Cumu di dì una bella tostola di castagneto

A sposa hè a festa più bella di i corazioni di i dui amanti, induve ellu maravigliosu da u chjelu è di a carità. Ogni felicità hè un pezze assai impurtante di calidez è amore, chì u vostru invitatu facenu à i ghjovani. U banquet di taverna sarà divertitu è ​​senza cumpurtamentu, se u prughjettu prufessiunale correctamente urganizà u prucessu, permetterà tutti i visitori à spressione u so desideriu à i ghjovani è serete l'attenzione di tutti di ogni tostu.
U primu casanu Toast
U solemnisimu più importantu pè e pastori à i novi fugliate pò esse pronunziati da i genitori. Dopu tuttu, cum'è nimu in altru, sò infinitumente felici è felice per i so figlioli. I primi paroli sò generalmente sublimi, solenni, toccu è sentimentali, ma più impurtanti, anu dettu sinceru è optimista.

In seguitu, toaste da tutti i cungressi urali è da i ghjovani stessi, chì esprimianu a so gratite prima di tutti i so parenti. Vulnerzii di parenti è amichi si ponu esse trattati cum'è una ghjovana parella in generale, è esse apposta per esse u sposu. Di solitu i meglii amici di u sposu parmetta u ghjovanu cun un parolle praendu, diluting cù l'umore. È a sposa hè ricumpinsata cù i nostri cumplimenti, gloria à a so bellezza, a ghjuventù è l'ecunumia. A dicenu un bello castagnu tostato, vi tocca cunsiderà uni pochi regule simuli.

Regoli d 'oru di un tile tesatu
• Voluntarità

Ùn ci hè bisognu di dumandà o ghjustìzia à u gonghjettu invitatu di parlà un parolle felicitu. A persona chì era furzamente obligatu à piglià a parolla, pò esse solu cunfundita è ùn puderà esse micca qualcosa di venerà. Chì sia un vulintà voluntariu, una fughje di l'ànima, in chì tutti i sentimenti per i novu e so invitati sò spressi. Inoltre, ùn tutti ùn si puderanu cunfiderà di prublemi è belli boni pranzi in u publicu, cusì hè megliu daveru una parolla à quelli chì sò veramente pronti à diceranu discorsi simpatichi.

• Brevità

Un rigalu eccezziunale per a gustativa di i boni sincetti ùn hè micca necessariu. Ma hè megliu preparalli in anticipu, perchè i panini sò stati curtite è luminiscenti. Improvisazioni, un discenditu solenni disprezzatu pò arreri longu, è l'essenza principale di u desideriu hè persa in longu spressioni. Quandu più longu a felicità dura, u più prubabili chì i visitanti si puderanu cansà è cambià à stranguli cunversazioni, è ùn puderete micca esse chjapputu più d'ellu. Pruvà dì a tostata per ch'ellu hè cunsiderata, memorable è cù tuttu u cori.

• Cumplementu cù a celebrazione

Toast se deve currisponde currispondi à u tema di e vacanze, in queste casale casanu. Chì i bè l'ànima bonora volete à i novati nantu à l'amore, à i valori di a famiglia, à a continuazione di u so genaru. Ùn avemu bisognu di chjamà vulgari, eròtichi, tematichi è tematichi in i tesori di valdi, micca ogni coppiu, è più più cusì, u più vechji puderanu capisce.

• Unusual

Lu discursu pompi, cum'è "High-high in the mountains ..." sonu bella in l'esercitu di un certu viddani, ma da a bocca di una persona russa, vedi, ùn pareva micca apprufissimu appruvistà. Poeti di lettura di e postcardi, trite phrases, beaten - also not very soulful option.

U desideriu hè megliu dicerà "senza un librettu", avarà da esse diretta à un paru specchiu. Pudete parlà solu, senza esempii pompianti pompianti, u principale hè chì sò questi i vostri frasi sinceri, belli non in forma, ma in cuntenutu. Mencione e qualità chì vi apprezzà più à a sposa è di u sposu, aghjunghjenu l'umidità finta è a vostra tostata affruntà u cori di i ghjovani è oghji.

A tostola di castagneto - un attributu integrale di a festa festiva, sò intesu da tutti i invitati è i caratteri principale di a celebrazione, fate chì i vostri toast sonelli sinceramente, càlunu è ricurdati à a ghjovana per un bellu tempu.