Cumu capisce una ghjovana mamma

Cù u nàscita di un zitellu, una donna principia a catastròficamente pocu di tempu per tuttu. U zitellu ùn ferma cura constantemente - a mamma ùn faci solu ciò ch'ella alimenti, patevule, bathes è si mette nantu à e so mani. E quantu a cura di a casa, per micca di esse di cura di una persona estimata? . . Quantu di fà tuttu in tempu per una ghjovana mamma, è seranu discututi in stu articulu.

Normalmente una nova mamie ùn hè micca u tempu di fà o leghje una manicure o leghje un libru predilettu, ma quarchi àdu ancu una cena di famiglia! Parechje persone pensanu chì questu hè naturali, dicenu, cumu si pudete gestisce tutte e un zitellu in i vostri bracci? Tuttavia, tuttu ùn hè micca cusì tràggicu. Cù l'approcciu chjudu, una donna hè in una pusizioni chì ùn sò micca solu per esse in u mumentu in ogni locu, ma ancu per avè un pocu dipoi di i so atti.

Sì, in i primi misi di a vita di u zitellu, una ghjovana mamma hà deve cura solu di u zitellu è per ella. Tutti l'altri casi à stu periodu deve esse secundariu. U primu mese di a vita hè u mumentu difficiu per u zitellu è a mamma, perchè u zitellu solu si adapteghja à u novu ambiente, è a mamma adatta à u zitellu. Quandu u zitellu dorme - hè ora di dorme è mamma. Ùn bisogna à preoccupari a mess in a casa, u maritu l'entende, in particulare chì ghjè per un pocu tempu. Hè assai impurtante per u zitellu chì ci hè una mità tranquilla è ripusita vicinu à ella, chì, per mezu di a strada, hà un effettu pusitivu à a tacchizzazione.

Cumu cunghjuntà i cummerciale

Prima, a ghjovana mamma hà bisognu di penserà ciò chì pò esse fattu duranti u sonnu di u zitellu, è chì - duranti a so stanca. Per esempiu, pudete fà manicures, pedicures, dozzate, sughjornu, doe esercizii fisici solu durmendu u sonnu di u zitellu. Ma di lavà i pranzi, un pezzu di puliti in l'appartamentu, di a cucina, di u vestitu, è da quandu u zitellu ùn dorme. Cusì ùn hè micca fughjutu à ghjucà in a cucina o piglià un pudutu quandu u zitellu dorme - hè megliu per piglià un pocu tempu. Allora puderebbe aghjustà è senza nervi per esce per esse.

Siconda, se si pò cunfinà certi cose, sia d'utilizate! Per esempiu, pudete annunzià nantu à u telefuninu mentri l'alimenta, è durante un passaghju - fà a compra necessaria o chjassi cù l'amici. Vede a TV, pudete fà iron, coccia o lavare platti.

Ùn abbia da esse dumandate aiutu

Una ghjovana mamma hè stuposa per riffisce per aiutà u so maritu o parenti vicinu. È s'ellu hè assai difficiule, ùn l'aspetta micca di offre l'aiutu - aiutà! Fate à alimentà u zitellu, aiutatimi, falla, ghjucate o cammina fora. Intantu duranti stu tempu hà cun tranquillamente una duttore, fà cumercii, facenu esercizii o depilazione, appicurà a cena o si sò in Internet.

I duminii più triviani, cum'è l'aspiratu, fate a robba, pigliate a cassa, sguassate i joca per u zitellu, puderete senza restituisce à u so maritu. Hè u babbu è duverà intervene attivu in tuttu ciò chì tocca à cura di u zitellu.

Prugettu avanti

Tuttu u tempu per i babori materni aiutanu a pianificazione simplice. Hè a più piacevule per fà per l'ora, indicando u tempu passatu: lavate è lavare u zitellu - 15 minuti, scacciate u 20 minuti, pulite a casa - 10 minuti, fate - 10 minuti. è cusì. Allora pensate à u vostru ghjornu, è pò esse più tardi di fà un pocu tempu per sè stessu. U pianu ùn permettenu micca di centru nantu à l'attività inutile, è u ghjornu serà più efficace.

Includite nantu à l'affari di u zitellu

Perchè u più chjucu, a suluzione perfetta hè a sling. Questu, u prucessu di asciugghiaru u polu, lavatu i pranziarii o a coccia hè simplificatu à volte. Pudete cumunicà cù u zitellu, è ellu vi guardà e vostre intesu cù interesse.

Avete bisognu di travaglià in l'urdinatore? Posa u zitellu prossimu, fà turnà in u cartulare di media schermu, è in u persunale di u muvimentu. Scaricate u polu? Dàtene u zitellu in un pudutu è cumu fà per fà. I zitelli chì vulete ripetiri per l'adulti, crede à mè, u prucessu di cugliera li darà un gran piaciri. Per esempiu, un zitellu di 1,5 anni d'età hè digià bastatu capaci di scancerà i so ghjucassi, è lampendu in un boxu. Ùn fate assai cun cura, ma ellu stessu!

Qualessu hè u sistema Fly-lady

Stu sistema hè cunsistenti in questu: gastru in a limpieza di a casa un minimu di tempu, ma necessariu ogni ghjornu. Sittatu à u stessu tempu ùn hè micca tutta l'appartamentu sanu à quandu, ma una sola stanza per una settimana. Pruvate micca di portà l'estate di l'appartamentu per a pulitica generale, solu rigulari è pocu à mantene l'ordine è l'puliti. À volta ti nevenisce tuttu ciò per sè stessu è ùn permettenu micca d'accumulà cose superfluous. Pigliate micca innecessariu. In una parolla, trattà i cumerci domestici comu simpricimenti possible. A mosina hè sempre in spiritu excellentu è micca turmentatu da i cura domestici.

Cunsiglii Generali per guardà a ghjovana mummia

1. Quandu intrattenimentu, l'usu di prudutti semi-prudutti ùn sò micca solu maghju, ma la propria preparazione. Pudete fugliate in un locali friddu è poi l'utilizanu cunxiteghje: mischji di verdura è frutti, cibo di carne, pelmeni è cutleti, coglia foglia, sopopi è secondi platti.

2. Havi a la casa sempre hà una unità di prudutti basi - cereali, pasta, ligumi, mantra, ova, etc. Per fà, pudete micca cumprà prudutti in a tenda una sola settimana, o quarchi menu. Solu resta a dumandà à u so maritu nantu à u travagliu da u pane fresco, u latti è altri prudutti pericà.

3. Utilizà l'apparat domestiche - sprematori, processatore di l'alimentariu, microwave, lavaphè, lavatrice. Tuttu chistu tutte di tempu è pò fà a vita assai più faciuli.

4. Per fà metru in ferru, fate u listinu. Aduprà un acondicionador especial per faccià più suave (pudete puru rinse per lavà).

5. Pulizia è altre travagliu intensivi di travagliu (sciddicate a frigorifera, armari di rinfurzà, lavanderie) ùn pruvate micca di rimbursà a vigilia. A better break the big task in parts and do one thing today, and tomorrow another.

6. Ùn pensate micca chì a cura di sè stà piglià assai tempu. A matina, finu à chì u zitellu pardava, pudete piglià un pranzu, fate una mascara fancale per a cena, mentre u zitellu duode - manicure o fitness.

7. Fai una varietà di facenzi di casa! Cansu di stà in constantemente per e to pede - si si senti per ghjucà cù u zitellu o truvate e cose chì sò fatte à fà affissà. E vice versa. Cansu di senti à l'urdinatore mentre u zitellu hà dorme? Allora hè megliu per cullà è, per esempiu, asciugare a polvera.

Ricurdativi, in a casa duve u zitellu hè stata apparsu, ùn esse micca mai un esigenza antica. Ùn ci hè scopu di l'affari di casa. Allora, avè u tempu cù u zitellu in i so bracci, hè impussìbule! Ma à darà u tempu à l'necessariu, è per micca di scurdà di sè stessu - hè assicuratu solu per ogni ghjovana mamma.