Cumu celebrà un zuccu di plata

A festa di prumuzione hè celebrata dopu à vintisette anni di vita vicinu à u spalle à l'espatula. Stu casanu hè un simbulu di sentimenti half way à u doratu. L'attribu principalu di u casanu hè argentu. Per salvà l'amore per un quartufu di un seculu hè una storia heroica. Tali anniversariu hè solu una volta in a vostra vita, perchè a quistione di cumu celebrà una zucca d'argentu averebbe una risposta tempura. U megliu postu per fà stu celebramentu hè a stessa istituzione induve vintet'anni avianu fattu a casata stessu.

Nuance di cucina

  1. Per marcà una matrimoniita d'argentu hè necessariu, avè invitatu à micca micca menu cinque cinque persone, cum'è a tradizioni antica dici. È invitatu ùn pò micca esse solu parenti, ma ancu quelli persone chì vinticinamente vintimpi anni fà andonu per un passaghju à a festa di i jubilees.
  2. Mandate invitazione à un casu di ciuri hà vintimila ghjorni prima di l'avvenimentu stessu.
  3. Per aduttà u spaziu per l'identità, hè necessariu cù l'aiutu di e cinthi, i palloncini, i garlands e tinsel. Quì hè da nutà u fattu chì questi ornamenti anu bisognu di un culore arghjentu.
  4. U tavulu hè ancu servitutu cù argentu, tile è servitori. I culpiti di a celebrazione devi necessariu utilizà l'argentu.
  5. Pudete preparà un album especial per i invitati, in quali puderanu abbandunà i so bramei à u ghjubileu per u so casu di l'argentu.
  6. A menu devenu accettatu in anticipu. Quandu sceglie un beie, hè cunsigliatu per piglià tutte e preferenze di i invitati. Hè megliu si certi tipi di prudutti sò prisenti nantu à a table festiva.
  7. Avete a cura di l'accumpagnamentu musicale è l'abitudine generale di a celebrazione.

Tradizioni di celebrazione

  1. Per fà perfetta per annunzià l'anniversariu, pudete richiamà e tradizione è rituali di celebrà un zuccu di plata. A matina di questu ghjornu hè definitu di valore da cumincià cù un bacio è più u più duru, u più felice a vita di i cagiuni sò dura. Stu signu hè chjamatu "prima bacio".
  2. Un altru ritu anticu dici chì in prima ghjornu a matina u coppiu deve passà à u fiume è cullate l'acqua da una ghjirula di colore, lavate l'altri. A vita muderna permette di sta affari per piglià l'acqua da u grigiu. A moglia laverà u so maritu pare à quattru volte è di asciugare cun una toalla. U listessu pettu à fà è u maritu. Grazzi à sti lavori, u reute occidentali hà invechjatu è tutti i prublemi famigliali è i disgrazia sò purtati, è i cômagi ncontri una nova vita. Dopu stu rituali, u vignaghjolu hè sottumessu nantu à u balconu, finu à l'evulurie di l'acqua.
  3. U primu invitu à a celebrazione deve esse mandatu à i genitori.
  4. In questu ghjornu, a coppiu deve scambià ane argentu. Sta cerimonia pò esse realizatu in casa o in u ristrettu stessu. Per via, i tistimoni di quì sò esse presentati, cum'è si deveru torna cunfirmatu l'amore trà i cagiuni.
  5. Dopu à l'attuali currente, anu argentu pò esse disprezzatu nantu à l'oru.
  6. Durante a celebrazione, hè megliu per passà a maiò parte di u tempu, ricurdendu l'anni di vita di casu chì sò stati campatu. Serà moltu cunsigliu è piacevule.
  7. Hè assai bè per aduttisce questa festa cù una quantità numerosa di rosoli bianchi. Sti fiori cumplimenu perfetta à u casu di l'argentu.
  8. In a festa di prumuzione ci vole una pagnotta o un pastellu. Sò cònjenu anu agitu cumpresu per chì ogni unu di i ghjente chì avemu prisenti riceve u so pezzu legale è si cumpranu i so festi felici cù u ghjubileu.
  9. In un casonu di ciuri, pudete invitu un maestru maestru, chì vi aiutavvià l'alivi è venerà e vostre invitati.
  10. Ogni pittori invitati ci anu da felicità nant'à i so còmpie per scrivendenu i so brami nantu à a carta.
  11. Una bona cuncorsu pò esse un ghjocu nantu à u scrittore: "Avete bisognu à l'altri beni". Per implementà, avete bisognu à un maritu è ​​una sposa separata per preparà una seria di dubbiuni nantu à a vita di a famiglia. Hè bisognu, senza sapè ciò chì ognuna hè rispunsevule, scrivite e risponde nantu à carta, dopu chì queste risponde vole esse paragunatu. Questu ghjocu hà perfettà l'anniversariu di l'argentu è aiutà à vultà no solu i perpetraturi di a celebrazione, ma ancu tutti i parenti è i stanzi.