Cumu cunvince u so maritu per stà incinta

In un certu periodu di a so vita, ogni donna soi cù a famiglia è i zitelli. Sì u primu stadiu - per truvà un omu amatu è u babbu di i figlioli futuri, pudete fà vultà facilmente, dopu i prossimi pezzi di u sognu ùn prumettenu micca esse nuvole.

Comu pratica vi mostra, parechji babbi cuntenti, per un bellu pezzu ùn anu micca decide nantu à stu passu fundamentale. Convince chì un omu amatu per cuncepisce un ziteddu hè assai difficiulmente, ma cumu cunvince un maritu per guardà un impastu diventenu u dumiciliu più difficultu per una donna, perchè liberatu di un ziteddu, ùn pudere micca sapendu a felicità di a maternità.

Sicondu i psiculoghi, parechji omi in u primu di a vita, nunda ùn hè cusì temutu, cum'è a marche di casale di Mendelssohn è u rotulu biancu cù un arcu rosa o blu nantu à u limitu di a casa di maternità. I rappresentanti più bravi o più rispunsevuli di u sessu più forti, ma di u tempu, perebaryvayut si, maritarè è avè i zitelli. Ma poi turnanu in coppientu mariti è di parenti amici, hè impurtante chì l'omu stessu vene à questu, ma chì una donna pò aiutà in questu in nota. Ma prima di cumincià à cunvince u so maritu per quedà adupratu, avete bisognu di sapè ciò chì l'impedisce di fà a decisione correcta.

Sta pregunta hè in fattu assai seriu è avvicinà si deve esse deliberatu è micca frivola. À u primu preghjudiziu, a riluttante di un omu di avè i zitelli ùn si trova in a so vuluntà di piglià a cura di u zitellu è ùn dorme in a notte. Ma in fattu, questu hè micca un scantu simplicissimu di cambiamentu, u modu di vita, ma quarchi cosa più seriu.

Spessu, l'omu prima di u nàscita di u primu babbu hè horribilmente temerosa di l'idea chì in una rilazioni cù una donna amata chì hà qualchissia interferiscenu, ancu s'ellu hè u so picciottu.

Omi anu teme chì a so sposa attraente è slanciata di e femine in partire chì saranu grassu, perde a so bellezza è l'attrazione, chì diventenu in un club casanu cun un capuzzu senza un vestitu vestitu.
Per cunvince u so maritu per abbandunà u zitellu hè difficiule solu perchè ellu teme chì, se a donna diventa mamma, ella perderà ogni interessu in relazioni sessuali violenti tempi. E, sicuru, chì nisun omu ùn piace micca a pruspettiva di perde interesse in u sessu cù a so amata d'amata.

L'omi anu teme ancu l'apparenza di un zitellu annantu à u fattu chì una prima sposa amatrice è carente esse diventerà assai menu pocu prubabile di prestalli. Anu teme sentenu cum'è una applicazione inutile à l'unione indissoluble di "mamma è zitellu".

E si ùn ci hè micca soldi?

Una di e boni pesi ragiuni perchè un maritu ùn permettenu micca a so sposa per stà incinta, hè una situazione finanziaria chì, cù u nàscita d'una fogera, sarà più complicata. Prima di a gravidanza, u misiquu era significativamente più chjucu, è i salotti eranu dui per omi è donne. Dopu un avvenimentu significativu, a prestazione di u benestità di u materiale di a famiglia si basa in i spalle di u maritu. Inoltre, ùn hè micca sicretu chì in u nostru tempu hè difficiule di sustegnu un zitellu.

Chì ghjè un peccatu d'amparà, spessu i porsi di l'omu si sò ghjustificati bè. Solu pari di prima visu ch'è una donna di muggera pò assicurà facilmente cun tuttu, ma in fattu hè un travagliu enormi. Rariempi, quelli chì, da i rapprisintanti di a mità dèvuli, sò capaci di fà parechji affari nant'à una volta: per fà i so facceti - per fuglià, lavate, pulite, vigilate l'apparizione è dà un gran quantità di tempu libbira à u zitellu, è sempre u travagliu. Una carica di colosale ùn pò esse stallate una, o turnaranu à una infermiera in ligna per aiutà.

Ma se vulete dà nascita un zitellu, pigliate a situazione in i vostri mani, è guidata da i nostri cunsiglii, pruvate à cunvince u vostru maritu per guardà a gravidenza.

Un omu ùn pò micca supranviri i so medichi propriu, ellu necessita aiutà, una donna hà bisognu di parlà seriu cun ellu. In questu materia, cum'è persuasione di u maritu di mantene a gravidanza, ùn ci hè micca un locu per mentirli. Ùn pudete micca assicurà u futuru di u papa chì site una supernaturale chì hà da esse inglesi senza u più inzuccaratu cù tutti l'altri. Sta pusizione hè sempre perde. Perchè in casu ch'eddu crede chì e vostre credenze, a verità ùn sanu micca assai prubabilmente, u so più dicepimentu pò causà turbulenza assai seriu in a vostra famiglia.

L'attu più raghjone è sàviu hè solu per dì à i vostri amici a vostra idea di u prublema. Un omu cuncorda di salvà un graviddu solu s'ellu crede chì u zitellu o ùn serà micca u "terzu extra". Ùn hè micca superfluitu per fà ricurdà à u so maritu di u so amori. Fighice chì hè assai impurtante per voi à dà nascita à u so zitellu.
Dite chì ùn avete micca un capu di u corpu per un capu è un kilogramu extra per u prossimu centu sèculu. Perchè hè impurtante per voi esse u più attrattu è bella in l'ochji di u vostru maritu amatu. Un argumentu pisu serà datu da l'esempiu di e donne chì, dopu à dà nascita, diventenu feminili è attrattivi.

Hè ancu esse efficace à dilla, u fattu chì a sexualità di a donna hè revelata da una misura sola solu dopu à u nascita di u zitellu. Ci hè una pussibilità chì da i vostri labbre ùn un omu ùn pò micca crede, postu in u locu più prominente una rivista cù un articulu chì illuminava questa funziunalità di u corpu femminili. Dopu avè lettendu, u maritu ferà a cunflittu bellu.

I sicilioti ùn anu micca urganizatu usà e frasi durante a sta conversation:

"Sò un egoistu senza l'omu";
"Ùn amate micca in tuttu";
"Cci penserà chì aiutanu à a nostra vechja? ".

I sperti chì l'argumintazzioni ùn portanu micca una donna una vittoria, è ancu un gran omu ingannatu.

Pudete ancu dinò, necessariu in un tonu tranquillu, dumandate à u vostru maritu uni pochi questi spiccioli, questu avete aiutu per capiscenu i so emozioni è i sentimenti.

Per esempiu, fate una dritta diretta: "Vulete chì i figlioli o quarchi in principiu? ".

Ma hè più raielu di dumandà parechji quistioni specifichi chì aiutanu à un omu chì compite e so emozioni è teme. Per esempiu, dumandate una domanda diretta: "Ùn vulemu avè zitelli à avà, o mai in principiu? ". Quandu risposta à i zitelli ùn sò micca parte di u so pianu di vita, dumandà: "Cunduce un accessu di ciò chì ti priva di l'alegria di a maternità?" "Questi interrugazioni sò assai sulluzzelli à u male, ancu ovenu ancu aiutu à cambià a decisione. Ma sempre, se ùn pudete capisce chì u vostru maritu hè cusì resistente à u nàscita di un zitellu, pruvate cuntattà u psicologicu di a famiglia.