Cumu crià un cucciu intelligente è obedientu?

Avete voi o u so figliolu sò sunnatutu di un cucciolo? E ora avà u momentu più ghjustu. Avete una petite. Ma invece di a gioia più longu, avete un disordine. Truverete un furasteru per un cucciolo - hè caru, è micca sempre bisognu cusì educatu strettu. Cusì ciò chì faci cù un capricci capriccio? A maiò parte di prublemi ponu esse resolvi à u so propiu. Questu hè ciò chì avemu parlatu nantu à l'articulu "Cumu crià un cucciu intelligente è obedientu".

Di solitu u cucciu hè furmatu da a mamma in u prucessu di cultivà. Da ellu, assume i capacità. Ellu a so educazione cù lecite, grugnu, ancu una emozioni da u collu. In a natura tuttu è semprici. Hà fattu u cuddelu correzzu, a so mamma li fala, ma ellu serà culpèvule - hà ricivutu un bashing.

Chì significarà di furmà un cane?

Per trattà hè per insignà u cane a norme di u cumpurtamentu. È hè necessariu d'insignà un cuntenutu correctu solu in a casa, ma ancu in a società di i persone. Avete à insignà à u ghjinuu per ùn sputà u mobili, micca squadra per l'invitati? hà da esse adatta à a corra. A furmazione di a vostra petite sarà disponible per voi se cumprese a lòggica di u cumpurtamentu di u cane. Avemu bisognu à capiscenu a capiscitura di i motivi di l'azzioni di u cane. Dopu avè capitu a raghjoni, serà più faciule per voi di gestisce u cane. A cosa principal hè u pussessu di l'infurmazioni. Duranti a furmazione, avete bisognu à cuntràniu i cudi di classificazione, cunsulidate i sapè Sì d'insignà i cumandos di cane, ma in a vita ùn hà micca bisognu di rializaranu, allura u ghjacaru eserciarà rapidamenti u novu squadra.

I prublemi chì sianu risultati in crià un cucciolo.

1. U cucciu hà fattu piglià in l'appartamentu. Avemu da cunsigliate per prucessu di u locu induve era macchiatu cù qualcuni rimedii, cù un ciauru puntuali. Per esempiu, a gasa pò scantu di un cuccioli stupidu. Avete bisognu à piglià parechje raggi, umiditati cù l'urina di u ghjallu, è i purtami à a strada. In u locu duvere duverebbe spassighjate in ghjiru, raccogli prikopayte di a terra. Ogni annu in u stessu tempu, portanu u cucciulu à questu locu. Ùn vi scurdate di ludà per esse a vostra petite ci per fà tutti i so cumpagni.

2. U cucciolo chì u chjude in u vostru mancanti. Vai fora per un minutu, tornu. Praise him for his behavior exemplary. Ogni annu, aumentanu l'intervalu di a vostra assenza. In casu, u ghjuridore ladite, appena aspetta finu à calmu, è solu vinendu.

3. U cani constantimenti. Averaghju cumprà un collarinu strettu. Senza senza puderà micca fà. Sì, quandu a campana sona, u cane si chiancenu i bàccia, dà una casca, ma poi ordine "place" o "sit". Sì u cane ùn ubbidenu, avete bisognu à piglià in correa. In questu modu, andate per caminari nantu à a strada. I gruppi seranu "fu" o "appressu".

4 U ghjovanu piace à dumannarà. U regule principale hè di assimbligà davanti à pusà à pusà à a tavula, fate u to ghjacaru cun bè. Ùn l'accustomore à cena di a tavula. Ùn ùn pruvucari u cane, allughjemu solu cù l'alimentazione nantu à a tavula.

5. Se u cane cammina mentre caminava, è avete a dirippe dopu. Eccu, ùn pudete fà micca senza un collarlu strettu. U cane ne turnarà da a manca di voi è un pocu perchè. Quandu ci hè un tentativu di squattà, avete a sullivati. U cumandimu sonarà "appressu". Quandu u cane capisce à cumpurtamentu nantu à a strada, pudete digià camandà senza eldu.

6 Mentre ùn avete micca, arreca in casa questu. ... Questu torna indicatu chì u ghjocu ùn hè micca abbastanza durante u ghjornu di l'attività. Deve in a mattina per piglià per una ore per un passaghju. Pensate à quella di a matina hè utili a curriri. U ghjornu a ringraziarà per esse in casa. U cuccioli di gnaffi à i scarpa? Ùn capisce micca chì questu hè male, ma arraggenu, perchè i so denti si sò chapped. E i sapori di l'olfattu com'è voi. Ùn hè micca minatu per cumprà i so "ghjoculi di ghjocu", chì sarà cun impunità. Ùn avete micca briunatu à u ghjacaru, ma in una tale ferma, ancu a voce, dicenu "ùn pudete micca!" Sinsibile sguassate i sapori da a bocca, ma push another toy. È lode

7. U cane salta da gioia. U scorcher, ghjornu, u ghjocu ghjovanu ùn ùn pruvucalli sempre una risposta da u cumendariu. Per disaccustomà a ghjente di saltà, pudete pruvà, pisendu in a poutera trasversali di u cane, dà l'cumanda per "sit".

8. U ghjovanu teme di i carru. Pruvate trattà u cane cun qualchì diliziu, assittatu à a strada di a strada.

9. U ghjacaru ghjunge à scuntrà u carricu periculatore. Pregunte à un amicu automobilista per passà vi lentu. Let it light a couple of times, andu avè bisognu à braccià u cane cun un focu.

Cumu entrenà un cane in casa.

Per fà educà un cuccioli di smart, bisognu di cunniscenza di metudi è metudi di educazione. I prublemi per i cani di furmazione sò in tuttu. Ma ùn tutti ùn ponu trattà l'educazione di l'animali. U maestru hà da appruntà à spiegà à u so cucciolo ciò chì hè pruibitu è ​​ciò chì pò esse fattu.

Amparate à dà cumandamenti in u tempu, osservendu u cumpurtamentu di u cane. Cusì, per esempiu, avete avete chì u to ghjacaru cuminciò à aghjunghje. A stu puntu, dà l'cumanda "sit! ". Or, per esempiu, un cucciulu hè felice chì corre in cunversione. Avete da dà u cumandimu "à mè! "Etc. Ùn hè micca u furmazione di furmazione, ma cumplementà l'educazione di l'alumne, sicuru. È ùn ti scurdate di ludà! Se a vostra mascu fai qualcosa di malu, allura dice chì quandu anu spiegatu cusì à quessa chì ùn hè micca veru. A cosa principal hè di esse pacienza. Per rinfurzà e so cumpetenze, ripetite l'exercitzi cù a robba cun regularità. Ùn si scurdate micca chì per un equipu benestru hà devenu esaltà u cucciulu, ferru. È per esse un cucciu obedientu, hè necessariu manteniri rilazioni cori, affezionati cun ellu. Da u tempu à u tempu, mostrà un signali di attenzione. È ùn si scurdate di manera chì per crià un cucciolo intelligente è sanu, u ghjinuu duverni un aire frescu è attività fisica.