Seis mesi: chì duveru un zitellu puderia fà?

U to babbu hè crisciatu cusì veloce! Ùn avete micca u tempu di retrocede - è hà dettu sei mesi: "Chì duverà un zitellu puderà fà à questa età?" - dumanda. Pruvamu a risposta à sta quistione quant'è detalla.

Da u mità di l'annu accumincia un periculu assai interessante in a vita di u zitellu è, sicuru, in a vita di i so genitori, cum'è u zitellu u principiu di l'imitatu solu è u vostru cumpurtamentu. Naturmente, ùn pò micca cumprà parechji cumpunenti, ma assai di e vostre accontenu: sechi parolle o movimenti, questu in un nivellu subconsciousu. Avarete bisognu chì u vostru chapellu pruvà repite fragments of phrases and sounds heard from you and it's very funny to copy the movements seen. À questa età, i zitelli - cum'è una spugna, assorbiscenu tuttu ciò chì vanu è senti, ùn ùn vi mancu spuntà u zitellu à scene di famiglia, abusi è scandali, perchè ellu scurdà di tutte sse cose, è questu ùn hà micca un bonu effettu di a psique fradile di u zitellu chì Era sei mesi. Dà i vostri figghi risata, divertente è gioia di a cumunicazione - questu hè u megliu modu di l'educazione.

Dopu tuttu, postu sei mesi, chì duverà un zitellu pudarà fà? Hè bè, per sviluppà, sviluppu è sviluppu di novu, mentre enfice à i vostri amati parenti. Perchè a vostra tarea hè di furnisce u zitellu cù l'assistenza attuale è un ambiente di casa cusì, una atmosfera d'amore è cura; è avete subitu in seguitu chì u zitellu averà smarrà à voi!

Una di l'attività più preziosa di i ghjente chì ripaghjate hè, per suprattuttu, per vede cumu l'ànghjulu chì dorme, perchè in un sognu i zitelli sò sempri criscenti, è per quessa, u sòiu di u zitellu hè sagru. Ma ùn avemu micca sceltu a vostra attenzioni à stu spettaculu bellu, ma à u fattu chì qualchi figlioli anu una bocca in dorma. I ragii ponu esse dui: u zitellu hà pigliatu un friddu è hà un canna o un ziteddu cun prublemi cun adenoids. È in u primu è u segondu casu, avete da appiccà immediatamente à un pediatricu.

Circa à l'età di sei mesi, i primi denti si sò chjappu da i zitelli, spessu dui incisivi nantu à a mandibula. Di sicuru, tutti i figlioli sò in parechje sfarenti, hè per quessa chì qualchissia hà pussutu avè i so primi denti prima, è qualchissia più tardi da questu tempu, ma permettenu chì i genitori ùn anu micca quì. Dopu tuttu, ricu, tutti i zitelli sò diverse è a struttura di e so sbattie hè diffirenti. I denti d'altri si sò stati posti à a so punta di a gomma, perch'elli surtenu prima, è qualchissia - in fondu à a chiave, è i denti avarà più tardi. Ma quandu u mumentu hè venutu, quandu tutti i denti parrannu à voi, cuntene - sò vinticelli. Eccu a cura di i denti principiate immediata, i denti di i denti sò assai deboli, ma di l'sforzi di i so genitori avissiru duverà serve u zitellu à i primi corsi. In questu avete aiutu una dieta equilibrada è l'usu di i vitamini di u zitellu è u calziu, visita regulare à u dentista - è cù i denti di latte hè tuttu bellu. Li denti persistenti, per quessa, "indigente", principià a prisenza in u vostru zitellu in u periodu da sei à sette anni.

À l'alimentu di u zitellu, invechje chì u lettinu o furmagliu di u lettinu ch'ellu manghja, deve esse una cantina sufenzu di fosforu è calciu, perchè sti elementi sò l'impurtante materiale più impurtante per i tissuti è di i denti. Inoltre, verificate puru chì a vitamina A, C, D e, in particulare, D vitamine sò sempri prisenti in a nutrimenti di u zitellu sei mesi è anziana, cum'è questa vitamina aiuta à assimilar calcium, è, per consensus, aiuta à cultivà l'osse. A vitamina D hè prodotta in quantità chì ci hè quantità in a pelle à u sole in bagnu. Tuttavia, in ogni casu, ùn porta micca u zitellu in a strada, se u termometru mostra a temperatura di più di 30 gradi - hè un sventu assai periculoso, chì pò creme a cuticcia di u zitellu.

E chì duverà un zitellu à a so età? A mezza annu, a maiò parte di i zitelli sò digià pruttendu per assentà. È parechji parenti avianu immediatamente un grande sbagliu: accadètenu u zitellu moltu spessu e pi assai tempu. Ricurdativi, ghjovani parenti - ùn hè micca bè, questu solu agraru. I primi tentazione tuccinati di u zitellu à pusà à pusà avà chì u corpu hè sempre preparatu per amparà à pusà per esse, è ùn ùn sà digià a manera di fà. A questu stage, u megliu hè un pocu exercitu per a spina. Quandu avete vede chì u vostru picciuttante vole esse ghjustu, pruponenu un dittu, permettenu di piglià è prupone à pusà cun este supportu. Ma, una volta, ùn mette u zitellu annantu à un pezzu, in prima, un minutu seranu abbastanza. Questu avissiru aiutà à sviluppà i musculi, è micca per neverà a spine.

Pianu assai cunsigliu a furmazione di a psique di u zitellu. Se avete chì u zitellu hè inquieta è nervosa, ùn culpa micca u tempu o altre fattore. Prima di tuttu, avete avertitu à a ragione in sè stessu - forse anu da esse tene troppu in a presenza di u zitellu? Per impidiscia di sta succorsu, u zitellu deve esse protezzione di chiancì e famiglii di famiglia. Ùn accittà micca e voi cù un zitellu à parechje persone in ghjornu affascinati. Dopu tuttu, u zitellu hè stata aduprata à a situazione di a so casa, induve hè allora famiglia è ùn hè micca teme di qualcosa, ma in una visita tuttu hè tutte u cuntattu: u sonu, a risata è a musica irritate è scantatu u fugliale, chianci cù più frequentiu, vole di vultà in casa. U megliu hè di spassighjate una sera in u circhiu famusu, ghjucatu cù u zitellu - è dopu a so psique sera forti.

In sei mesi, i figlioli sò più muderni è à a sera sò assai stancu. Spessu à sei mesi, i zitelli ùn esce più da a notte - a fatigue si senti. E apparti, manghjonu beni davanti à o lettu. Ma ancu chì u zitellu si svilò solo o ancu parechje volte a notte. In questu casu, i genitori di i genitori, ùn sia ghjente micca ghjente, ùn briunate à u zitellu. Dopu tuttu, u caprettu ùn si purga, ùn ùn capisce micca ciò chì passa. Dopu piglia u so sughjornu, canta u so cane favuritu o dà un chupitè - sicondu u calmu chì u so zitellu. Ricurdativi chì, evitendu una sordera di emozioni in ogni occasione, aiutarà u criaturu annantu cù un caratteru forte è equilibratu.