Mantenimentu in casa di i misgi, i cani è altre animali


U cuntenutu in casa di i misgi, i cani è l'altre animali hè una attività fascinante. Dopu tuttu, sò cusì valenti, graziosi è, veramenti, assai listessi! Hè u tempu à dà l'animali u drittu di votu è permettenu di spressione i so dritti - u pio, feline, canine è altri crescendo, volte è avicanu. Dopu tuttu, anu ancu i so diritti.

Studi realizati à u XXu seculu, cunvintamente pruvucatu: l'animali anu l'iniziu di pensà. Di sicuru, i so menti sò solu una "semente" in compara cun u pensamentu di una persona. À u listessu tempu in a vita di u ghjornu, a maiò parte di i pussibuli di i misgi, i cani è l'altri animali sò più spessu osservati solu per riflussi, instinti è e so sapè. U penseru, attività raziunale, secondu a definizione di u famu biologu Russu Krushinsky - hè a capacità d'un animali in novu cunnizzioni per affruntà e cumpetenze per u quale ùn hà micca una solu pronta. Ability to comprare rapidamente l'essenza di u prublema. Inoltre, per insignà, o più bien, per abituà l'pupulare à pensà, l'esercitazioni regulare da l'età di cuccioli è di u gatittimu sò necessarii. A maiò parte di i pruprietori ùn anu prestu à cura di furmazione, ma cresce una cumprenda intima cù a so petite. Chì per un pocu di ragiuni ùn vene micca. Perchè què?

Unu di i sbagghi cumuni di l'anziani amatori hè l'humanizazione di una mascà. Questu, com'è regula, porta à a desobedenza cumpleta di questa suprema. A natura ùn pò micca esse incisu, chì vol diri chì a rilazioni ha de custrutta in sicretu e liggi chì a bèstia capisce. U principalu hè di permette à l'animali sà chì cunnosci. U principiu di duminazione hè u principalu in l'educazione di i cani, perchè sò stati scoli. Per un cani domestici, u rolu di u capu deve esse ghjucatu di voi, affari. Prima di tuttu, in e seguenti situazione:

- Venite è surtite prima à alcuna porta è superassi u cane, scalendu è sbulicate a scala: u capimacherà sempre in avanzia.

- Dejè l'appuntu à un tempu chì avete manghjatu. Quandu hà finitu u manghjatu, in una mano pigliate un cane di cane è fighjemu à l'animali, in l'altru - un pezzu di alimentu umanu (cookies, dolce, fruttu) è manghjonu davanti à l'animali. Poi mette a bowl in u so locu. U cani capisce: manghja prima è ripiglià a parte di a so nutizie da ella, cum'è u capimachja.

- Ignite dumandesi à ghjucà o carizzi - pudete riguardu cusì: "Fu!", "Ùn pudete micca!" - O solu ùn ponu attenti. Se veru vulete ghjucà cù l'animali, chjamanu à 1-2 minuti da a dumanda, lodi è carizzi. U capimachja hè u principale di tutti l'azzioni di u pacatu.

- Prohibite u cane à girà nantu à u lettu è di i bancarone - in a muntagna u postu di u capimacher. U principiu di a girarchia si stende à u restu di a famiglia - u pruprietariu deverà immediatamente a mostra a petulugia u so postu in sta piramide. Dicimu un babbu prufessiunisce un ghjacaru, chì u rosula, i genitori ti dicenu un zitellu: "Hè a to curretta". A cunclusione di u ghjacaru: "Pudete brunfacciassi in un cucciolo - significheghju sia più impurtante". Un altru signu di putere per u cane - gestiti da quì sopra. U cane, chì stende u pane nantu à u patrone, hà cusì sottumessi u so dominante. Per cambià a situazione à u vostru favore, utilizate gestiti "imperiosi". I prutezziunà deve esse furnitu da l'anziani, è micca purtatu à u mussu in u palmu di a manu. Spiegà u so piacè o displeczione, o pè strufinate o battì l'animali nantu à u scruff. Se u ghjovanu persista in u so desideriu di "cullà nantu à u capimachju", pudete impedite alimentà da u catu in generale è dà l'alimentu solu per l'eseguzione di cumandamenti. Per esempiu, si pò esse u colazione, dividite in porzi è recompensa à u cane per a risposta accusta à i paroli "si poverà" è "sit". A bèstia sarà rializatu chì ora ùn hè micca solu rebite l'scrittura, ma guadagna. Attenti à attuali attempu à "appiccicà u putere" principianu in i cani in 8-10 mesi - in unica cù l'iniziu di a puberta. Ma u più prestu si appialità per l'educazione, u megliu: pudete serve di i vostri studienti à a scola di vestitu di 4-6 mesi.

A pena hè ancu entrita da l'animali guardatu in casa.

- Hè inùtule per criticà l'angle angulare di u cat, usendu un ghjurnale ricuminatu da un tubu, chianci forti o nuzzling. U vostru ghjattu hà bisognu di capisce ciò chì hè questu, se u purgate da l'scruff (cum'è u cat di età maiò - un gattu) è brusgiate u soffinu (pronunzia u sonu "ffff"). Da questu, ogni ghjattu pensu a cuda.

- Per a taming di i persone canzelli, parechji prupietari à ricerca à l'effetti di u sonu chì s'assumiganu di u crescente aggressivu di u capimacherà - pudendu un cane di metalli cun muniti, un munzuni di chiavi o messi discu speziali (venduti in pet stores).

- Pi scriviri lu pappagallo, suttendu a so voce, - solu per l'aligria di l'uccellu: hà averghjuli è gridò in unison. Ma a "cèl·lula mandata à esiliu" (per esempiu, a cucina) hè un cundimi.

Inoltre, un fielu prucessu deve esse fattu "in fattu": se u cane hà mastinuciate i scarpi in a matina, è u patrone chì hè ghjuntu in a sera a pidata, ùn hà micca aduprà cù a so scena, ma cù u ritornu di u pruprietariu. E, sicuru, in a manifestazione di tutti l'emozioni, hè impurtante è solidu. A pet ùn capisce micca chì u bollirede di lignu di a casa ùn pò micca esse tornatu, ma u vecchiu sufettu in a dacha pò esse. Perchè u ghjornu cumpratu hè eludatu, è per u titmouse - sò scampati. A più impurtante quandu solu solu i prublemi di cumpurtamentu animali hè di scunnicà a causa correctament.

- Scratches nantu à e spiaggia di i panii sò apparenti per u desideriu in i geni felini per fille l'arraggi. Stu prublema ponu esse risoltu cun l'aiutu di un apparatu speciali o un polu di legnu. Per un attratore più grande, ponu strufinate cù a razza valeriana secca è sughjettu vicinu à un locu per dorme. Normalmente dopu à despertanti un gattu dispostu à appicciate uva nantu à l'uggetti diffirenti. Per a disubbidenza, pudete punisce a petite splashing acqua da u pistola spray.

- A causa di l'hostilità brutta di l'animali pò esse prublemi di salute. Per l'animali, u dulore hè un signalu di periculu, perchè anu un instinctu protettive. Forsi, quandu u ghjattu o u cane si sentia dolci per a prima volta, u so patronu era allora, è a ghjallina hà attaccatu i so sentimenti penali cù ellu. A aggressione in rispondenu à l'affettu pò ancu essa pruvucatu per questu - in stu casu, a petite devi esse rializatu à u veterinari. Un altru raggiuni di l'ingerenza d'un animali in una persona di membri di famigghia o cunnisciuti hè un negativu, à spessu incunsciente, chì u so propiu stessu si sente à una persona dada. E l'animali, sintìannusi l'ànima di u pruprietariu, pò cumportanu cusì.

- U timore di i misgi, i cani è l'altri animali pò causanu una educazione improperu. I ricerchii scupriu: se un cucciolo ùn hè micca spusatu à a strata per 4 mesi è ùn cunnisciutu micca stimuli esterni, in u futuru puderanu scantari l'animali. Scantu hè causatu da e ferite in u passatu. Per esempiu, a vostra petite senti u so sonu di focu è hà assai scantatu. Per insignà à u ghjinuu per ùn esse teme di qualcosa, hè bisognu di mancà a calmà. Chiddha è delicatizza in questu casu currevi in ​​u so cumpurtamentu cobarded. Ùn avete bisognu di u scantu di l'animali in casa, ùn vi permettenu micca chì tù timore. Hè megliu distrarrà l'animali cù ghjocu o cumandante.

Quandu aghjustà i misgi, i cani è l'altre animali in casa, ricordate chì si ponu guariscenu i malatiechi umani. Ci sò mette curativi speciali. Hippotherapy (à u trattu di cavallu) è a terapia di film (un cane) aiutu cù i malatii di u sistema musculoskeletore, ritarda in u sviluppu mentali è di parlà in i zitelli. A fisica di Feline (cat) salva di l'insomne, l'estressi è i migraini, è l'affari di dolphinà à i zitelli cun trastorni mentali severi.