Cumu à dilla à i zitelli di Diu

Oghje adulti ùn sò micca disposti à parlà à temà riligiosi cù i zitelli. Ancu tuttu u spaziu chì ci hè circundatu hè satued cun simboli emblemichi - pittura, monumenti di l'architettura, literatura, musica.

Avanzendu i temi divinu, senza sapè chì, piglià u zitellu a furtuna di sapè nantu à l'experientzia culturale è espirituale chì l'omu s'hè accumulatu nantu à tutti i periodi di a so esistenza.

Avete bisognu chì a fede di u zitellu hè basatu nantu à a fiducia di u zitellu à qualsiasi persona. U zitellu àbbia crede in Ddiu, solu perchè crede in a so mamma, u babbu è l'abuela cù u so missiavu. Hè in questa fiducia chì a fede di u zitellu hè fundatu, è da sta fede, a so vita spirituale, a basa basa per qualunque fede, principia.

Appena, a fede hà un rolu impurtante in a vita di ogni persone, ma hè impurtante stabilitu a so fundamentu in a zitiddina. Perchè, vulemu di mandà parechje regule, cumu per dilla à i zitelli di Diu.

1. Principiu a vostra storia per i figlioli di Diu, ùn vi circate di fàrimi o fà qualcosa nunda. I figlioli sò assai perciziusivi da a so natura, cusì sincerà din falsità in u vostru discorsu, chì prendarà u so sviluppu persunale è più cunfidenza in tè. Avemu cunsigliatu per ùn ammuccià a vostra attitudine in u tema di a religione. Negativamente, pò ancu influenzà a compulsione eccessiva di u zitellu per crede o à l'atheism decisiv. In questa cunversazione, evitari categurichi. Intantu pruvà à dà u zitellu tuttu ciò chì tù piacevule è quale si pò seguità.

2. Regardemu à a vostra cridenza in confession o à atheismu plecu, spiega à i zitelli chì ùn sò micca reghi bona o bona. In questu casu, sia tolerante è uncategoricu, mentri dicenu à l'altri religie. Dityu ùn devi micca chì l'avete persuading in tuttu. L'elecciò di a fede o l'ateisimu - a vulintà d'una persona perpende, ancu s'ellu hè chjucu.

3. In a vostra storia, deve dete sapè chì Diu hà fattu creà personne per a felicità è, più impurtante, in i so insignamentu: per amà l'altri. Sì avete una Bibbia in a vostra casa, dite à i zitelli chì Diu hà scrittu traversu i so discìpuli, i prufeti. In questu libru, rinniò e règule chì deve esse segundu in tutta a vita. Leghje i Ten Mandi, è dumandate cumu ci capite, in casu di difficultà, aiutanu. Cridendu i manduli aiutanu à fà u partitu puliticu di u zitellu. Questa informazione ponu esse cuminciata à esse presentata à u zitellu da l'età di 4-5. Ma deve esse ricordati chì in questu anni, i zitelli sò assai sensittivi à l'idee metafisichi. U zitellu sorpènendu facilmente perceve tutti i tipi d'idee di l'esistenza di Diu. À quellu tempu, l'interessu di i zitelli hè di una natura objettiva.

4. A prussima cosa averete dete à i zitelli: Diu hè in ogni locu è in una parte, in u so putere di cunnosce è fate tuttu. Sta infurmazione à i zitelli di Diu, hè bè ricivutu à l'età di 5-7 anni. À questu tempu si interessanu à e dumande, induve era prima chì a so mamma li nascita, è quandu a gente abbanduneghja dopu a morte. I figlioli pò crede in l'esistenza di cuncetti metafisici è imaginate attivamente.

5. À l'età di 7 à 11 anni, i zitelli sò pronti per capisce u significatu è u misteru di e norme e riti religiosi. Pudete piglià u vostru zitellu quandu avete da andà à a chjesa, induve ellu puderebbe visualmente è ricurdate di tuttu ciò chì dicenu. Dicinu perchè chì a ghjente vale à vulemu prima di Pasqua, cù ciò chì sta festa hè cunnessu. Serà ancu utile per dì à i zitelli di Natale è di l'angeli chì anu cumplementari. In generale, cresce chì i zitelli à questa età anu più ricivutu cunfiente storii di Ghjesù Cristu, annantu evangelical narrations, annantu à l'adorazione di i Magi, à a zitiddina di Cristu, nantu à a riunione di u zitellu cù l'anzianu Semion, annantu à i so miracles, à u volu in Egittu, à a benedizzione di i zitelli è à a guarisione. pazienti. In casu chì i genitori ùn anu micca pittore cù illustrazzioni nantu à a lettera santa o icone in a casa, pudete furnisce u vostru figliolu gràzzatu illustrazioni tali, per pudè più ricèticamente pervece i vostri stori. Inoltre pudete cumprà a Bibbia di i zitelli, hè apposta adattatu per i studienti religiosi più chjosi.

Pudete cuntà cumu a ghjente chì avia da esse à sente à Ghjesù Cristu era famu, è ùn pudia truvà nunda è hà compru, ma solu un figliolu hè ghjuntu per aiutà.

Ci hè parechje di storia simili. Pudete cuntà à un momentu stipulatu, per esempiu, prima di andà in lu lettu, per prisintà una illustrazione, o solu "quandu si tratta di una parola". Ma, a verità, per questu questu hè necessariu chì una persona chì cunnoscia i più stori evangelici più impurtanti è presente in a famiglia. Hè megliu, per suprattuttu, per i ghjovani parenti per studienti l'Evangelu per elli, circà sti stori in questu chì saranu interessanti è intelligibili per i so zitelli.

6. À u principiu di l'età adulescente, da 10 anni, è par parechji 15 anni, a cuscenza di u zitellu hè prontu à cumprenderà u cuntenutu spirituali di ogni religione. Hè l'adulescente chì hè prublema di capiscia chì Ddiu hè una creazione ghjusta, è amarà à tutti, inveci di u so modu di vita è di u statu di mente. Ddiu esisti fora di u cuncettu di u tempu è u spaziu, hè sempre è in ogni locu. Per aiutà à dilla à sta infurmazione à i zitelli, dumandate aiutu di l'opari di classici russi: Chukovsky, KI, Tolstoi, L. N, chì, in una forma intelligibile è interessanti per i zitelli, riproduceru i temi principali è l'idee di a Scrittura Sagrada.

7. Hè assai impurtante, resta da insignà à u zitellu per turnà à Diu. Aprènu cun ellu i preghju basi "U nostru Patronu", "Santi di Solu", etc. Comu sapemu, a preghjudaria hà una influenza siculogica è significanza, ensece i sapete di riflessione, stimula à summarizza l'oghje ghjornu. Inoltre, a preghje duverà a realizazione di i sentimenti, i desideri, i emozioni, dà l'speranza è a fiducia in u futuru.

U zitellu, sapendu à Diu è a riligione in generale, puderebbe conscientemente aduprà qualcosa, mentre ch'ellu ponnu scurdà u bonu è u male, sintì un sensu di ripintenza è disprezzu. Puderia turnà à Diu per aiutà à un momentu difficultu per ellu.

Infine, i zitelli sarenu capace di pensà à a natura è a so lege, à l'ambienti à noi.

In questu mumentu decisivu per u sviluppu di u zitellu, i fundatorii di a so verra sò stati. Hè da ciò chì si deve esse posta à a cuscenza di u zitellu in u so sviluppu d'adulescenti chì a so fede maiò, no solu in Diu, ma ancu in i genitori, i educatori è a sucità in u so rispettu.