Maladie Infantile Rickets

Chì sò i rachite?
Rickets hè una malatìa di i zitelli, per via di a deficientia di vitamina D, u metabolismu di calcium-phosphorus hè disturbatu, i processi di a furmazione di l'osteria è di a mineralizazione di l'ossi, chì porta à a deformazione di l'ossi di l'extremità, u cranu è di u torau. In adulti, sta cundine hè chjamata osteomalacia, in i zitelli - vitamina D vitamin hypovitaminosi.
Sintomi:
1. Ossi occipitali
2. Dessi di i costiglii in l'area di u pulgitu è ​​i articuli tarsus-metatarsi
3. Deformità di l'estremità inferjuri, sternu
4. Disminuite l'appetite, pallore
5. Speratura, urina cù l'odore ammonia
6. Diminuta tonu muscular
7. Lag in u sviluppu psicomotore.
8. Apertura dopu di denti di latte, difetti in l'esmalte

E cause di rachite.
Bone hè a parti principale di u sistema di u mutore umanu, perchè l'osse sò forti, anu bisognu di una quantità maiò di calcium è fosfatate. In u corpu umanu, u calcium è fosfatatu deve esse furnitu cù alimentu. Per annunzià da u intestinu à l'ossu è accumuleghja, avete bisognu di vitamina D. A quantità maiò di vitamina D si trova in l'oliu di pesce, l'ghjegata di uovo è u latti. In più, hè una di e pochi alcumi vitamini chì ponu sintitizzati in u corpu umanu. Ergosterol (provitamine D) si trova in a pelle. Sutta l'influenza di i raghji ultraviolet, l'ergosterol hè cunvertitatu à vitamina D. In vista chì a vitamina D hè alimentata troppu picca (cù alimentazione o a causa di mancanza di luce), a pelle ùn hè micca abbastanza, l'osse manca di calcio è di fosfati, chì à turnà à calcificazione indivocita, suavizante è deformazione di l'osse.
Trattamentu di raquis.
I raceti sò trattati cù preparati di vitamina D.

Cumu aiutate à sè stessu?
U ingestamentu dieteticu di e femine chì anu pregnant debe satisfà a nicessità di u so corpu in vitamina D. Avè da tastà bè di latti è spessu si sò in l'aria aperta.
Quandu deveru vede un medico?
Se i sistenzi seguenti, u zitellu deve esse rializatu à u pediatricu.

Azioni di u duttore.
U duttore cunsigliarà a medicina di vitamina D per u zitellu. Testi radiograme è di laburatorii, sensibilizà l'osse di u babbu permettenu à u duttore per fà una cunclusione nantu à a calcificazione è a forza di l'osse. E forma più gravi di racioli sò trattati cù dosis altri di vitamina D.

Corso di a malatia.
In i zitelli, i rachite sò manifestamentu manifistatu in u terzu mesi di a vita. U zitellu hè biancu, si trova pocu, si torna addulurata, inquieta. Appena a sudariari, prucia, perchè questu quì u zitellu sceglie a so testa in u pillow. I musculi diventanu flabby, l'urina hà un odore d'ammonia forti è e cunvulsioni sò sempre osservati. U zitellu comparativali finita à pusà per esse, stand and walk. In seguitu erupt e di denti di latte, chì, in regula, sò cun difetti in l'esamella. Per i zitelli con forme più grossi di racioli, i fratturi frequenti di l'osci sò caracteristichi.

Ci sò ancu cambiamenti patologichi in l'osse di u scheletru: l'oscu occipitalu rotulu hè densu cù u tempu, u cranu di u zitellu adduca una forma di quadru ("cadra"). A volte l'esternuni hè deformatu: in i lochi di u transitu di tissutu umanu à u cartilaginu, ghjechite - rachitic "rosarii" sò furmati. I "braccialetti" di Rickets sò furmati in a regione di u poignu, i articuli tarsus-metatarsi. Per via di a pesche pesche, l'ossi di l'ossi sò distorti. Forsi a furmazione di u babbu di u zitellu. A prugressioni di a malatia pò levà à una curvatura di l'estremità in a forma di l'lettere O (varus deformazione), menu spessu in a forma di a lettera X (valgus deformazione).

Cumu prutegrate di i rachite?
Per prevenzione di rachite, u zitellu deve esse travagliatu bè dapoi di latti e spessu mantene cun ellu in u sole è l'aire frescu. Invece, in u invernu, hè assai difficiule. Per quessa, per prevene i zitelli, a vitamina D hè prescribed.