Cumu dà una donna piace à u sessu

Pigliate e trucchi chjucchi nantu à cumu fà cumprà una donna piace à u sessu.
A maiò parte di l'omi, per qualchissia rilazioni, quand'è venga à a bisognu di una donna per daraghju piacè in u sessu, prima di tutti pensanu à sclusjonijiet sofistikati in u sessu. Questu hè questu un kind di sensu cumuni, ma questu ùn hè micca ridottatu per esse un bonu amanti.

U cuncettu di "Piacè"

U cuncettu di "piacè" in su diccionarisi hè trattu com un sensu di aligria per experiente è sensibule piacè. E postu chì e donne sò assai emuzionale, ponu riaccumpenu à quasi ogni petite cosa, per quessa elli si sianu satisfati cun sti cosi prima di tuttu.

Certi cunvinta ch'è ùn si pò fà piacè à una donna solu quandu una donna hà sperendu un orgasmo. Orgasmo hè più chjamatu chjamatu u puntu più altu di piacè è piacè, à a via chì un omu sicuru è amante vi permettà à a so mezza per sperienze una multitùdine di stanzi càlmani è piacevuli. Per a so natura, u corpu femminile hè unicu, perchè qualchissia u toccu, prima di tuttu, porta una cumbia emuzionale. Poeti in i tempi antichi glurificonu u prelude à intimità sessuale, è in u nostru tempu anu analizatu da i siculogathiologi è i psiculoghi, pè e donne a prélude hè assai impurtante, è per l'omi, postu chì l'omi stessu pèrdite in leitene da un accostu primitive. Sì una donna ùn hè micca satisfatta di a qualità di a relazione, ùn hà micca impegisce à demostrà à l'associu aerobattichi. Hè assai probabbili, a rilazioni si mette à noi solu un ghjornu.

U piacè di a voce

Probabilmente, ogni donna ùn rinuncia micca u piacè in una intima atmosfera di sèntelu a voce di un omu chì hà amatu chì li dice e so affizzioni è tante. E pi qualchi raggiuni, sottu à u luglellu di l'abitudine, parechji omi si scurdanu di a saviezza di u populu chì e donne anu amatu cù i so ochji è, mentre chì mantendu u silenziu di a guirrigghia, prefittà a tira a vistimenti di i so dames.

Intantu, di u tempu à tempu dichjaratu è i cumplimenti cumplistini, e donne sò veramente capaci di funnu. Hè abbastanza sulu di dì: "Una bella ragazza chì site!", Etc., ma in questu casu hè un nudu: in no way a cumplimintari ùn anu micca influenze a "puntu di dolore" di una donna. Per esempiu, una dama chì ùn hà micca a forma ideale di e so gemme, ùn deve micca dettu chì hà pussidisce bè leghje, postu chì ella hè assai cunfortu di questu. In questu casu, hè megliu attentu à a prufundità di l'ochji, l'odore di i so capelli, a ternità di i so labbra, i mani, a pelle è cusì - dopu, ogni donna hà prublemà indvidabile. E donne, propensu à a pienezza, ùn deve micca avè paragunate cù pads è pyshechkami, ma poi ghjustu cuntrariu, puderete cuntinà sugettitore chì sò per voi - cum'è una bramuta dolce.

U piacè di u ciavolu

I femini gustu veramente di pudè oliu u corpu maschile, ma in còdici chì questu pudettu micca nunda in comunu cû sudore è a terra. In l'omi chì anu abituati di observà e règule di l'urganisazione, è di l'higiene intima, ci hè assai più possibili chì u sessu oppostu per successu. A tuttu, ùn hè micca necessariu d'oliu cù u perfumu caru o caru à u listessu tempu - l'arricumu senzillu di un corpu puro ùn hà micca menu imprese à a donna.

Qualchidunu sustegnu l'iniziatiba di e donne chì strughjavanu i so corpi è ùn permettenu micca à e donne chì basgiammi u collu, spalle, bracciami, cunti, in cunsiderà chì hè solu u so prerogativu. In ogni casu, una donna pò disfruite è u cuntattu direttu cun un omu, è quarchi cosa hè impurtante per ella, cum'è per esse affittu.

U piacè di tuccallu

Una donna, andendu in una intima affinità cù un cumpagnu, ùn cree micca chì ellu cumportassi cum'è un giant sessuale. In a priurità di ellu - una parte di u calore da un omu amatu, è hè pussibile di sentitu aggradèvule à i bunissimi è carizzi, è micca per fruttici ripetuti ripetuti. I so fimmini scelti sò pronti per perdudi ancu i falli cumplimenti in u lettu, ma quasi nimu pò pardunà l'absenza di abbracci, tenerezza è toccu cusì impetu.

Ci hè dettu chì a donna hè più piace, chì, per 15 minuti, facianu u so capelli chì quellu chì era tenutu in una pusizione durante 15 minuti da u Kamasutra. Una donna si senti felice chì ricevi ghjenevuli porte di carizzi favoriti prima è dopu l 'attualità. A cosa principal hè chì questu hè spessu recordatu da l'omi.