Cumu lavanu la tinta cu i jeans

Ogni omu, almenu una volta in a so vita, ùn sò micca svinutu cù una tinta, ma troppu ancu a so robba. Pudemu lavà a tinta? Or a cosa amara di denim hà da esse spustata, o à u mumentu, purtata à una dacha per una campagna in u forcu per coglie? A risposta hè simplice - di sicuru, pudete. In questu pudete puru sicuru, dopu avè lettu l'articulu finu à a fine.

Metu unu:


Pigliarà l'alkohol etilo è l'acetone. Pigliate guanti, hè necessariu di mischjà l'ingredienti in proporzioni ugguali è applica à a tacca, è poi cunfruiscenu cun un sbagliarone è lavatu. Sì a mancia hè stata secca o hè fatta età, da prima di lavà a tinta di denim, hè cunsigliu per ferru a mancia cù un ferru caldo. Un pianu nantu à a robba pò esse pruvata à sguassà l'Eraser d'Ecume per borta l'inchiostru da u paper.

Metu dui:


Pudete utilizà muderni muderni cum'è "Vanish", "SilitaBeng" o "Amway". Inoltre, u sapori di a robba antipicinale hè bellu pezzu per sguassà l'inchiato di i bianchi. Averete leghjite infurmazioni davanti à l'usu di una sti uttichi. Assicuratevi l'usu di guanti di gomma, cum'è qualchì pòpulu pò esse alergià à qualsiasi ingredientu chì hè inclusu in a so cumpusizioni.

Metu three:


Se ùn ci hè micca pussibile di lavà a vanda di i jeans urgente, poi di asciugà l'area cun suluzione d'alcoolate, è poi l'arrampicà cù u sali per un pocu tempu. Quandu ùn hè micca vicinu à fà, u zucchero di limonu vi contru. No, sfurtunatamenti è u zuccaru di limonu? Utilice l'acitu arrustu senza additivu. Se u zucchero di limonu hè purtatu à quasi un fogghiu, è poi hà spulatu nantu à a tacca, po ghjusteghja rapidamente è finita dopu chì hè lavatu.

Per tinta tinta da un ballpoint pen ammoniche perfeziamentu, è per u biancu è u viulente una mezcheta d'alcohol è acetone, dissolute per mezu. Eliminate tingdi di tàtulu biancu è biancu pò esse, diluting ammonia è perossu di l'idrogenu in proporzioni ugguali - avete bisognu di vinu a mancia.

Strettu di vestizione mascara, sapiate sapori. Sì ùn ci hè micca speciale da a serie Antipyatin, u solitu duverebbe fà un bon travagliu, ma hè dunque per lavavvi a mancia è lasciate si mettite finu à chì u sapori s'assine. Allora ferru u manchie cù un ferru caldu è lavare cum'è solitu.

Ùn hè micca cunsigliatu immediatamente per esse aduprà forti manichi chì sò riniscienu di e manchie, perchè puderebbe esse aghjustatu l'effettu, è a cosa si sfurtuna in corruzzione.

Metu 4:


Se u spaziu di spaziu hè abbastanza grande, allura a cosa deve esse imbottita in una solu solu: un litru d'acqua cù una cullette d'ammonia. Quandu u palazzu s'adinizeghja, sapia u tela cun saponu è fate chianchisce, pudete lascià per a notte. Poi lavà. Se necessariu, ripetì a prucedura.

Metu cinque:


Una manna fresca da a tinta nantu à i jeans pò esse sprinkled cun talc, calcariu o fecchju, coperto cù una napulita. A maiò parte di a tinta s'inscubbia immediata, è serà più faciule di lavà. Dopu quì, sottu un corpu fiuritu di l'acqua fredda, bisogna avè bisognu di cundizà cù una mancia è rinsegna à appena. Quarchi cosa hè abbastanza per sguassà a tacca dopu lave.

Metu Six:


Invece di u sapone di robba, pudete usà un detergentu di vapore. Ùn solu solu cura u grassu bè, ma dinò hà ancu tutti i tipi di contaminazione. Per fà questu, avete bisognu di falla u rimediu nantu à u mancu, fretu è falla dopu un pocu tempu, da hè bonu per lavà.

Una nota nica:


Qualchese manchie di u tessulu deve esse scupiutu da un spazziu densu di lana di cuttuni, trà di i canteri à u centru. Trà capuli di vistimenti, se ne necessariu, mette un pezzu di cartuni o plastica.

Per fà preparà una misura universale per sguassà e maniche di tàvula, hà bisognu à piglià una cullizzioni di ammonia è una punta di una cullizzioni di soda è cunglite. Aduprà a mistura risultatu in un spaziu di carta.

Sì avete a paura di spona u vostru prublemu preferitu, hè cunsigliu di piglià à a limpezza seta. Dunque e mezi sò più forti, i prufessori precisamente curanu cù un spaziu, senza rumpia u culore è struttura di u tela.