Australian Shepherd Collie

U collie pastore australianu, strammi abbastanza, ùn era micca spurtatu da i vignaghjoli australiani, ma in l'America. A furmazione di a razza hè stata fatta da travaglià i pecuri-cani di i Pirenei cù diversi tipi di collies (Smithfield Collie, Border Collie, etc.). Comu u risultatu, una razza di pezzi relativamente chjuchi, ma spressivi, hè stata fora. Ancu s'è issa in a moda di i ghjacceri in miniatura, assai famiglie, in particulari quelli chì viviranu in i domicili privati, sò dispiacitivi di guidà cumpatente, collies australiani spettacularii.

Vidu generale di a razza

U pastore australianu hè un cane di medju bien equilibratu. Hè viva è attenta, forte è persistenti, straordinariu assai diliziosa. A longa oblicua di u troncu hè una più maiò di l'altura à u spedinu. Lana di durata moderata è rigghizza. U culore di ognunu hè particularmente, perchè sta razza hè amatu di parechji. Ogni sessu anu ferma differenzi di ghjuleghju. I Bianchi sò bravu, ma micca assai grande. Bitches feminini, ma micca ligere pesu. I Cangri di a vaghjature sarà 51-58 cm altu da u standard. Females - 45-53 cm.

U collie australianu hà una tappe di lana cun una struttura di riezza meda. Capelli di durata moderata, cù sottopetazione. Lana da un ligne waviness, resistente à u clima sfavore. L'aricchi, a testa è a forapi di i capelli sò lisici è curtuli. "Pants" è e spalle di i peri davanti sò moderati sopra. E scalculate è capelli sò moderati, i masciali sò più persunalizati ca l'femini.

U culore hè riccu livente è pura. Gamma hè abbastanza diversa. Da culori cartoli caòti enormi colorful, à simétricu eleganti. A prevalenza di i culori bianchi è bianchi, tutta a varietà d'ombrii marroni, roppulani è bluidii. L'unicu fundu unificanti di colorazione: l'ochji è l'aree sò stati frambili in qualche culore chjucu in biancu. In generale, u culore biancu nantu à a testa ùn deve domine. I cani di colori cù l'età diventanu.

U capu di i cavalli pastorci australiani hè proporzionale à u corpu, forti, seche è spuntate. In a parti occipitali di u craniu, dicemu un petit fianche. In sopra, a testa hè chjara è pocu arrotonda. A larghezza è l'larghezza di u cranu hè uguali à a longu di u caprettu. A fini di u caprettu hè culdu. A fini hè moderatu. Quandu si anu vistu da u cantu, i linii di u caprettu è a cima di u cranu formanu pianareddi paralleli.

Ears di mudellu moderatu, cù cunsiglii rossi, trianguli in forma. À l'arghjetta di u capu sò sbagliati. Per norma, a punta di l'orella ricudarete u cussu internu di l'ochju. Quandu u collieru u pastore sò attentu, e so ore sò refrazione à u cantu o avanti à una distanza di 1/4 à 1/2 di a lunghizza da a basa di l'arechja. E persone è l'ochji colpi à culori sò cunsiderati difetti di razza.

L'ochji di i pastori australiani sò assai esprissioni, chjavi, radianti cun attenzioni è intelligenza. Ammisa in molde, di mudellu moderatu, setu ligeramenti oblicu, cun pupulati scuru, ben definiti. U so culore, cum'è u culore di a lana, pò esse variegati: marrone, blu, ambra o in ogni culore di culore, cumpresa specks. In i persone cù u culore negru è u merle blu - pigmentazione negra di i praticati. In i individui cù u culore, u merle russu è u biancu sò piggiunate marrone di u traccia d'ochji.

Colli australiani sò stritti forte, proporzionale à u corpu di u corpu. Hè di una longa durata, curretta in a cavità, ben planata in i spalle.

Teeth bianchi, forti, cumpletu. A muzzucu hè in furore tisoru, ma hè ancu permessu di una muzzica diretta.

U corpu hè musculu è forte. A spalle è dinò forte, dirittamenti, forti, ancu da a vaghjile à a ghjente. U pettu hè forte, fondu, ma micca largu. Cù ribelli ovali longu righjini. U puntu più bassu di u pittaghju à u coddu. U latru hè forte è larghevule quandu quì vistu da sopra. A culpizza di u pitagliu à a groin si forma un corpu moderatu. U croup hè chiatatu, l'angle ideal hè 30 gradi. A cuda hè diretta, attraversata o cugna naturale. A so durata ùn deve esse micca più di 10 cm.

I vani cunfinate in u ciumi, longu è pianu, cù una inclinazione ottimali di 45 gradi di ritornu. L'humerus hè longu cù una scapula è li tocca à l'anguli right. I peri davanti sò diritti è perpendiculari à a terra. L'articulu di u coddu hè situatu à mezu à u centru trà u so passatu è u pianu. I peri sò forti è diretti. L'ossa sò forti. Pasterns curtite o di longu u longu, finitu, flexible, ma forte. Paws cunfurmati, ovale, cù dete curvatoghja curvatu. Almoine sò elasti è grossi. E raspi sò duru è curtu. Hè ricerciuti i dettiti profite ùn spone micca e caractères de l'individuu.

A larghezza di i pardini si avvicinavanu a larghezza di i prublemi nantu à e spalle. In u pastore australianu, l'angolo di a ciuppa è a pelvis concetta currispondi à l'angolo di l'intruduzione di l'umaru è l'scapula, chì formanu un angulu right. Hock juni sò curbili moderate. Eghjone di a knee sò pronunziati. Chjassi sò curtite, paralelamente à l'altri è perpendiculare à u pianu. Paws cunfurmati finu, cù detezzione coeziusa, curvature. Forma ovalia. Almoine sò elasti, grossi. E raspi sò duru è curtu.

Attributorii attraenti di i capelli pastori australiani

Questa natura era attribuita à sta razza cun un instincte è guarda. I cani sò perfettamenti orientati nantu à u terrenu. Quandu una minaccia per i pussibuli pò esse aghjà aggressivu. Dunque, si deve esse entrenatu (cum'è qualsìasi ghjellu). O caminate a petite in un capriccio è correa. I cani sò sempri sensibili in presenza di straneri. I Pasturi Australiani sò animali animali suciali. Amanu la cumpagnia di i patroni, anu amatu chì ghjè in l'impastatu di e cose. S'ellu sò permessi, sò sempre cercati, accumpagnà in l'affari è in tempu di tempu, viaghjà in u carru. E i patroni ùn si lasciarìanu micca. Dopu tuttu, sti cani ùn sò micca solu intelligenti, ma ancu assai efficace.