Baby food from jars

Chì deve esse cercatu quandu ellu una manghjà u tarritoriu?

Per alimentà un zitillù piccatu, in particulari à un annu, hè una missa impurtante. L'organizatori di u zitellu spertu solu prudutti naturali è d'alta qualità, per quessa, à selezziunate l'alimentariu alimentariu in i pani, vi fate prestu attenzione à u fabricatore, a cumulazione di l'alimentariu, a cumplizzione di i logos di u fabricatore à u pruduttu presentatu. Cumu pudemu capisce chì avemu u pruduttu annunziatu nantu à l'etichetta, per distingue un falsu di un pruduttu reali, avemu da pruvà à capiscenu questu in detail.

U primu chiaru è nutatu è si vulerà ricurdà è chì l'alimentu alimentariu ùn pò mancuurà culori artificiali, cunservatori, aromatichi. A prisenza di sti sustanzi pesti averece u codice nantu à l'etichetta. Eccu un listinu di ciò chì ùn devi mancu un alimentu alimentariu, E supplementi di gruppu: 102, 110, 120, 123, 124, E127, 129, 155, 180, 201, 220, 222-224 - stu gruppu ùn hè micca indispensabile in a fabricazione di alimentariu , è questi 228, 233, 242, 270, 400-405, 501-503, 510, 513 sò solu periculosi perikolużi.

Aghjunghje attraversu i principale imprese di cumpagnie in pezzelli è vede ciò chì signalli characteristici esterni di u fabricatore sò prisenti nantu à i vasci cù l'alimentariu alimentariu.

"Gerber" - nutizie assai populari in pote. Chì logos distinti sò deve esse nantu à u pruduttu naturali "Gerber". Pagavisce à a tapa di u jar. Da a cima di a tappa hè u logu cummerciale di a cumpagnia (u zitellu in u cilestu blu), nantu à a riva di a tappa hè l'inscription "Gerber". Etichetta, pegatu fermamente, pocu lavatu cù l'acqua, sete funziunalità ùn anu micca, perchè avete un falsu.

"Nutricia" - a cumpagnia hè stata appena, micca tantu tempu, ma i so prudutti sò cunvinti in u mercatu di l'alimentariu. Un caratteristiche distinti di u cane cù l'alimentariu alimentariu da "Nutricia" hè u fruttu di u metale di protuberà prominente di a tapa di u jar. I logos di l'aziende sò stati nantu à u cupirtu è l'etichetta di u pruduttu, è ancu nantu à l'etichettimu, ci deveru esse scritta "A certificazione hè fatta in cunfurmità cù a Lei Federale N ° 88-FZ.

"FrutoNyanya" - un caratteristicu distintiu di u canningu di l'alimentariu alimentariu "FrutoNyanya", hè un tagu densu è plasticu. U fabricatore à u culore di l'etiqueta, sempre usa i sfumaturi di u blu. U logò di a cumpagnia si trova in a cima di u cupirtu di u cane, è in a forma di una inscription cuntinuante à u latu di a tapa.

"Samper" hè un fabricatore sudu. Da u nutrimentu in manciari, si nuta patati macinati "Apple and blueberry", "Apricot", "Mango", "Pear". Capi nantu à issu pruduttu, riccu in russu. U pittatu da a tapa ùn hè micca esaminatu, se dopu u seguitu u dettu nantu à queste ci hè una traccia nantu à a pelle, tandu avete un falsu.

"Gusti gustu" - un fabricatore di Bielorussia, altre succorsu di a cumpagnia ùn hà micca, cusì à compra, fate cura. U bastone hè eseguitu per simpricimenti, l'unicu funziunalità distintiva hè, comu chjamatu prima, l'indirizzu di u pruduttori Belorussia, Kletsk.

"Fagie" - un pruduttu naturali di stu fabricatore hè facilitu di distinguishà, ogni alimentu alimentariu hè embiu in i caratteri tipichi "pot-bellied", u logu di l'impresa (nome di l'empresa è contu biancu di l'ànitra), situatu à a fine di u coperchio in a forma di una insula in annulazione cuntinua.

"Heinz" - alimentu alimentariu di stu pruduttu, una bona scelta, riguardu à a qualità pobuna di u pruduttu, quasi nisuna. Una funzione distintiva di u disignu di un gratianu cù l'alimentariu alimentariu da "Heinz" hè u logò annantu à a fine di u pattu cundottu, contru u fondu di una striscia urica. L'etiqueta in un cane cù un alimentu densu, inscriptions and drawings, etichetti, ùn sò micca saldati.

Allora, avemu avutu a lista u principale fabricatore di l'alimentariu alimentariu, i prudutti chì sò guasi in una tenda, o farmazia. Una volta, ricurdate, attentu à fendu un alimentu per u so picciottu, si tenete dubbii nantu à a qualità di u pruduttu, hè megliu di ricusà di cumprà.