Iosif Prigogine refuted information about the car crash

Diversi pubblicazioni ucraini publicati l'ultima notizia: a cantante Valeria è u so maritu, Joseph Prigozhin, cascò in un terrible accident vicinu à Smolensk. Hè infirmatu chì Valeriya hà mortu nantu à u puntu, è u so maritu hè in cundizione criticu. Certi pubblicazioni pubblicavanu sta foto di Prigogine da l'uspidale.

Fortunatamente, u accidenti di caru hè devenu solu in u malà di u gattive-journalisti. Iosif Prigozhin, chì hè oghji cù Valeria in Londra, hà prestu à rinfurzà i fugliale è i parenti per publicà una refutazione in a so pagina in a retazione suciale.

In u blog, u pruduttori face una nova foto cù a so moglia, è assicurò l'abbunati chì sò tuttu in curretta:
Amici amici, ringraziu assai per a vostra ansietà è a priaccupazione. Cumu stablèvamu per sta provocation. Fortunatamente, tuttu hè fine cun noi, sò vivu è bè. A stu mumentu, sìammu cun @valeriya_rus in Londra è si sò preparati per u cuncertu, chì sarà nantu à u 28 di jinnaru. Por desgravate, ùn sapemu micca i mutivi di i ghjurnalisti ucraini chì sipprenu ci hà vintu, in ghjornu di disinformazioni à un prubleiu accidenti di car. Spergu chì i sogni di i nostri "bè chì vòghjenu" ùn sarà mai veru
In quantu à e fotografia induve Joseph Prigozhin hè statu ritrattu in u palazzu di u hospitalu, queste sò ritratti antichi chì sò stati arrubati da u telefunu di u pruduttori.