I primi passi di u zitellu per tutti i genitori - un avvenimentu impurtante

Quantu rapidu vola! Solu ahidero vi pare, eranu liberati da l'uspidale, è avà u zitellu hà fattu u primu passu. Ricurdativi di manera chì hà impotentata, micca adattaghje à a vita chì u babbu hè natuvutu. Pensamentu à u tempu quandu u primu diinturu sarà traversu i migghiuri, quandu u zitellu s'apprunuta è piglià i primi passi, parsu alluntanatu, micca realizabile, è cum'è s'ellu ùn hè micca di voi. E ora dopu à 9-10 mesi, u zitellu hà digià diventatu cum'è mobile chì ùn pò micca situà in un locu. Allora ellu ci vole à pusà per andà, è ponu quì, dopu verificate a presenza di frasi in u spaziale, o guardate in u bagnu. È, a verità, i primi passi di u zitellu per tutti i genitori sò un avvenimentu impurtante.

A fine di a seconda mità di l'annu hè carattarizata da a mobilità speciale, u desideriu di l'indipendenza è a curiosità di un ominu. Normalmente i zitelli in 9-10 mesi si n'adduspite per freni rapidamente è passanu à a passatu sussegwenti di u sviluppu fisicu - chì si sviluppau, trasfondenu è movendu in u spaziu in una pusizione ghjustu. I mesi di 10-14 mesi maestru una sera squadra di capacità individuali chì sò, quantu eranu, transizionale è assuciati à cambià u modu di u muvimentu è cambiendu a pusizione di supportu (da a pusizione di tutti quattru à a pusizione persunale).


Prima, a maiò parte di i figlioli travaglia a tecnica di esse risposte è cammendu à u supportu, per esempiu, per esse stordate a caccia o un arena. U zitellu s'innàlzanu nantu à i so maggetti o movimenti cù stepping steps from an end to the other. Allora i zitelli appieghjanu à caminari in diverse direzzione cù un supportu, per esempiu, pianu pianu pianu à purtà à avanzà, affichendu nantu à una sita di ghiaccio o impunite un stroller davanti ad elli.

A fine di u 11u mesi, a maiò parte di i ghjovani sò digià capacitati per passà indipendentamenti da u sustegnu à u supportu (da u sofa à a catedra o da u papa à a mamma). A maiò parte di i zitelli camiò cù l'aiutu di l'adulti, è ghjè prubbiati di fighjà nantu à a so propria. In l'annu, parechji zitelli puderanu stà nantu à i so pedi senza supportu è andate senza l'aiutu di l'adulti. Certe cresce ancu questu quand'elli sò tenuti da a manu. À l'età di 14 anni, quasi tutti i zitelli pudarà spustà liberamente da pusendu à pusà à stà attentivu, passendu sopra l'obstacle è scalendu i stacci cun supportu, cumincianu à caminari in autore, cullighendu cunfidendu à bassine siegghi è sufà.


Regoli per i genitori

Se vulete vedà rápidamente i primi passi indipendenti da u vostru picciutteddu, aiutaghja appruntà a tecnica di caminari. Chì duverebbe ti circerca?

Ricurdà chì u sviluppu di i motori di u novu da u zitellu sò devenu avè gradu. E i primi passi di u zitellu per tutti i genitori sò un avvenimentu impurtante è un novu scupertu. U sistema musculoskeletore di u zitellu deve esse sustinevuli è preparatu pè i tensi currutti assuciati à a transizione à i diritti. Dunque, ùn caccia micca e u zitellu stessu. Ùn hè cunsigliatu per insignà "cammellu" quandu ùn cumpene a so tecnica di rastreu à a perfetta, perchè hè rasturnata chì facilita a furmazione iniziale è u sviluppu di e funzioni musculoskeletitichi, è ancu sviluppa è rinforza u sistema muscular.


Ùn ci vole micca intruduce in u prucessu di cammellu stessu. Ùn vi scurdate di questu per voi hè facilitu è ​​simplice, ma per u vostru babbu hè sempre novu è assai duru.


Stimulazione è motivazione

Per esse stimulà u desideriu di u caminu di u zitellu, deve interessa prima di tuttu. Pruvate di traduzà l'attinzioni di u zitellu quand'ellu hè in a pusizione nantu à quattru ardenti, nantu à l'uggetti sopra à u livellu di i so ochji. Per esempiu, se vede chì u zitellu hè interessatu di un ghjocu chjinatu in piena, trasfurmà lentamente à una sedia o un parfone, perchè u zitellu pudete vede cumu è duv'è stà. Allora, quandu l'ughjettu hè sopra è righjunghja a stessa altura cù u ghjocu, mossa un pocu o si pute nantu à a quinta pezza di mobili, incunente à u marchjatore per piglià un pocu passi è indipendenti. Pudete ancu creà un tipu di "stagno pontificiale" cù u passageru à u babbu di parechji articuli resistenti: un sufettu , una sedia, una altra sedie, un lettu.


Prima, organice vicinu à l'altri, perchè chì u zitellu pò andà di modu sicuru d'una "stazione" à l'altru. Pianu appressu à scacciallu, aumentendu a distanza passante. A primu, assicuratevi d'aiutà u zitellu, pruvate micca di cunflitti eccessivi, micca di cunquistà i migghiori vole à esce u caminu, assicuratevi di ludà u zitellu per qualcosa, ancu insignificante, successu, affaigandu cusì à sfruttalli più. In micca manera ùn scuteanu per u fracassu è escezione!


In un caminu, fate cura à u caprettu nantu à persone camminendu, o megliu - running senza supportu supplementu. Eppuru stò qualcosa un pocu stranu, in pratica, hè abbastante difficili di truvà esempi di tali "vittime" (trasfurmà in modu indipendenti è rapidu). Esse adupratu parechje passeti à u ghjornu di ghjornu - da casa à una stata o un caru, impunite un stroller, si sente nantu à banche, o cammina, è cusì, per andà cun l'aiutu è in una linea recta ... Quandu avemu in casa, avemu generalmente un minimu di movimenti. Hè per quessa, surtite cù u zitellu à u parcu o visite u stadiu à una scola vicinu, in quandu puderebbe scuntate parechje persone è persone. Manificà ciò ch'ellu hà vistu: "Un omu viaghja", "Un picciottu curretta".


"Eiu stessu!"

Sè pussibule, ùn utilizate micca e manere auxiliare chì creanu solu un effetti visibile di l'apprendre à camminà - per esempiu, marchitori. Spending a long time in elli, u vostru picciottu pò esse rifiuttu di sviluppà sviluppu indipindenti, induve hà bisognu di un grande effort.


Inoltre, ùn esse arristatu cù una furmazione per u so supportu sottu à e braccia.

Questa aumenta u risicu di a deformità di i pesti di i pene di i zitelli. Inoltre, ei opulentai ponu cuntribuisce à u sviluppu di a postura anormali in u zitellu è u cilestu di u centru di gravità. L'aiuti più sicuru è pediatrici rrecitatu sò "leash" o "reins". Pudete ancu aduprà parechje di cadirette cù e manichi è altri articuli rotanti, affinchendu à quale u vostru figliu sò in una pusizioni diretta verticale è si movia. I mètti megliu di sustegnu sò par mani è e mani o per una banda, è ancu per una vestitu (per esempiu, un capuz). Hè deve esse assicuratu chì u zitellu ùn falà ochju è ùn ùn pasce a so volta.


Ghjucu utilariu

Pensu chì tutti truveranu d'accordu chì ghjè casi impussibili di mantene una annucia curiosa è energètica in u stessu locu. Cusì, hè cunsigliu chì tutti l'eserciti fisichi è di u sviluppu sò cunvertiti in un ghjocu pocu. Dopu tuttu u passu assai interessante! Utilizà a vostra imaginazione interessata à ghjucà cù u vostru picciutteddu. Chjama per quarchi cosa insitua, ùn ùn ne capisce chì elabure un set di gymnastica di salute. Dà l'essitivu fascinante, ma dinò unepochi simpaticamenti: "Fighemu, vegnu stu carru", "Partite i pate à l'stagnu". Cusì, u vostru picciutteddu ùn solu ùn serebbe sforzu fisicu, ma dinò di attivà à l'intellectualmente.

Duranti un passaghju, ùn abbianu micca u zitellu sughjettu in u stroller. Pruvate d'utilizà solu comu trasportu o lettu durante u sonnu di u zitellu. I zitelli, chì a so mobilità ùn hè micca limitata, sò generalmente amparate à camminate è cumincià più veloce. Assicuratevi di piglià cun interessante elementi per migliori. Per esempiu, i ghjucarii nantu à roli cù un manicu longu, chì duvete necessariu di purtassi davanti à voi. Tanti zitelli, anu fattu di u sessu, l'amori di purtassi u so stroller o un ghjocu riduzzione.


Camminare sfognu

Finu chì u zitellu ùn cumincia à travaglià cunfidendu è cumu nantu à i so pedi, ùn ponenu u calzari, perchè queste pò influenzallu a formazione di a curvatura curretta di u pede. À a casa, u zitellu annunzià ùn andà solu incù bassa, o in medichi specchiali cù una sola gommate, chì, à u turnu, serve com'è preghjudiziu flatfoot.


Rispittà per caldi

Quandu u zitellu hè ghjustu da piglià i so primi passi, assicuratevi di guariscenze, ùn andate micca fà, mantene a vista di tuttu u tempu. Ma, sfurtunatamenti, anche i vostri mani inchiuri e l'occhi alliati, in u primu, numerosi cateni è sbatteresi sò inevitabbili. L'umilità, a cascata hè una parti integrale di u prucessu d'aprenu di caminari. Dunque, ùn anu micca paura, perde più restringenu u zitellu in opera. Ùn pudemu micca chianciri in ogni passiu timidu: "Guàrdati! Ùn falanu micca, "Ùn andate, avete fessi!" I zitelli sò trasferiti à u vostru scantu, è da i vostri pienghje ancu più dubbiere di a correcità di e so azzioni è di principià per teme à camminare solu.

Ùn puderebbe patevule è aghjunghje à u babbu durante a cascata, perchè pudete causallu più dannucci.


Dà i vostri figlioli massima libertà di circulazione, permettenu di decide cumu è cumu fà. Fuggite u desideriu di u zitellu à scogliari, superve l'ostaculi, ancu dopu à cascata, prova di esaltà, sennu da diverse pusizzi. Ricurdà chì u corpu di u zitellu deve una variità di i muvimenti assai più grande chì un adultu.

Pruvate cù u zitellu à scopre è scorcia di vario slides, scala, banche. Disegno di casa "tetani di obstacle", custituitu di cojins, cojins, tappe è altre altri muglieri.


Chì u to picculu chap spessu si pesa à un canapu o un pettu, foca per sopra i repos è piazzate. Fate chì i discende da elli è pulitichi.


Seguretat

Fighjendu a libertà di u muvimentu di u muvimentu, ùn vi scurdate di furnisce cù a sicurità propria. Pruvate cù cura per a vostra casa. In ghjiru à u zitellu ùn anu micca esse micca ogetti periculi: mobili cù rincerti forti, ghjiate è artigliati pisanti, caratteri chì ponenu è rattendu. U zitellu deve spaziu assai spaziu per un movimentu liberatu è senza dispertu. Utilizà strutture apposta per guariscenza a salvezza in a casa (rinfriscani ligne nantu à i fruntieri di mubilitru, imbligaturi tal-bibien).


Observe u modu

Apprendre à caminari, i capelli si capiscenu veloci rapidamente, accumincianu a essiri capricciusu. Immediatamente cun vigilate i signaghji di fatigue è fate migliurà in ghjornu o in ghjornu in dorme in tempu. A causa di l'aumentu di l'attività di motore, l'epichi di vigilia pò diminuinu, è u periodu di restu si ponu più frequenti.


Fate gimnastica

Allocate u tempu per a ginnastica, chì rinforza u sistema muscular di u zitellu, chì ùn hè micca rinfurzatu. Dopu tuttu, i musculi è articulati, chì u travagliu hè assuciatu à u dirittu, hà sperienze una nova e pesce insegnante. Regule regularmente eserciti chì furtifiche u corset musculu tutale di u zitellu. Ricurdativi di u massaggio!


Guarda u seguitu i termini

U sviluppu fisicu di ogni zitellu veni in un cronchulu individuali. In ogni casu, se un zitellu à l'età di 10-11 mesi ùn pruvate micca o ùn ponu assittà à u so propiu (arrepite, ghjustu), da cunsultà un duttore. Stu ritornu pò esse assuciatu cù raquis.