U picciottu hè offisu in a scola primaria da i cumpagni di i classi, cunsiglii di u psicologu

U principiu di scola hè un momentu assai impurtante per u zitellu è per a so mamma. Questu hè veramente u primu passu in una vita adulta, indipendenti. E questu hè u primu difficultu seriu chì deve esse superatu da u zitellu. Oghje, avemu da parlà micca di ciò chì deve fà chì u zitellu hè offentatu in a scola primaria da i cumpagni di i classi, cunsiglii di u psicologu.

Tra l'altre cose, l'scola per u zitellu hè u locu induve ellu ferma parechje, perchè petite, u tempu senza tutale adulti, cù i so cumpagni di cumpagni. Ma se si i rilazioni cù i cumpagni di a scola ùn aghjunghje micca? Se altri figlioli ùn sò micca amichi è cumpagni, ma una fonte d'ansietà è ancu periculu?

U prublema di a viulenza in a scola in l'ultimi anni hè particularmente aguda. È tutti i genitori necessanu di pinsà di ciò chì pò esse fatta per evitari cunflitti di u zitellu. Prima di tuttu, hè bisognu di attentu à a situazione in a famiglia. A maiò spessu a vittima di a viulenza in l'scola hè un zitellu, in a so famiglia spessu ci hè quistioni, induve a cumunicazione hè cumuni in altri tonelli. I vostri zitelli chì crescenu in e cundizzioni cumu acquistate stu mudellu di cumpurtamentu cumu di standard è trasferenu automaticamente à un novu ambiente chì face a cumunicazione difficultà.

Sì a famiglia hà parechji prugrammi autoritarisi chì suprime solu a vulintà di u so zitellu è pigliate e decisione per ellu; eddu un zitellu incontru à a categuria di i zitelli, a maiò parte di spessu sottumessi à ridicule è ancu cumpagnie.

Allora, prima di tuttu, attente à ciò chì l'ambienti in a famiglia hè, forse questu era u prerequisite per a relazione incù u travagliu di i vostri figlioli cù i cumpagni di a classi.

In ogni modu, i cunflitti spessu occurenu in i zitelli da e famìli di famiglie, particularmente se u vostru zitellu hè special: diferenze d'altri figlioli in altitudine, pesu, un apparenza insolitica, o solu certu funziunalità di u carattaru è u cumpurtamentu. L'attacche à a scola pò esse troppu chjucu, troppu altu, troppu chjucu o troppu in ghjustu, di pilu inghjustu, prigante, troppu tettone è un babbu intouchitu. Ma ancu se u vostru figliolu ùn hà micca alcuni qualchì funzione, vale à dì ciò chì a relazione di u so figliolu cù u restu di i zitelli hè. Sì truvate chì u to figliolu hè oghje di ridicule, avà da intervene immediatamente in a situazione, per chì ridicule spessu crescenu in un prublema più seriu - abuso di u zitelli. Hè necessariu di studià currettamente u cumpurtamentu di u zitellu in i primi ghjorni di a scola. Ùn hè micca necessariu un accortadoru o viulenza aperta, pò esse una avversione passiva (a disprezza di sentu à un desk, play in a listessa squatra) o ignurendu u zitellu (ignore l'ellu, ignore l'ellu). Tuttu chistu traumatizes children no less than nagging and ridicule.

Cumu pudemu avè cunfruntendu i cunflitti di e zitelli in a scola è aiuta u zitellu?

Parechji di i genitori in sta situazione offerta à u zitellu per affruntà à u so propiu, in modu di sviluppà l'indipendenza in questu. S'ellu hè solu un pocu cunflittu cun algun di i cumpagni chì ùn porta micca in cunsiquenzi grave, puderia esse un mètudu assai bonu. In ogni casu, se u prublema hè più fondu è u zitellu hè in cunfrontazione cun un grande gruppu di zitelli o cù a classi tutta, ùn pò micca fà senza l'aiutu di i genitori è un maestru.

Ci hè ancu una decisione inversa - per andà à settle u cunflittu per ellu stessu. In una situazione cusì, i genitori pudete scoldantini vucali, chì porta à cunflitti negativi: l'infrontori accuminzanu à amminazzà a so vittima cù rapprisaggiu per riportà u cunflittu à i so parenti. Tentati di i genitori di capiscenu a situazione cù i genitori di i abusers, troppu cunsigliu micca spessu à nunda.

I psicologichi in sta situazione difficili sò cunsigliati per insignà u zitellu per pruteggià. È ùn avemu micca significatu forza fisica, postu chì i mètgei di forza venenu generalmente ineffettivi contra a viulenza morta. Eppuru, certezza certe volte ghjocà sportiu pò esse u migliori modi: per esempiu, se u to figliolu hè bumannatu da l'excrementu pisu o vargogna, ghjocà sportu pò aiutà à sviluppà forza, agilità, perde u pesu è acquistà autore. Ma più impurtante - per insignà à u zitellu per rispittà ellu stessu com'è una persona, solu in stu casu, u zitellu pudarà di fà altri u rispettu di ellu. In questu avete ancu aiutà aiutà. U zitellu rinsegna in a so individualitati per l'authentivu "cum'è tutti l'altri". In questu sensu, quarchi cosa hè vera uttíiu cun ellu in l'occasionu: se un zitellu hè vargogatu da quarchi cosa di i so vistimenti, è vole chì hè "cum'è un criaturu", pruvate per fà cumu vole - probabbilmente, dà fiducia in stessu. Ma questu ùn significa micca chì hè necessariu di cumprà tutti i capricci, ùn deve esse una misura in tuttu.

Aghjunghjite i vostri figlioli amici cù cumpagnie. Dumanni, in quelli setti, circhulu i so cumpagnie addiventanu. Forsi u vostru babbu ci interessarà quelli di elli. Questu hè un opportunu bisognu per fà amici cù l'altri figlioli nantu à a basa di l'interessi cumuni. Cridendu à favurèghjanu a cumunicazione tra i zitelli fora di l'scola, forsi vi valuru à invià parechji picciotti à i so casa da u tempu. Particularmente bè cumminci chì unisce l'attività di i scoli di i zitelli o l'attività di aula. Cuntrollu a participazione di u to figliolu in such activities.

Hè i genitori chì poni megliu esse l'insignamentu di u zitellu per cumunicà cù i pari, dà un mudellu di cumpurtazione curretta, insegni à fà stà à fà è si purtà à retrocede. Ma ùn pruvate di resolviri tutti i cuntativi solu. In situazione difficiule, quandu un zitellu hè diventatu un pezzu in l'aula, ùn hè sensu per involute i maestri, un maestru di classi è i psiculugrafini in risolve u prublema. I travaglii cumuni necessariamente conduce à u successu è u vostru zitellu sarete un membru di cumpagnu di u squadra, truvà l'amichi è si senti cusetu à l'scola.

Avà sapete ciò chì falla se u zitellu hè offisu in a scola primaria da i cumpagni di i classi, cunsiglii di u psicologu.