Educazione di i zitelli in u mondu mudernu

Ùn hè micca sicretu chì u mondu mudernu hè chinu di periculi, in particulari per quelli chì ùn pò micca pruteggià. Ughjettini i zitelli in l'speranza chì avè amparate à combine questi qualità chì ùn pudemu micca combina noi. Per esempiu, amicizia è capacità di capiscenu a ghjente, l'abilità di cunfidanza è distingue u bonu è u mali, a capacità di rispittà à l'altri è a capacità di stallà per ellu stessu. Parechje per queste cunnosce qualcosa, è noi, ma sapemu per infundir l'habilità utili per i zitelli? Quandu si tratta d'insignà à ellu ùn avè micca attentu à ùn esercite u bastone è ùn suscitarà un coward in ellu?

1. A primu regule u più impurtante di a sicura di zitelli hè a fiducia in tutti i membri di a famiglia. Soni cusì una utopia, ma hè cunfidenza entre adulti è zitelli chì aiuta per evità è prevenu assai prublemi. A furmazione di un mudellu famigliu hè tutta nantu à e spalle di l'adulti. Hè dipende di i genitori, sia u zitellu si andà à i so prublemi cun elli o prefittà u cunsigliu di straneri. Pruvate interessate in tuttu ciò chì succidevi in ​​a vita di u zitellu, ma hè micca moltu. Ùn mutate micca i zitelli per sincerità, anche mancu ùn cunfèsenu micca à i meglius actions. Sì prudenti, perchè ogni parolla è ogni attu hè un cuntributu à a vostra rilazione futura.

2. A second regola hè chì, finu à chì u zitellu hè sottu à a vostra respunsabilità, devi dumandà permessu di pirmisu prima di fà cose o vai in un locu. Ogni famiglia duve a so reguli proprie, unipo permette e so figlioli più, quarchi menu. Ma u zitellu deve dumandà a vostra opinion è u permessu di prima, per esempiu, piglià un donu o un trattatu, vai in un locu, sopratuttu s'ellu ùn importa in u so ambientu abituale.

3. A terza regula hè una cumunicazione bona cù altri adulti. Oghje spessu à i nostri zitelli: Ùn avete micca apartu a porta per ogni persona, ùn parlanu micca à i straneri. Ma u zitellu hà da cumunicà cù e persone chì ùn cunnosci micca, questu hè normale. Insegnu à l'altri pirsuni ùn anu micca u drittu per ordene è dite una cosa da ellu, ùn ponu micca minacciassi è intimidà. Sì avè succedutu, bisognu à chjamà aiutu o fughje. Inoltri, insegenu à u zitellu à ùn maià vai in ogni locu cù l'adulti altri omi, ùn importa ciò chì dicenu. Ela lista chì modi inganne puderanu attruverà un zitellu è spiegà chì sempre pudete chjamarà i vostri parenti prima o vanu a casa prima di piglià a vostra parola per ellu.

4. A quarta regula hè accessibilità persunale. Ùn fate micca zunardu per cumprà una cumunicazione mezzu per u zitellu, chì vi aiutaranu à esse in culu. U telefonu telefunicu, email, telèfonu regularmente, tuttu questu pò esse uttene à voi, quandu ùn si trova micca, ma a vostra aiutu hè necessariu. Insévani à u zitellu per parlà di ciò ch'ellu face è esse da fà, induve ellu andà. Piuttostu li dici à voi, più chè sapete di ciò chì di a vita hà vicinu.

5. U quintu regula hè chì u zitellu sanu bisognu di core u so nome, sanu, patronimu, indirizzu è numiru telefuni di casa. Hanu bisognu di sapè i nomi di i so genitori, quale è duv'elli si traballanu, cumu pò esse truvatu. Hè ancu bisognu di sapè cumu aiuta serviziu ponu pudè chjamà questa o questa situazione.

6. A sesta regula hè stimulanti. Sì u zitellu avèndulu qualcosa inusual è li dite, fate sempre ellu. Fate micca solu un ghjocu chjucu da quarchi à u duminiu. Questa hè una guarantiscia chì ellu vi parlarà di cose più seri, se sti cosi si passanu.

7. U settimu regule - cuntrolli i sentimenti di vergogna. Temi intimi è corpi intimi sò spessu sottu un tabù in parechje famiglia. Questu ùn deve micca devenu sè siate veramente preoccupa per a sicurezza di u to figliolu. Hanu bisognu di sapè i nomi di i so omi sessuale, anchi si anu micca scientificu, comicu, ma ellu deve esse capaci di sapè di elli, se ne necessariu. Per esempiu, si vede un omu chì si pruvò sputari cù i zitelli. Inoltre, u zitellu sanu chì sapè chì parechji di l'adulti, solu i medichi è i genitori, se ne necessariu, hà u dirittu di tuccallu i so intimi di u corpu. Sempre parla di periculu. Insegnate à u to figliolu chì abrazza di strangers, è ancu più bessi, sò ancu inacceptable. Nun necessariu a persona chì hà abbuvatu u vostru figliolu, un pedòfilo o un maniacu, ma pò esse malati cun una maladie contagiosa, per esempiu, a tuberculosis. Pò esse pussutu esse spiegà cusì à u zitellu.

8. L' uttavi guvernu hè a capacità di dì "no". Per i zitelli, l'adulti sò dotaciati da u putere magicu, a so auturità ùn hè inesgettu. Perchè, in parechji casi, hè difficiule per elli diranu à un adultu "nè", ancu s'ellu ci vole qualchì cosa obscene o francamente peligroso. Inseme à u zitellu à ricusà l'adulte si i so dumande stanu strambi - viaghjate in un locu, toccu l'adultu o permettenu toccu u zitellu, pruvate di mette rigali è docili o avete un discu. U vostru figliolu deve ubbligatu l'adulti - i duttori, duttori, pulitiche, genitori di amici, ma mentre i so dumande s'intestanu à a nuzione di u normale. Chì duverebbe sse idee per u to figliolu - hè dipende di voi.

A prova di prutezzione di u zitellu da u risurtariu pirsu, hè impurtante ùn micca daverà u bastone. Ùn avete intimuritu u zitellu, altri ùn anu vistu un maniacu in ogni adulte, è questu ùn serà micca utili à a so psique. Be reasonable and be close with your children. A fiducia è un accostu raccurdanu à un possu periculu, a mancanza di teme è curagiu serà una bona garantizzione chì nunda li succede à u zitellu.