Avete avete rapitu cù e donne incinta è i zitelli?

Avà a grande carru, cù parechje questione in questu sensu si suscitanu, per esempiu, in e donne chì ghjè incinta, è ghjente chì furnianu i zitelli à i so senu. Interessatu à a dumela di sdegnu per l'anziani, i zitelli è i malati. Parechje persone si dumandanu se possu essere sessu durante u viaghju?

Fasting for pregnant and mommy nursing

Quì pudete fà distribuzioni in dui categurie: femini crudeli chì creanu, chì i cunniscenza di questu quistione hè imbueddu di e tradizione di a famiglia è di i cristiani ordinali, micca assai sapienti in affari di a fede, ma ancu in un nivellu subconsciousu capiscenu chì u dijunamentu hè un compenetu impurtante di a nostra vita spirituale. Ùn sò micca sapè fà cundificà à u postu è cumu a cumplegnu cun ellu; per tuttu eternità, unu vole una qualcosa è voli fiscà l'alimentu, hè spessu faciule d'histerectum.

Timofey d'Alessandria in u 8e regula dici chì una donna chì hà datu a zitella ùn hà micca bisognu di rapidità, ma di rinfurzà cun una dieta normale per u sake di a salute di u zitellu. Nascita Asamo hè una fece in fronte di Diu è dunque se vulete fast, per ùn dà a so salute è a salute di u zitellu. E a so cundizione in questu pezziu deve esse dichjaratu, gioia, perchè hè passatu à u zitellu. Ddiu ùn hè micca un accountant chì hà scrittu quantu manghjate rapidamente, hè più impurtante per ellu cumu faci cresce u vostru piccioccu è in quale tradiziunhe vi portendate.

Limite à a fasting primu è primu in l'ogette, l'intrattenimentu, a cundanna, è cresce l'attenzione à l'altri, è furtificate l'aiutu di l'altri. Questu hè u megliu fasting.

Hè bisognu di mantene sazià in una rilazioni matrimoniali ?

In questu rispettu, particularment cuncipitu cuncernanu spressione cuncipitu, piglià a libertà per affirmà chì in u viaghju, in nisun casu ùn esse u cônzu avianu u sessu. Ùn hè veru o averemu cusì, semi-verità. Doppu, turnemu à i fontii competente. Ancu l'Apostolu Paulald à e parenti di a famiglia: ùn si scantanu da l'altri o solu per accordu per un pocu tempu, chì tù stessu stabilisce per preghje è di sdegnu. Azatate torna à setturi, perchè chì Satanassu ùn ti temptate micca cù intemperance. E quale avemu duveremu fiducia in issi quistioni, cumu micca un di i discìpuli di Cristu?

Allura tuttu hè assai chjaru: u maritu è ​​a mòglia deve decide a quantità di sdegnu è quantu devendenu abbandunà. U Signore ùn hè micca bisognu di una famiglia per sminuzzà da l'astinenza in a vita cù a matrimoniu. Tali postu hè assicurà necessariu, postu chì tuttu, u più impurtante hè di mantene e parenti in famiglia cù ogni circustanza.

San Timoteu spiega chì i ghjorni di reste sò mandatori per l'astinenza, è questu hè per a raghjoni chì quelli ghjorni in a Chiesa di liturgia divinità passe. In quantu à a Great Quaresma, solu a primu e l'ultimi settimane sò mandatori. In altri ghjorni - solu à vuluntà.

Avemu bisognu à vulemu i zitelli?

Sta pregunta hè cumplessa. In principiu, ùn ci hè nisuna risposta categurica à questu. Quì, è cunverghjenu, è l'opinioni di i medichi è i curieci ùn anu inaccurate. À u grande, u zitellu, cum'è un corpu attivamente crescente, ùn deve rinunzià a sudazione è i prudutti di latti.

Cusì hè bonu per limità u zitellu nò in i prudutti chì avete bisognu di u sviluppu di u corpu (u postu hè sempre longu), ma, per esempiu, in ghjoculi, à pusà à l'urdinatore, veddi i viaghju. Pudete ancu limitarlu a dieta, senza cundimentu di a razione di i prudutti di u zitelli chì sò urigginari di u corpu ùn portanu micca. Per esempiu, torte, torte è dolci. Hè esse, queste sò ottendu, chì per u sviluppu di u zitellu sò ancu più preciosa ch'è vera. Per quessa, hè pussibule inseritu tali limitazioni à u zitellu. È ùn dannanu micca u corpu è purtà l'anima à l'anima.

Avemu bisognu à seguità a persona vechja è i malati ?

Trà i pòpuli issa cunfusioni in l'opinioni. Qualchissia crede chì hè necessariu di mantene a post strictly according to the regulations, l'unicu refusa la carne, è a vinte "ùn manghja micca pesci, ma manghja una persona", com'è Seraphim di Sarov dicia. U significatu - di i prudutti d'animali si ricusa è post cealously osserva, ma a disturbazione vicinu cù a so còllera è l'irritabilità ùn sianu micca. Ma quellu chì bisognu di sta postu? Fasting hè a stessa, prima di l'astinenza spirituali, è poi di fìsica.

Allora, i Patrizi di a Chiesa dicenu chì u viunettu hè necessariu, cum'è qualcunu pò fà. Certi prughjetti credi chì limitanu l'alimentu limitatu hè d'utilità per una persona sana, ma u paci ùn deve esse gran relaxazione, sopratuttu se a malatia hè seriosa. I Clériacule si tenenu dinò l'opinione, argumentendu chì a chjesa ùn forza micca una persona per piglià ciò chì ghjè in u so putere. E règule di u viaghju sò creati à u massimu è ùn ci hè micca una separazione di monaci è leghje in elli, perchè tutti cundannate deve esse a so propria stima di l'astinenza. E se l'espansione rapidu, duverebbe lamentà nantu à a so infirmità, perchè u Signore pardunarà.

A malatia hè dipoi una limitazione in ellu stessu, dice u Patre Giovanni, è se una persona ùn si caghjà in u mumentu di a malatia, ma si pò piglià belli, chì capisciu chì hè questu di i nostri peccati, da questu hè questu un muvimentu. È se à u stessu tempu ùn ùn micca ristituite troppu in l'alimentazione, ma u so core hè pacu è l'animu hè felice, perchè u postu hè cusì correctu. È se una persona à questu tempu fa i travaglii di carità, aiuta u cumbattimentu, cumuni un pezzu di pani - stu postu hè più piacevule à Diu.

Cume fasta una persona muderna - ricunniscenza generale

In i tempi antichi, sicuru, e persone era più strettu in rapidità, ma l'ecologia era diffirenti, e persone fighjenu salutati. L'alimentazione era naturali è acqua-neve, chjave, utili per l'omu. Ora sò assai diffirenti di l'antenati di l'antichi cù a so propria salute, più è fìsica, è, induve, spirituale. Ogni paria, cumpresi clergeri è i duttori. Per quessa, e tradizione di i nostri babbi ùn ci hè micca bisognu à noi, oghje, cù i nostri mughjuti, a vanità di a cità è e carcerezza nervosa.

Medichi Ortodoxi sustemu chì u scopu principale di u viaghju hè di pulisce u cori di i peccati, di stà in a vanità di u vittime è pensate à a vostra vita, à e persone è l'atti, nantu à i vostri surroundings. Purificate u cori di l'ingerimentu, a cundanna, l'envidia, l'orgogliu è aghjunghje a to vita, almenu un pocu più amore è cumpassione per l'altri.

Hè per quessa, hè difusu à relazione di sdegnu solu à i restrizzjonijiet di l'alimentazione. Fasting hè un furmazione di vuluntà, un sforzu chì una persona facianu in ellu stessu, ricusandu di l'addicenzi, di l'abitudini, di l'embrijarità, di glutone è di una manera rilassante di vita. Aduprate un pezzu di pani à a cuncurrenza, guidà u paci è aiutà u vechju è a vostra publicazione serà più piacevule à u Signore cchè si avete famtu, ma in u vostru cori sarà residuale còllera è odiu versu l'altri.

Cumu sintendu, pudemu identificà i punti principali di u postu oghje:

  1. Aghjunate a cura, è ancu in l'annu senza falla - u marcuri è i vennari.
  2. Carità senza carne è lami à purtassi.
  3. I primi e l'ultimi settimani - un postu strettu, in u restu - pudete furnisce u peschili è u pienzu.
  4. Delicious trattà i ghjorni di a fine.
  5. Ùn seguitate u regnu monasticu è ùn impuse un celo improprdo per sè stessu è altri.
  6. Entrena a voscia in l'affari di a carità, crià amori per i persone è aiutanu u pienu.
  7. Andate à a chjesa, cunfèsenu è ricivete a cummunione.
  8. Ùn intrenete, guidanu un modu di vita più tranquillu è equilibratu. Per ùn guardà in u cori di l'ingerimentu, ingerimentu, irritabilità è dislike, per ùn cunghjuntà à nimu è micca per difendiar. Ùn hè micca in inganni cù qualcunu, fussi tolerante di i difetti di l'altri abbinuti è pruvate à corregge u vostru propiu.

Eccu i règule chì pò esse abbitatu da ogni persone chì vulete fastà è mantene a so anima limpia.