I cani di Welsh Corgi Pembroke

U Gallegu Gallegu Corgi Pembroke hà apparevatu durante un bellu pezzu, l'urighjini di questa razza pò esse tracciata à u 12e seculu. Ci hè ancu una razza di Welsh Corgi Cardigan, chì hè ancu più antica. Ci sò chjassi sò assai famusi trà i britannichi, anchi in u tribunale di a Regina di a Gran Bretagna, pudete alcune stu cane piccolo.

Ci hè una legenda chì a razza Corgi pareva un rigalu per a ghjente di fate è a magia hè chì in questu ghjacceru ci hè un forte spiritu, in più di questu quì aghjunghjera assai l'amore, l'alegria à quelli chì guarendu u ghjallu in casa.

U culore di i cani hè nìvuru cù rosso, cervu o solu culore. Pudìu a presenza di cumpuntamenti bianchi nantu à a testa, a faccia, u pettu, u collu è i membri.

Ci hè una parolla chì u nomu "Corgi" si prisintò da a lingua celtiche, in a traduzzione da quì "cor" significa "pisci in petra", salvu ch'ella pò esse traduzzione "casa" o "vigile", è se aghjunghje "gi "Or" ci ", allura a parolla significarà" cane ". Sì traduce literale, significa "un cane petite per paschba di a vacca". Inoltre, in u dialettu di u Welsh, ci hè una parola traduzzione "feig, ordinale" - "curia". Corgi sò un cani simpaticu è bonu, cusì i circunvicini tendenu à a prima versione di l'urigine.

Storia

Cardigan è Pembroke sò razzii assai diffirenti di cani, chì anu ancu parechje urighjini, anu diverse carattere, u cumpurtamentu. S'ellu Gallegu Corgi Cardigan hè di u cuntatu di Cardiganshire, chì hè nantu à a costa oveste di u Galese, dopu u sicondu di u sud - Pembrokeshire.

Inesessuali, sti rocci eranu assai diffirenti, ma avà hanu una similitudificazione grandilanza in l'aspettu. In i tempi antichi, era pussibule cuncreziunate cani assai diffirenti trà a razza, chì si sò diffirenti per a longu di u corpu, a longu di a cuda, u culore è l'altura. In i vintensi di u XXu seculu, u gruppu Corgi taliana hè cunnisciutu com'è una razza indipendente è un club di sta razza hè stata urganizata parechji anni dopu. A diferenza più forte entre a razza Pembroke hè l'assaig de sa cuda, in cuntrastu cù a Cardigan. I cani di u corgi galleggini Pembroke razza nascenu immedtamente senza una cuda è sta eredità hè trasmessa da un genu dominante. Ancu in a Gran Bretagna per un pocu di tempu ùn ci era una prohibizione di cira di cuda, i differenzi trà i dui razzi si sò diventati più è più notevuli, erani cunsiderati chì eranu ind'un invellitivi di razza à culmu, cum'è i diffirenzii eranu immubiliati. À l'esporzioni di quellu tempu, i ghjente erani pertene à a listessa razza, finu à i discorsi in l'evaluazione, cusì in l'annu 26 di u XXu seculu a razza hè divisa in dui variità. In questu sensu, u club di sta razza diventava ancu in dui e parte è in l'annu 34 l'alivi eranu uffiziziunalmenti ricunnisciuti da l'English "Kennel Club".

Carattere di Welsh Corgi Pembroke

Il-Welsh Corgi Pembroke hè abbastanti simpaticu è animoso, curioso, è perda chì spessu interessa in u so ambiente, chì si distingue da Cardigan. Sò ghjente assai ghjucari, energetichi, sociables, micca intrusivi, ùn cunnosci micca u dispoltante è a solitude, cioè, sò stati pusitivi positiu. Qualchidunu dicenu ch'elli sanu di parlà è di surrisu. Qualchidunu attribuiscenu l'abilità teleepatichi, perchè cose d'asturà sapi maravigliosamente i gustu di i so maestri. Stu donu aiuta in a ricerca di u ghjornu di qualcosa gustosa. Sì u propiu hè occupatu è ùn si prisenta micca à u cane, poi Corgi a questu tempu si cumanna à menti nantu à u paviu, induve e slippers ghjustu o nantu à u lettu, allargavanu à l'altepine sèghinu, mentri l'abbitari sò righghje e so gemme. Se un caminu hè pianificatu, manghjarè tutti l'alimenti chì si metti in a strada, anu un bon appetite bè.

A data, sta razza hè cultivata cum'è un cane decorativu, un cane di cumpagnu, chì questi sò assai cunsacrati à u patrone, affettuosu è ghjucatu. Ma cun tuttu ciò ch'elli anu pussutu l 'abilitazioni di un vitturinu, cù un core bonu, a nubiltà, a salute magnificente è a bona intelligenza.

Curiò è sviluppu fisicu

Parlendu di abbandunà, questu hè un cane senza pretensione, hè faciule è cunvene per vede; In più, questu travagliu è energicu. Ùn hè spessu micca necessariu di lavallu, hè abbastanza per pulizziari i capelli cù un sbagliu, chì prutege l'odore sfavore.

Training

Da i primi misi, hè necessariu d'insignà cunghjetti per intaressu cù e persone. I cani di sta razza sò assai piacevuli di tene tutti i cose ch'elli venenu à l'ochji, ùn l'anu micca fà per u danu, ma perchè sò assai energia è forza. Sì i prupietari ùn vulete preservà i preziosità è impurtante intactu, ci devenu guardatu in un locu inaccessibili à u cane.

Quandu Corgis train, ùn li piace micca cumandami cumandamenti umani, preferenu a improvisazioni. I sparte in corruzzione à u patriciu o à l'altru mobili, sguinni a figura ottima, pare ch'elli sò assai divertenti. Cù i so racesi, passanu assai energia è forza, rispettivament, vulianu manghjà assai è spessu. In ogni casu, anu bisognu à esse nutatu moderatu, evitendu à manghjà, perchè sta razza hè propensa à l'obesità.

Dimensione è pisu di u bregiu Welsh Corgi Pembroke

In altru da vaghjime, arrivanu à 25-30.5 cm, mentre questu hè applicazione à l'individui omi è femini. Se parlemu di a rapportu di a lunghizza di u troncu à l'altura, hè 2,5 à 1.

U pesu di i masci hè solu da 11 à 13.5 kg. E in femminili - da 10 à 12.5 kg.