Lawn in u paese cù i so propria mani


Sè troppu bassu per plantà i prugne è i cucumari in una dachja, ma u pastore grezzo chì vulete a vostra alma, dopu à u mìnimu, cumince una pratica! Credu chì ùn hè micca putente di cultivà un césped in a dacha cù i vostri mani, è vi darà assai problemi! Sò pronti per persuvintamu!

I corsi ùn anu cessatu d'esse per noi un pezzu di terra cun u crescente nantu à l'alce è i dandelions nantu à a strada, u parcu. Una nova parola di disinfettori è criatori purtati à questu cuncettu qualchì novu, aria è certamenti uriginali. I ciani ci sò una nova parola in a nostra vita, ci danu a coseità è bellezza incantevuli. U coghju hè oghji micca solu una parte di a cultura di u parcu, ma hè ancu disponible per a registrazione di lochi in casi privati, corsi, usati in solu solu di designe. Ci sò parechji tipi di couture: Mauritania, un annu, una caverna parsona cù grasses perenne è un cimentu in terra, chì serve cum'è decorazione di u fiori di lettu di fiori, pezzi di fronte di e fachada, etc. Ma, anche u so propiu è a diffarenza in u tipu di materiale esse dispostu, per tutti i pasturecci, ci sò norme standard per u stallà u sughjettu per sertà dopu. Per un travagliu terrenu pantanicu hè necessariu di diventer l'acqua da fossu o cù l'aiutu di picculi stati.

U vantaghju principali di a cugliera hè a capacità di occupà un situ chì ùn hè micca adattatu à cultivà e culti, per esempiu, sottu à l'arburete, in incù incongruvuli parti di un giardinu o parcu. Ci hè parechji tipi di couture, secondu u scopu di u pezzu, a selezzione di materiale è tipu di a so rotore. E erbe si sò stati posti in primavera in u sviluppatu solu.

U leccu Mauretanieru hè un pezzu annuali, chì si sferenu e crescendo rapidamente e l'arburatura annunzali annuali, a grana chì sò aghjuntu à l'ave di grassu à a rata di 7-12 g di sementi per metru quadru di pratiche, per esempiu, cornflowers, echoltse, marigoldi, rospi, In u futuru, u pasture di u Moorish hè utilizzatu com'è un pirotje verde classico.

Per parcese parcari, ùn hè micca necessariu di pattighjà grandi greens, è una crescita maiò chì ghjunghje, chì si faciule cum'è creci.

U pirou Parterre hè u duminiu più esistenti di tutti i corti, cum'è ch'ellu hè distinatu cum'è un fondo in u disignu di decorazione fiore in fronte di e fachada di l'edificazioni, i lochi abbiati. Grassi per a parterre lawn hè sceltu in cuncetazione di e duminii di densità, crescenza massima, piccolo. I cose principale sò u culore di u pezzu, principarmenti u verde esmeraldatu, u crescenu constantu è a rinuvazioni di i pianti, da a prima fini a primu ghjàllichi. Per questu scopu, u piroe hè plantatu da parechje tipi di culti, amatorii è resistenti à a secca, chì dà a crescenza iniziale è a fine, bella apparizione di u pirou.

A freschezza di u pirou hè cunservatu per crescita di grass legatura, chì si sviluppa, mantendu a so forma originale cù un cordonu strettu.

Per appruntà u cignale, necessariu una preparazione minima di a tarra. Per fà questu, in e spesiute scelti per i pasturecci, hè necessariu di cutà i taglioli di a terra è i stalli, vultèndinu di novu in modu chì a parte suprana hè hidden in the ground. Questa hè necessariu per annunzià u crescitu di u grassu. À u stadiu sussegwenti, i strati disposti cù u soiu hè bisognu à esse liberate è trasfurmatu. L'arìa di u pirou hè tutta di piglià à cuntà l'elevazione in u mità di u situ, si hè un territoriu assignatu per separà, per mancà impressioni di fallimenti di u sughjettu.

Se u tarrenu sceglie per u pirou ùn hè micca bonatu, poveru in a cumpusizioni minerale è l'orgància, hè necessariu di fertilizzà cun fertilizante dopu una prugramma pianificata è da novu à sparà. Se u coghju hè pianificatu da parechji anni, in a terra, secondu cum'è a so cumpusizioni, a sita hè aghjuntu di terra di terre, e torba è arcilla à i paisani arsu. Tuttu u travagliu nantu à a preparazione di terre per i piani hè megliu fattu in u vaghjimu.

U pastureghjule sò stati quasi sùbitu dopu chì a nera falesa, da farraghju à aprili o finale dopu in u lignu, secondu u terraniu, in quale casu, u pianu deve esse in fine fertilizatu è umiliatu per cultivà l 'erba.

A sementa di zucca hè fatta à longu è di u locu (transversu) per quandu e cummerciu sò più distribuzi ancu in u locu. A norma di e manni di simminzioni hè 1 kg per 100 sq. M. situ. Ùn abbastanza chì i simuli sò simpaticamenti sipilluti in u locu, sò usati per chjudirà u rachette, cù quale u cuncorsu di a terra cun i pezzi è vultatu è incruciate u prufundinu, dopu à quale l'area chjaru hè cumprattu, per esempiu per un rollu, per eliminà e cavità di l'aire chì impediscenu l'aria è l'umidità accurdà terra.

I primi prudutti sò necessariamente spuddati, è duranti u staghjoni sta pruizzioni ripetuta comu necessariu, dopu a crescita di l'erba à una altezza di circa 10 cm, fate u primu cuttu, allughjenu 5 cm, per una densità più grande di u pezzu, per a ferita l'grass stand.

Duranti a staghjoni nantu à u pirou, u grassu hè cutatu regularmente, secondu a prublema di u locu è u crescita di i pianti à una altezza di 5-10 cm, cum'è pani sorghji crescenu nantu à u locu fugliu, chì crea un apparenza imprecisa è limpa di u pirou.

Quandu u coghju creci, hè necessariu di seguità a chiarità di i so fili, in u cutu di u tempu, usendu un cordonu strettu. Cignatu accadutu di prugramma, un pagliaru prudutttu tutta stagione ti piacevi cun biddizza.