Cumu amassi: cunsigliu di un psicologu

La frasa inescucible di Ranevskaya nantu à u terribbili putenza - bellezza - in i condicions moderni acquistenu un pocu diffirenti, à spessu, significatu astutu è massa literale. Circa à ciò chì pò diri à a mania di bellezza è cumu per ùn divintà a so vittima. Cumu amassi tutte, cunsiglii di u psicologu - tuttu questu è più in u nostru articulu.

I prublemi cù u capu di i cuntimpuranei assai più ca l'apparenza

Fighjate in manu. In la realtà, i vostri ditte sò più di ciò chì pensanu, è i pincini sò dilicati. Sò quelli di u nostru core: u mudellu di u nostru corpu hè distortu in questu. Hè circa à dui terzani maiori è un terzu più curtore ca à a realità. E parechji ditti curtite - u sterile più inocudu annantu à a so propria aspettu. A malatia più modesta di u nostru tempu pò esse cunsideratu dimorfofobia - percepzione inadegwate di u corpu cù u so riflettamentu susseguendu. Unu di i rami hè l'anorexia nervosa. Avè arricatu à u gradu extremu di espansione, quandu ùn hè micca solu fat permanenza in u corpu, ma ancu i musculi, l'acqua è tuttu, senza chì u corpu pò micca esse ubligatoriamente, a donna imponderante ghjustu si cunzidira fatica. Circò à u specchiu, ùn vede micca una picciuttedda, ma hè un alimentatore cù dritti in u so stomacu. Una altra manifestazioni populari di a dismorfofobia hè una passioni per rinfurzà a face è corpu. No, ùn hè micca cura adatte per elli, ma una alterazione fanatica, una constante, sistematica, chì ùn si finisce micca, perchè ùn ci hè un limitu à a perfezione. A cosa principal hè di sguassà e vostre funziunalità, per fassi novi, micca cum'è stati. Dopu tuttu, cun un stanu imperfectu esterno di a vita.

Dysmorphophobia hè assuciata cù u rejetu di u presente. A raghjoni spessu hè in un traumu psicologicu prufunnu. I modu di a so applicazione - ùn conta micca, è parechji - venenu da a zitella. Per esempiu, ridicule per u pesu eccessivu, un nasu longu o un'ecosu protuberabili, chì facianu u zitellu disgraziatu. Per risultatu, si sviluppa una associazione forte: u dolore, u prublemu - u corpu entieru / u gricchi scurdati. Hè per quessa, l'inturnianza "mala" hè a culpa per tuttu - hè male, hè bisognu à riabilità. Oghje chì i paisani assistenu ancu. Dopu tuttu, esattamente ciò chì u zitellu si senti è vede in relazione cù ellu stessu, u so autoestimu. Invece chì i genitori veneranu un zitellu solu per i so rializazioni (eleganti, belli, megliu); Se u successu ùn hè micca obbligatu, a cresia ùn simpaticamente ùn averebbe (à u megliu) o hè sempre rimette. "Allora u zitellu pigghia l'idea chì u so solu valore hè u so averebbe è a so prisenza. S'è capisce chì in questu rispettu hè mediocrittu, ùn hè micca capaci di amà. Solu ùn capisce micca: quantu hè? Dopu tuttu, perchè ellu hè simplice (brutta, cù un gran sbagliu è i qualchì maladie in a scola), nimu li piace ". "Ùn ci hè nunda più cusì boni chì u so propriu finessi" Questa frasa di l'icona di u mudellu mudernu di Kate Moss hà fatta fatale per parechji ghjovani è incertu. Dopu tuttu, anchi si tuttu hè in modu cun un ambiente cercanu, è nimu per a completità o un nasu, ùn ùn pruvucara a patata, "a sucità" vene à "aiutà". I so parametri è i normi s'assumiglia a formula: successu = bellezza. L'ultime ùn hè micca un cuncettu relative. Perchè, dopu avè l'affari di a chronica di a societaria, a zitella decide: sì sì u stessu (magullatu / cù un nasu / in piu di Lubuten), ci sarà felicità per mè, amori, successu. Sì un brusgiatu un pezzu di raffia brillanti hè cascata - tutta a vita hè un gattivu. U fattu chì l'oggettu di l'imaghjini ùn hè micca attrattiva à a natura, ma à u fotografu è u disignatore, hè stata nudita falata. Ancu u fattu chì i normi muderni di bellezza sò anormali è ùn anu nunda di fà cù a surgente di veru bellezza - ùn anu micca salutu. In ogni casu, ùn hè micca surprised - per introducir a moda in i scorni naturali di u corpu è a manifestazione di età ùn hè prupitati economicamente. Quale hè chì puderà cumprà pratiche di diet, gastru soldi nantu à u massaggiu, furmillieri privati, injections, cremes e surgeries? Allura ci hè l'illusione chì a fragilità, ingraduzza è a gattivera eterna sò in pocu vicinu - Sulu ghjustu e to mani: un nutricionista, un coach, un cirujano plasticu.

Oghje pensemu più nantu à ciò chì u corpu pare mancu, è micca di quale opportunità ci duna. L'obsessione attuale à l'aspettu è l'assicuranza di l'assicuranza di l'affari di u chjamatu "stante di vita" sana, chì, in teoria, deve furnisce a bellezza chì vulete, chì una persona perdi ellu cun ellu stessu, finisci d 'avè sentenu propriu bisogni, per distinguishà entre u so "bonu" è "mali". Ma hè cun l'identificazione di un sè stessu chì u viaghju di a so verita bellezza. "A fisica di Gestalt accetta a tesi ch'e sò u mo corpu. Eccu - avete bisognu di piglià cun tè. Sì a formulazione hè diversu - Socu nantu à u mo corpu, diventa un oggettu separatu, un tipu di meccanisimu. Ci hè chì hè sanu, hà bisognu à fà questu quì. In fatti, ognunu ùn ha micca bisognu senza mantenimentu, ma l'amore. " Per apprezzà, avete bisognu à cunnetta cù u vostru corpu è l'amare. Dàtene ellu ciò ch'ellu deve, micca ciò chì hè in moda. Lu psicologu Didkovskaya hè cunvince: "Per stabilisce i veri desideri è e bisogni, hè spessu necessariu di dumandà a questa dumanda:" Chi vogliu veramente? Dopu tuttu, sò tutti diffirenti è tutti sò qualchi signalazioni simuli chì identificanu a zona di cunfortu: calidez o friddu, gustoso o senza gustu, vogliu fà vene o movime. L'unica cosa impurtante hè esse chjina o parenza o micca ".

Dopu tuttu, malgradu i pruibbizzioni per l'usu di mudelli innevissimini in i manifestazioni, per l'usu di photoshop in publicità anti-aging products, a moda per a cumpatizza è a pelle sfugliata ùn hè sempri pertinenti. L'indignazione di arcuni attrìcculi chì si vurdendu di prisentanu nantu à e cose di magazines senza photoshop hè una gościa in l'oceanu. Una cosa resta - per capiscinu chì l'ultracezza è a mancanza di cìmuli in 60 anni hè a lot di mudelli è attrici. U corpu per elli hè un strumentu. Puderanu cambià è mudificà - anu pagatu per questu, è cunzidenza. U restu hè di abbandunà u standard. I cunsiglii principali di l'apparizione ùn devenu esse numeri è paràmetri, ma i vostri propri sentimenti. Sì i contorni di u corpu hà nata, ùn ci hè mancanza di respira, o, perversi, a leannessi excessiva duveranu stunazione - ùn ci hè ragiunà per pensà à cambià a manera di vita. Nisunu dice chì avete bisognu à diligently à aumentà grassu, cambia à l'alimentu da "junk food", scurdate di l'esistenza di aire frescu, u muvimentu, cosmetologi è robbi di moda. Hè dannuu à a psique, a salute è l'autoestimu. Semplva di tutti i propositi vale a pena scelta ciò chì hè bonu, piacevule è bellu accettabilmente per sè stessu. Avemu sempre una scelta. Sceglite un pianu cumu è a manera di mantene. Sceglite u livellu è u tipu d'exercitu chì hè divertitu. Sceglite u culore è a longu di i capelli, l'ombra di l'ombra è u lipstick, u stilu di vistita. Crea i vostri piani persunali è amici di biddizza per voi. Piglianu a manera chì un pianu ideale per u calzariu hè sceltu: bella, ma è cunfortu, chì ùn si senti micca nantu à i vostri pedi, ma aiuta per passà a vita più facilmente.

Questu hè troppu!

U mondu di bellezza razza i so malatie. È ùn hè micca solu l'anorexia ...

• Sharon Stone Syndrome - obsessione cù a furmazione fitness. I so vittimi passanu a maiò parte di u tempu in u palcuscenu, facentenu i sperimentate rigalu chì sminicanu a so salute.

• Tanorexia hè una passione patologica per sunbathing. Ùn importa - in u sole o in u solariu. I fancianti di a pelle di cicculata ùn avete notte a so sequitie è marchese. Per elli, a cume principal hè à foscà a qualunqui costu.

• U sindromu di Michael Jackson accerta à i persone chì, in modu di plasticità, pruvate à cambià in più di u ricunniscenza, o diventenu cum'è un sceltu elegitu (in solitu un famusu).

• Dorian Grey Syndrome hè un pannellu teme di l'anziane è fà tuttu ciò chì hè pussibile è impedente di sguassà di a fàccia è di corpu à qualsiasi signa di marchiti naturali.

• Sindromu di doll Barbie - una addicenza maniacale à visualizà magazines brillanti, dimarchi di moda, rapportu nantu à a vita di famosi, seguita da una diprissioni da a realizazione di una bellezza brillantissima sfumature di l'intricatu.