedii tradiziunali per i stretchizzi. In questu casu, i ghjurnali persunalizati sò usati: sò imbibbati in l'acqua, appressu à bè luminu, questi sò pusiteghjati in i scarpi (è sò imbruttati per chì tuttu u spaziu in i scarpi hè occupatu da ghjurnali). Dopu quì, aspittà quandu u piuazzu siate seccu. Ancu avemu bisognu di un ghjornu, ma u risultatu dumandatu hè garantit da esse rializatu. True, stu metudu tenu e so precautioni: cù questu metudu di stretchisce, i scarpi sò sempre seccu vicinu à a bateria, altri ùn serebbe agisce.

Quand'avissiru stati saziulati cumplessi, sia u calzatu è u ghjurnale, quessi ultimi sò stati tuti, è i scarpi sò pronti per metà.

Stretching with vodka. Qualchissia pensa chì l'accessu di ghjurnali porta à u fattu chì a pelle scorsa ancu più, cusì vodka, perchè l'alcoolate si prutègghiu assai è estende a pelle.

Per questu, a superficia interna di i scarpi sò rimanna di vodka è mette sulchighjane. Stu metudu hà u benefiziu chì l'alcohol sera evaporatu rapidamente, perchè l'esercitu di i scarpi sò chjucu. A più chjaru di ricurdà è chì i scarpi sò micca smegati di l'alcoolu da l'esterniu, altri ch'ella hè a pagliuta stalla danada.

Stretching cun una borsa d'acqua. Stu metudu, un saccu di acqua hè posta in u calzariu è cunfruiuti.

Stretching with water boiling. Ùn sò tutti l'alcoolichi à manu. Cusì, pudete struzzà i vostri scarpi è l'acqua di urinale. L'acqua di ciauru in u calzari è colpoverà nant'à i piazzi. L'acqua calda rouses a pelle è quandu u zuccu seccu pòrtanu a forma di un pede.

Cusì, pudete aduprà una varietà di metudi per assicurà chì i sapelli boni acquistati erani cusì cun còmode. Ogni donna sceglie a manera ch'ella li piace. Quelli chì teme à pruvà mètudi tradiziunali, utilizanu muderni. Ma quelli chì vulianu acquistà una pezzu bellu è còmico in una copia, digià in a magazzini acquistà a parata chì cala cù a tene di u pede.

Cumu sceglie i scarpi boni
In questu mumentu, un rolu essinziu hè dumandatu micca solu per a bellezza, ma ancu per a cunvenzioni.