Un zitellu parla in un sonnu

Tutti i so parenti putevi osservà cumu si u zitellu ridi in un sognu, o dice qualchissia incomprensibile. Chì ragiò chì u zitellu parranu in un sognu, è i genitori ripubblicati di stu fenominu?

Pare à parechji parenti chì se un zitellu parranu durmeniu in u sonnu, significa chì questu ùn hè micca nurmale, è viaghja cumportatu à i specialisti. Ma ùn avete bisognu di scurdate cunvinzioni cusì rapidamente. Numerose studi medici anu pruvatu chì ogni vintena persona pò parlà in un sognu, è trà i zitelli chì succede ancu più spessu. Stu fenominu si pò esse spiegatu da u fattu chì in i zitelli u sistema nervuali ùn hè micca forte, ma in adulti hè basu stabile.

In principiu, a cunversazione in un sognu ùn pò micca fà male per a salute, è ancu, à u cuntrariu, aiuta à adattà à l'ambienti. Tuttu ciò chì hè accunciatu in a psyche di u zitellu per u ghjornu - emozioni pusitivi o negattivi, eccellenza, diventenu stimi peculiar. È tuttu questu hè riflittutu in un sognu in a forma di un babble inconsistenti, postu chì u curu in i zitelli ùn hè micca sviluppatu da tuttu. Somnilokvia - cusì scienziale a so attività di discursu in un sognu.

Chì ragiò chì u babbu di parlà in un sognu?

Emozioni brillanti.

U mutivu principalu chì pruvucà un zitellu per parlà in un sognu hè cunsideratu cum'è un stress di u ghjornu. In stu casu, l'estressu ùn hè micca un fenominu negativu. Sti pò esse emozioni vivu o riazioni versu parechji manifestazioni. E se nunda natu supernaturale succorsu, ùn hè micca bisognu di preoccuparià, è ancu più cusì, ùn ci hè bisognu di cunsiglià un duttore. Inoltre, ùn avete bisognu à dà i vostri figlioli sedative o di l'acqua di cunsiglieri d'arba. Se u zitellu pigghianu li medicazione sedattivi, dinò esse un prugettu di trattamentu sottu a tutela di un spicializatu.

Quandu un zitellu ùn mancanu sintomi neuritichi è ponu vede chì hè babblee in un sognu, ùn deve micca trattatu. Ma avete bisognu di attentu à certi reguli:

È se u zitellu face micca reabilitate micca di chiancià o chianci, pudete cunsultà un duttore. U neurologistu prescriva un furmazione di trattamentu cù i prudutti medicinali chì anu micca effetti mitulogichi o metabolichi. Sughjurtà u sonnu è u cumpurtamentu di u zitellu, migliurà a circulazioni di sangue in u core.

Transizione entre fasi di u sonnu.

I Corsi in un sognu in i zitelli sò ancu spiegati da a transizione di una fase di dorme à l'altru, perchè stu prucessu ùn hè micca statu stabilitu in u corpu senza figghiu. I fasi di u sonnu umanu sò dividiti in rapidu è lentu, chì alteranu annantu cù l'altri in 90-120 minuti. Sicondu i risultati di l'studiu di dubbitu, i scientifici crede chì a cunversione passa durante a fase di u sternu lento, superficial, durmiu durmisi, quandu a persona sana sempre risponde à i so differente. L'attività di discursu si trova in a fase di u sonnu veloce, durante quale ci sò sònnii, trembili membri è ci sò rapidamenti movimenti di ejei. À quellu tempu quandu u zitellu ùn hè stà svegliatu, dopu ad avè dicendu uni pochi parolle, dorme più, i genitori ùn devi micca bisognu. Hè abbastanza solu per carizzi di u zitellu è di calmu cù parolle lulling.

Per sapè nova cunniscenza.

I figlioli beni ghjucà, chì ùn sà micca di parlà, anu ancu un "sonu". Quelli parole o frasi chì u zitellu rende in un sognu sò u risultatu di a cunniscenza guadagnata annantu à l'ultimu ghjornu. Posti novi parolle durante u sughjornu, i picciriddi chjucchi sò digià ricunnosce in a realità. Per quessa, i genitori ponu glurificà, è ùn preoccuppa, cum'è u zitellu ùn cumincià à sviluppà è ricumincia u so bagagli di e parolle è i sapè.

Patologicu Nervu.

Hè devi esse nutatu chì, se l'attività di parolle di u babbu durante u dorminu è accumpagnatu da elementi d'ansietà - hè abbastanza pussibule chì queste hè signu di patologicu nervu. Independentimenti pudete identificà i prublemi cù u sistema nervuali in i zitelli per altre signa. Questi sò questi segni chì, per esempiu, durante una cunversazione in un sognu u zitellu svolve cun pezzu di sudatu, scite in un sognu, sudeghja male, vede pesche è un pesadelleru, ponu signalà signa di sonnambulare, rabii, quandu si svilò, ùn capisce micca cum'è hè. Puderanu un disturbu mentale. E questu in questu casu hè digià necessariu d'indirizzà per l'esperti - à u neurologistu, u psiculoghju, un somatistu, è, per ùn esse postponendu. Ma prima, prima di vultà à u duttore, hè necessariu di sapè da u zitellu u zitellu chì ci daveru, forsi ellu teme qualcosa. Questu avete aiutu à stabilimentu di u diagnosi curretta.