Istruzione pè l'ordine è e funzioni domestica di u zitellu

Hà assai insinuta chì i genitori u principiu di ricercà per l'articuli cù questu nome dopu ghjucate, i cose dispatchu in l'appartamentu, è a vuluntà di i zitelli per aiutà à lavare sò purtati à un calore biancu. È francu, hè frustrante, perchè hè assai più lusicu di leghje letteratura annantu à questa tema assai prima. Sì dite una mamma cuscienza è hà pensatu à u tempu, vi diceremu à quale età pò esse accustomatu à l'ordine di u zitellu è di questi dagerie di a famiglia di cunfidherà. E ancu se u tempu hè pocu persu, tuttu ponu esse fissati, u desideriu principali è sustegnu di tutti i membri di a famiglia.


À quale età face?

In u seculu annu di a vita, u zitellu hè digià sviluppatu è compite assai di ciò chì pudete fà imagine. L'Energia hè più ca abbastanza, i primi passi sò stati rializati è e mani di a scola aghjunghje à u più pruibitu in dui crescius. E cestini per i ghjucati sò rializati bè, tutte e scattered, stracciatu è sguassatu. Hè u tempu di dimustrà ch'è pò sempre ritornu à u campu cù successu.

Mommuli è pare, facilità per lavà i minuti, distractendu u zitellu, solu per ellu ùn viaghjerà nunda. Ùn hè necessariu in un ghjornu per cumincià à amparà tutte e regule, ma di sviluppà u rituali di vanu à dorme, aghjunghje una riccolta di jucà. Prima di a cena è di l'acqua, dicemu chì hè urdinamentu di cullà tuttu ciò chì u zitellu era ghjucatu, perchè a notte avvicinassi, ma mentri l'astri stannu darrì di a finestra, tutti sò dorme, ancu i ghjoculi.

Ai aiuta u mulinu, dumandite ch'ellu duve e cazzi à u ghjallu in e box. Tuttu hè fattu in a forma di cunnessione, ma ogni ghjornu è ogni ghjornu più di più è più ghjugati di fiducia per sguassà u zitellu.

Hè impussibile di cambià u diaperu. U zitellu scupperanu è fughjenu cù tutti i so putere, solu per impedisce a mo mamma di molestà. Dopu avè cambiatu u mulinu, dà i pasticcii di u ghjornu è piglialu in a retave di zuccadori. Ùn vi scurdate di ludà à u picculu travagliadori. Sulu uni di ghjorni di tali aiuta è u figliolu stessu serà stampà u ghjornu in diaperi finta.

Pudete insegni à i zitelli di scattereghjanu i dulciuti di documenti è dolce di frutta. Solu d'esse sicurizate chì u teledirigiu televigilante o u telefuninu chjaru ùn viaghja in l'urnu di a cumpagnia.

U babies mi vegenu a lavà è l'aspiratori. Certi picciriddi sò sicuru di paura di elli, ma questu hè solu una rùbbrica suvitusa per un acquisto più vicinu cù a tecnica. Inseme, carghjere a macchina cù e cose, pruvate a limpiari cù un scraping. Prima, in forma di un ghjocu, scaccià u zitellu nantu à un aspiridore di cohetes, è quandu s'apprime à u rumore, pruvate à vultà u tappe è lavare l'uceanu.

I picculi aduranu ognunu di elli, perchè sceglie un assicurante pocu assicuratu è eghjone l'acqua durchendu u tempu d'asciugare a polvera di i stantoni.

Little tricks

A cosa principale in questu hè di sviluppà un usu. Ùn impastate u zitellu cù parechje responsabilità in a casa è ùn deve micca piantà per l'ordine ideale.

Sicura chì u più impurtante helper in scola hè u vostru esempiu. Sè avete amu squeaking from the cleanliness di u pianu, l'incasciatu perfettu in u closet è ogni cosa hà un locu cusì, u zitellu sferisce a vostra vita. Ma pò esse altrimente, perchè ùn esce micca, chì ùn tutti ùn anu micca impurtante chì u vase hè di 5 cm à u dirittu di u so locu abituale.

Assicuratevi di dà à u zitellu u so locu persunale. Per esempiu, una casella cù a robba è una casella per i boli. Chì sia quantu avissi a diri à u so patronu. Per una banda, hà prestu capisce chì quandu l'ordine hè vicinu, è hà una sola mansa, ùn hè micca scuntalata prima di tuttu. Insegni à u to figliolu per seguità a disciplina è ellu hà da piglià a cura di a vita circundante.

Nun mai punisce i zitelli. Hè un deve, micca un punizioni.

Agree chì una volta aghju vistutu un figliolu è a figliola di a pulizione. Questu hè se i figlioli sò più vieve, sicuru.

Presente com a aiutu, ma u più vechju u zitellu sia, u megliu hà bisognu di capiscia chì hà bisognu à l'ordine stessu.

Certi famiglie prutegranu una tarifa per aiutà à pulisce a casa. Per una parte, pò esse efficau, ma ancu pruvate à motivà u zitellu differente. Suggerite, dopu a limpieza, per vede un caricaturu supplementu o permettenu un caminu più longu, ma micca per a pulitica, perchè sè se fate a vostra lettorariu, vi serebbe liberatu cum'è prima.

Sè ùn avete micca particularmente cura di l'ordine ideale in a casa, ùn dumandate micca un ziteddu chì ùn hè micca in inherente in a vostra famiglia. Senza aiutà di pulizziari l'appartamentu più veloce è più faciule.

Cumprate boxes è boxes per cose. Per i zitelli, i ghjettini prugetti ghjucati sò vinduti. In a furmazione di stella, caratteri di caricatura è fàuli. Sceglite u zitellu chì piace, è micca solu per voi, postu chì i cose piacevuli è belle cose cun u piacè (ancu s'ellu solu per a prima volta).

Fate per l'alumna una petra schiavacca o casella direttamente in a so stanza. Dopu tuttu, in u prucessu di mudellu, o in u moltu, durante u travagliu di i travaglii, spessu i munzieddu di carta sò cumulati è cusì, è ùn ci hè micca bramatu di piglià tuttu quì à a cucina. Sughjettu solu per spiegà chì un bonu esse sempre solu se a vacca ùn cumpene micca una muntagna è esse realizatu in tempu.

Spiecanu chjaramente chì a purificazione hè fatta da ùn per l'apparenza, chì hè impurtante per lavbe micca solu quelli posti in u quale u pultu è visibili, ma ancu sottu à e cature, è nantu à l'armarii. Dopu un prugettu lavuratu è di respirazione faciule più faciule. Invinuchjatu, ùn traspurtonu micca cù l'alfabbetu, bouledogueux jugues, diversi statettes. Se un zitellu recolle un coleczione di, per dì, pupi di porcellana o figurini di elefanti o erchji, cume u prubabile bè chì hà da piglià a cura di ellu cun piacè. Ma à a felicità di i vostri arbureti, i candele è voi più megliu. À u tempu, insegni à u zitellu à mantene a vostra stanza pulita è pulisce.

In u bagnu, a pulitica di a maghjina ùn hè micca urdinatu cù più spessu ch'è una volta di simana. E, sicuru, tenite in mente chì e ghjente passanu assai più tempu in a cucina chì osservanu a so mamma, per quessa hè abbastanza per insignà i picciotti per lavà i so prudutti è di asciugare a tavula.

Tutti ùn anu avvicinà modu rinudu, ma a ghjurnata pruteghja a vita più facilitata, è micca vice versa. Da l'età più ghjugna, piuvita cun di i braccialetti, lavate, vestitu, fate l'accusazione. Rest à lunch, è dopu un passatu, pulizziari l'appartamentu. Uttenite u tempu per ghjochi, ma hè megliu fà piglià u tempu di l'ochju di u zitellu, da chì hà amparatu à fà facite, ma ùn si sentenu micca stanchi. Un travagliu seranu fattu entre affari, cum'è qualcosa evidenti.

Ùn hè micca cusì faciule per esse educatu à volte. Avemu spessu regretu di u tempu perchdu, chì ùn avemu micca osservatu prima, ecc. Ma vulemu dete di voi chì quandu avete aduprà tuttu u ghjornu, avissi diventatu un pocu più faciule. I zitelli sò sempre pronti per aiutà i matri (avemu missu i difficultà di l'adulescenza). Avemu spessu ùn vulete cumpiendu e rispunsabilità di i nostri travagliu, ma senza elli ùn ci hè nunda, è in u nostru putenza per aiutà i nostri zitelli trattanu cù calma.