Regoli di u gustu boni per a donna

I règuli di u bon tonu deve esse infidatu da a zitella, trasmessa da generazioni à generazione. E donne di u primu postu duveranu esse capace di cumportanu in a sucità.

I règule di l'etiquette ùn sò micca cusì complicata, ogni persone autònumore a sapè. Sempre hè piacevule à vede un omu cun boni manerli, evoca simpatia.

Pigliate a reguli basi di u gustu bè per a donna. A più impurtante di esse capace di cumportanu correttu hè u rispettu per ellu stessu. Cù quantu una risponda hè una donna faciule di fà sapè, vinendu à a so visitata. Se l'appartamentu hè limitu è ​​cusitottu, l'oliu di una cena preparada si senti, u sonu di musica di luce, è a donna stata bè bellu vistitu è ​​sughjettu, chì significa chì hè una bona ama di casa, viaghjate è i so ambienti. Una donna hà amatu l'affa sicera, questu aiutà chì l'altri u puderanu allughjà.

Sò una donna hè un privilege grande. A donna intelligente hè sempre stata elegante, vistutu cù gustu. Per pudè utilizà i cosmetichi. Per esempiu, i spiriti anu usatu in moderazione. A donna hà da pudè imprettila a ghjallina. In ogni casu ùn pò micca combine u doru cun u ghjuvatu di disque.

À esse in a società, una donna hà da esse educata è amica cù a ghjente. S'ellu hè una perruperia, dentista, vendita di vendita o un cummandu.

Hè assai impurtante per una donna per esse capace di parlà, mantene una conversazione, esprimi i pinsamenti. Lu vucabbulariu di qualsiasi autore chì resu risponde ùn deve micca esse limitatu à e frasi generale è l'argutul. Empobrege un discursu, face chì abbia, grisa.

In una conversazione nantu à u telefunu cù stranieri, deve esse educatu è educatu. Chjamate qualchissia solu à un còpiu còmperu per a persona à queste parranu. Quellu chì hà chjamatu prima, deve prima fine a conversazione.

Durante a conversazione, hè assai impurtante di sente à l'interlocutore à a fine, senza interruce, senza insertà senza espansioni, chì in a cunversazione sò fora di u locu. In una cunversazione cù una persona amara, è cun un amicu, ùn pruvate micca di i vostri successi, i successi di a vostra famiglia o u maritu. Hè bisognu di esse modestu è parlendu più menu di sè stessu. Hè megliu megliu se dumandate cumu queste sò cun l'interlocutore, dumandate à a so professione, a so famiglia. Allora serà interessante per una persona per cumunicà cun voi. Hè ancu necessariu di evitari parechje cumune, cliche, proverbiu battezzi - questu indetta una mancanza di interesse è d'uriginale. Una donna autureggica ùn deve esse mai stata scritta ghjucata, permette per esse anecdotes triviale o chjosi in cunversazione. Hè bisognu di ricurdà chì l'intrusività, a familiarità, a tactlessness ùn aportanu micca in l'emergenza di rispettu per voi.

Avete bisognu à esse curretta cù l'anziani. Rispettate, ùn interruta in discussione è ùn pudemu discutiri cun elle. U cunflittu in visu sempre esisti, in particulare per i ghjovani è generazioni più avanzati, ma pudete dopu tuttu parlà in a forma di discussione culturale, micca una disputa.

Dopu a regula di u gustu bè, una donna ùn deve micca fuma in tuttu. Ma s'ellu avete tene stu vinu pocu, allura ùn avete micca fuma, almenu in una cafe è di a strada. Inoltre, ùn pudete micca mantene un cigarette in a bocca durante una conversazione, quandu dicerete salottu, ballate. Ùn pudete micca fumà à a tavula quandu manghja.

Una donna hè stata elegante in tuttu - in vestiti, in gestite è cumpurtamentu. Per elegà à pusà in u carru, hè bisognu à pentrezione in u sediu, allughjatu i peri fora, è da turnate è tiragghianu. Quandu surtite u carru, prima avè bisognu di rimettà i peri, mantendu i vostri ghjinochji.

Hè assai impurtante per una donna per esse sordi e risolse bè. Una risatina bellu, una risata pruvucarà i zoni vicini per migliurà u so ànimu è l'alegria. Ùn puderebbe risu in alta voce è per troppu longa. Per riri hè solu à u locu duv'ellu qualcunu belli ghjucatu, senza risativi o rire da u locu prupondenu u sperimentu è l'impressione negra, à l'altri.

Ogni donna hà da pudè capu in una situazioni stante. Se, per esempiu, in una visita chì spalleció una tazza o un vetru, vale a pena esse scuschizendu è in un futuru vicinu per cumprà un novu. Sì avè accidutu à trorevaramente un altru u libru, truvate u listessu u rritornu cumu solu.

Per ogni donna, a riceve di i clientni, questu hè un avvenimentu assai impurtante, è assai rispunsevule. Avete bisognu à esse tistimone bè chì invita, accettà è aghjunghje l'invitati.

Ùn sò micca invitati à pranzu per piacè di cucina nantu à ricetti novi, o platti esoticati. L'esperimentu pò finisce in fallimentu. Ùn hè bisognu di preparà sti platti, chì sò difficiuli di suttà senza l'aiutu di l'altri populi. Inoltre, sicondu i regule di l'etiquette, ùn pò micca serve platti nantu à a tavula cù l'alimentariu.

Ùn invite parechje persone chì sò assai più altu ch'è avete u statu suciale o livellu intellettuale. Hè assai probabbli, avete da ricusate. S'ellu unu di i invitati hè tardu più di 15 minuti, ùn forse micca tutti l'invitati per esce, pusendu à a tavula.

Ci hè ancu unepoche di reguli di scopu di bonu per u cumpurtamentu à a tavula. Ùn pudete manghjarè micca cù e to mani nantu à a tavula. Ùn pudete micca mantene a manu nantu à i vostri ghjinochji. Ci hè una bisogni cun una bocca chjara. Inoltre, ùn avete micca beviatu cù a bocca entera, è prima di piglià un vetru, debite bisogna à i vostri labbra cun un napkin. Ùn pudete micca parlà altru è riri di a tavula, hè un signu di disrespect and bad parenting.

Sì stati invitati per visità in ogni casu, ùn pò micca esse tardi. Ma hè micca troppu prima per vene. Dopu a regula di u bonu tonu duverete esse educatu cù l'uspitaleri è i invitati, grazie per l'inviti. À a fine di u ricevutu, avete da diri un pocu cumplimenti à i ospitori. Serà piacevule per elli, è avete una bona impresione.

Eccu li reguli basi di u gustu bellu, pensatu per a donna. Tutti sò mpurtanti è anu abundutu tutte l'aspettu di a vita. Signs of good education hè a capacità di cumportà, intonazione è modu di espressione, a capacità di vestitu, anchi l'umore, l'abilità di cuntrollu stessu. A donna hà da puderà manighjà delicatamenti in ogni circustanza, esse educatu è educatu. E più impurtante - rispettu u stessu è altri.

A capacità di cumportu in a sucità avarà aiutu à cumunicà cù e persone, in ogni ghjornu di vita è di u travagliu. Questa hè a chjave per u vostru successu.