Cumu celebrà u secondu anniversariu di a festa è quale rigalu per prisentallu a segunda mità

Chì puderia esse più piacevule quellu chì hè assai luminoso è, pudete dì, di vacanze di l'aire, cum'è un casale? Questu avvene ha datu sempre moltu piaciri à donne è à l'omi. U ghjornu hà significatu assai di a so vita. Siccomu u registru ufficiali di u so matrimoniu, è ella cuminciò bastamentu cun u ghjornu di i ghjorni, l'amatori hè diventatu à l'altri più cà solu una picciotta è un omu. Addiventanu un famiglia. U second anniversariu di a festa, cum'è u primu, è a terza è tutta a data sussegwenti, assai impurtante in a vita di una famiglia nova. Hè chjamatu "paper" in micca vain, postu chì u papetu ùn pò micca esse chjamatu materiale durable. A famiglia ha una probabilita alta di disintegramentu per ogni cosa chjosa, un pocu.

Sì dà un parallelu cù u papetu, a famiglia hè assai espunuta à fatturi sposti. À spessu appressu è persone induve pruvà à entra a rapportu trà i spusate, cun "papì" involuntariamente "crumples" è "bends", arruvinà u fattu chì l'amori sò assai custruiuti cusì in tuttu stu tempu. In u nostru tempu, hè assai impurtante per i ghjovani à esse tolleranti à l'altri. Tutti i disposti, dispiacelli è contruversi sò sempri resolviuti pacificamenti, è più impurtanti - ùn rinuncia micca è cercanu cumprendi in diversi situazioni vita.

Cumu celebrà u secondu anniversariu di a matrimoniu in parechji paesi
Ci sò assai tradizzioni è rituali nantu à cumu per celebrà un casonu di e casale. In Oriente, hè cumu a ballari un ballu rituali cusì cusì chjamatu in vestiti di stampati speciale. I Cunessi in u stessu tempu si ponu vistimenti in vestiti russi, prefabbrikati da una massa plastica di carta è cola. Dopu cusì una ceremonia, tutti vanu à cena, è u platu principalu hè servitu nantu à a tavola - risu cù u pullastru.

U danu di soldi hè dinò a Grecia, chì ghjera fattu in a festa di a matrimoniu. I dinari à u stessu tempu hà presu in a vistita di i perpetratori di a festa.

In Bizantinu nantu à u second anniversariu di a festa, una sposa cunfessa pupi di carta, è oculve i so brami l'una di l'altri. Durante a festa, u sposu è u sposu cambienu i so panni è i maghalli finu à a fine di a festa. À a fine di u festa, i cagiuni sò turnati ghjusti tutti i noti per i visitori.

Per i bughjani, l'anniversariu di a matrimoniu deve esse culurita, ricca, alegre è luminosa. Hè per quessa chì a donna è u maritu anu vistutu di vestiti culurite, chì deve esse fattu di carta.

Cosa da dà per un casu "di carta"?
Sì unu per mezu di i invitati à un avvenimentu impurtante, u donu più nobili per un casu "di carta" sarà esse cum'è libri, diversi pittori, soldi, àlbumi per i fotografichi è ancu e calendari. In generale, qualsiasi prudutti di carta à u vostru gustu. Pudete scrive poece in onore di i novu e leghje à mezu à a sera. Certu, i sughjetti in un such ghjornu deve esse bellu, sinceru, luminoso è agradable.

Ogni amante voli fà smarrardu a so secunna mità in a forma di qualchì rigalu rara. U più rigalu per u vostru vacanze cumuni hè un libru. A sapete chì u genere chì u vostru amatori o amante interessa, ùn trovi micca difficile cumprà a literatura nantu à questu tema. In più di i rigali simbolii, ci sò parechje persone più chì ùn aghjustanu micca una cunnessione cù u papetu, ma questu ùn in micca manera significa chì ùn pò micca esse datu. Qualchese signalità di attenzione serà piacevule à u vostru amatu è significarà assai.

Ùn tocca à fà sapè, fighjulate l'assistenza è cura l'uni à l'altri, è un sonu è a felicità ùn saranu micca in paese!