Quale hè mandaliterapia?

In i periudi di crisa mentale o quandu s'innammu, avemu intretu, cercanu un postu in u nostru stessu. Per esse guaritu, hè necessariu di cuncentrazii e forze internhe. Serà aiutu in questu teknika terapeutica magica veramente magica - a creazione di mandala. Mandaliterapia hè unu di i tipi di art therapy, cumminendu elementi di psiculoterapia, energie terapia, aiutanu à capiscinu megliu è intruducendu in a prufundità di u vostru subconscious.

"Tuttu ciò chì u Potenza di a Pace faciale, hè in un cercolu ..." - hà dettu i nostri babbi. Infatti, a vita di una persona principia cù un oulu scupartu in u corpu di una donna chì hè una forma esfèrica. Per esse nasciutu, avemu tombatu u pianetru ronda, rottu in una orbita circhendu à u discu Sun. Fighjemu più u più beddu e vede chì u nostru corpu hè un microcosimu cù i so mondi sferichi - i celu è l'atomi. U ciculu di sustanzi in natura, u cambiamentu di e stagioni, u ghjornu è a notte, u Zodiacu - tutti indicanu chì u circhiu hè una figura universale di l'universu. Dunque, incuniscentimenti perciemu u circhiu comu una certa basa, intuivanu cunnuscenza di e so proprietà protettivi è armunizie. "Sottu circhiu circunna per tè, è vi sarete prutezzione" - cun un ritu màgicu cum'è questu familiale di i contatti di fichi è i leggje. Hè cresce chì una forza malva ùn pò micca pende in u circhiu. À livellu psicologicu, questu significa chì a persona hè centru: ellu si trova u centru di a so persunità è trova forza in ellu, mentre ch'ellu delineà e fruntiere entre ellu è u mondu. Hè un rituali hè statu priservatu in i pratichi magichi di assai culturi è di i pòpuli: i slaves ponenu roundelays à u focu, dervishes spin in trance dancing, l'indi Navajo sò trattati cun un mandala fattu di culore rossu. Ma i mandalas in u Buddhismu sò particularment popolari.

A strada di nirvana
A parola "mandala" venenu da noi di u Buddhismu - in a traduzzione da u Sanskrit ponu significà "círculo", "rota", "orbettu" o "discu". I monchi Tibetini invistiscenu in un sensu speciale: a creazione di mandalli rituali hè utilizzatu in u Buddhismu com'è una strumenta impurtante in u percorsu à l'illuminazione. U travagliu cù u mandala si mette sottu a survegazione di u guru: in un area designatu speciale, hè abbandunatu un pezzu ghjucatu, induve l'alumne difende un circhiu cù filamenti multi-culore, divisu in quattru parti idèntii. Cù l'aiutu di e pinti è a sira di culore internu da u circhiu, un patrone hè creatu in u quale u simbulu sacru hè stati usati, solu una improvisazioni picca hè permessa. A fine, u Buddista prufundita à a cuntimplazione di u mandala è a meditazione. Hè una mandala piace assai armonii è simetria, chì ùn pò micca esse riferiti nantu à i mandalas persunali chì a pupulazione ponu. In u sensu largu di a parolla, a mandala hè intesu per scrive in un cerculu. In a psicoluggìa stu cuncettu fu ntrudutu di Carl Jung. Avìa nutitu chì l'astratti circheghjani vede in i sogni è aiutanu à una persona per rinforà a so integrità. In seguitu, Jung è i so discìpuli principiavanu à dumandà à i pazienti di circà un cìrculu, u risultatu, hè stata scupertu chì u mandala accetta accatatu l'statu di a persona à u mumentu, sullennia l'estresse mentale è ancu guérantu. In questu casu, l'effettu curativi risani regardless of whether you analyze the picture or not.

U terapeuta per ellu stessu
Per e grande, qualunqui scopu creativu: scrive, modellare, broddu - aiuta per esaltà a tensione, nantu à quale hè a basa chì l'art therapy hè fundata. Ma l'arti, cuncintratu in un circhiu, hà una magia speciale: pare avemu creatu u nostru postu sacru di difesa. Influenza è ricordu di a felicità di esse in u corpu di a mamma, chì s'assumiglia a forma di un cerculu. Inoltre, u mandala aiuta à u centru. Chì significarà? A ricerca per ellu stessu, u so destinazione hè sempre diretta à u centru di l'altru. Pò esse chjamatu di manere diffirenti: a Mente Suprema, a Fede Divina, l'Mittianu ... Ghjè quà, in u centru, u pudere di a nostra ànima hè stata. Mandala hè una stigazioni unica chì aiuta à acquistà à u core internu è quelli tankei d'energia chì sò oculati in questu. A strata, Jung si hà fattu scrive in u so quaderno di ghjornu: hà sculacciatu imaghjini spontani in un cerculu è hà vistu cumu a so cundizzioni era cambiatu.

A pratica di scrive un mandala
Per incaricà in mandaloterapia, ùn hè micca bisognu di capacità. A cundizioni principale - per appughjà par l'ispirazioni: a parte di a mani mostra a figura, è l'ochji chjinu u color. Ùn pienze micca chì ti vulete sculaccià, è ùn critica micca u vostru dibuaje, ancu s'ellu hè un scagliu simplice o un spazi incomprensibile.
  1. Allora, sceglie un momentu chì quandu ùn ùn distraisce micca à voi, vende a musica meditativa è meneta per un minutu: cercache u to ochji è rilassate.
  2. Preparate una fetta di carta bianca è circà un cittinu cù un pianu. Hè megliu scrive cù i culori: postu chì l'aiutanu à accumminate semitonni, per fà un colpi fluidu, sò prudutti è plastichi. Difflesse senza pensà à a trama, dettagli è culori. Hè mpurtanti d'esse risultati à l'impulsi interni - questu permetterà di tuccallu in l'inzertulinu di l'incunificu è truvà un puntu di supportu in questu.
  3. Quandu hà finitu u disegnu, ojianu cù cura è pruvate analizà i culori, i dati, i figuri (u numaru di elementi idèntii) chì si apparenza. In ogni mandala, cum'è in un specchiu, rifletti u vostru estatus è l'statu internu à u mumentu. Pò non pò esse assai pusitivi, in seguitu in a stampa ci sò assai cilesti pittusi.
  4. U passu dopu hè l'armonizazione di u mandala. Scurtrarà quelli dati chì pareanu spéglicate per voi: creanu novi da i linii digià ricunnisciuti o ghjunghje à appicchà altri filamenti nantu à elli. Ogni opció hè di scrive un novu mandala novu. Dove un mandala hè un misteru d'immersione in u mondu di u vostru subconscious. In questu prucessu, ùn hè micca l'ultimu ubbittivu, ma l'attività propria hè impurtante. In ogni casu, u travagliu fattu hà un effettu curativi è cuntribuisce à u vostru cretu persunale.
Analise la Mandala
Joanna Kello, artista è psicoterapista, hà identificatu 13 forme diffirenti, cume chì riflette una o una altra etapa di u sviluppu di personalità. Eccu una lista corta d 'imagine chì vi aiutà à analizà a figura.