Cum'è una donna per piglià u zitellu in un altru

A nostra vita hè imprevisible in parechji rispetti. Sembra esse tutta a pianificata, ma succede d'una manera diferenta. Qualchissia da l'annu sculastu hà sunniessi à casu, dà nascita à un zitellu è viaghjera una bona vita di famiglia felice, è com'è u risultatu torna in una carriera; è quarcunu chì praticavanu in i so anni studianti chì u matrimoniu hè raziale solu trentà - hà cuminciatu à creà un focusu in u penúltima annu di l'institutu.

Hè cumuni è a situazione quandu ùn si sò micca scritti à i so figlioli, anche ùn eranu micca uriggini pronta per accettà u zitellu di l'altru. U tema di educà u zitellu di qualcosa hè sempre statu è hè pertinente. Per parechje, questu hè un prublema veru, bisognu di cambià in i vostri attitudini siculiziunale - è accunsenu, ùn hè micca cusì simplice. I cunsiglii cumu chì una donna per accettà u zitellu di alcuna pò esse intesa à parechji studii di discussione è leghje nantu à parechji fori. Ma ùn segunu i cecu seguenu u cunsigliu di l'altra persona, perchè a percepzioni di a situazione è l'attitudine in quantità à l'annu pò esse diffirenti per tutti i pirsuni, chì significanu chì in questu casu l'altra persona pò ancu fà perisce. Se una donna ùn hè micca capacitu per accettà u zitellu di qualcunu altru, dopu avè bisognu di pruvà à capisce i motivi di questu. I ragii sò spartuti in parechji categorii:

Fighjemu in ogni livellu in più dittori. U livellu di sentenzi determina u statu chì, per una donna, è senza esse inexplicably per ella, un ziteddu straneru ùn prupone sensazioni, o provoca irritazione o còllera. Stu cumpurtamentu hè spiegatu da un internu, forsi ancu inconsciente, a dispia à esse un geniu à tutti.

Sì una donna hè ghjunta una mamma, invece cusì un sensu sensu da a cilevuli è u desideriu di u zitellu per esederà tutti l'altri figlioli, chjamatu cume u crescitu maternu. Ùn hè micca fàciule eliminate questi kawi. L'ùnicu chì pò esse ricumandatu à una mamma hè di prutege à un altru figliolu, per prupudi l'admirazione di i so successi è di diventà u so amicu. I ragiunarii per u rejetu à u livellu di l'emozioni sò spressi in u split nervoso, a depressioni è l'opposizione attivu à u zitellu. A diversità di u livellu prelitu, una donna hà rializatu chì u zitellu strangitu per ella hè una lotta cù ella, hè in un state deprimida è ùn sà micca sappiutu. I casi di stu livellu sò stati eradicati, solu questu hè bisognu. L'incapacità di accettà u zitellu di l'altru à u livellu di a cuscenza hè spiegatu da a razziunalità di a donna. Forsi hè una carlisti è mantene a so vita sottu cuntrollu, è l'apparenza di u zitru di l'altru era micca in tutti i so piani. In questu casu, u zitellu / a strangeru ùn cumpressa micca à u pianu di vita è pare chì hè una minaccia à a riescita successiva di u so avvene. Tali mutivi sò stati rapinulati, ma micca per elli, una donna hà da pensà à cum'è per accettà u zitellu di qualcunu è di custruisce un mini-pianu è in armunia in u so pianu di vita.

E ragioni in u nivellu di stallazione sò di i più difficiuli, per chì per superà e cose bisognu à annunzià u bloccu psicologicu chì a donna hà rializata. Un tali quadru arise da u chjamatu "stralunamentu di pinsamenti". A donna hè scantu d'accettà u zitellu di qualcunu, perchè significà mudificà a vita, è u bloque sicilianu aiuta à fughje di tutti i prublemi. Ma questu hè solu una illusione, perchè ùn pudete micca vintu inculare "in u cunchju". U muru di difesa pò esse erettu cusì bellu chì deve esse u help di un psicologu cumprendente. Qualchi raggiunamentu di a cumplessità di accettà u zitellu di l'altru, una donna hà da primu decide per ella perchè ella stà piglià stu passu è quantu hè impurtante per ella di diventà una mamma per u zitellu di qualcosa altru. I risultati à questi interrugazioni averà u so battre l'emozioni è i pinsamenti male.

Un omu pensa ancu cumu cumu una donna riceve u zitellu di qualcunu, aiuta è a sustene. Ogni noi hè natu per esse felice è à amà. E chì impedisce? Solu attitudini psicologichi, a via à a felicità, devandenu esse aperti à a nostra cuscenza è l'emozioni, a donna hà da pudè spartite felicità à u zitellu. A Natura hà creatu una donna com'è una mamma, è a flama di l'amore vive in u cori di ogni unu di noi. Hè pussibule chì un ziteddu, perchè un stranore, ùn meriteghja micca chì sta foglia a caliò? Una donna chì ùn hà micca persu in i so ghjornu di vanità, a capacità d'amore, ùn chjarà più à u figliolu di un altru un stranore.