Ricordi folkiali per aduprà prodotti di cuir

Quelli chì ùn anu micca urganizatu, tempu o oppurtunità di piglià l'aiutu di a lavurazza siccica, offre à purità i prudutti di a pelle di a casa per ellu stessu, è dicenu di règule di basi è rimedii tradiziunali per aduprà prodotti di cuir.

Regoli fundamentali per aduprà prodotti di cuir

Invece di voi chì limite a pezza sana, prima caccià e tàvule in modu chì ùn ci hè micca altri cilemi. Questu hè fattu questu:

Dopu a limpezza di u pruduttu, avissi bisogna cù un densu capuciu di tissutu cun un ferru di caldu, perchè chì a pelle ùn ponu diventà brillanti.

Ricordi folki è cunsiglii per aduprà un produttu di correa

Pudemu i prodotti di a pelle?

Lavu di i prudutti di u pelu hè permissibili solu in i casi induve anu mancante di sangue. À a listessa ora, si deve esse puliti cu curaggiu, cù a so manu, usendu un sapmu particulare per purtà pignatta di u prugnu o uttene un saponu su sonu.

Per fà quessa, diluce in una soluzione di lavamai solu è appena appena pè a superficia di a pelle cù una spugna o un pappallu. Ùn impone a tò coghju cù l'acqua di savore, ùn deve esse ligeramente nuttone, senza umitu. Dopu lavatu, fate a pelle cun un panellu seccu. Ùn ùn mancanu a vostra pelle à temperatura elevata, da questu puderete engurà o ancu pusendu. Dopu lavatu è secare u pruduttu, trasfurmassi in un acondicionador speciali chì prutege u pruduttu da a mancanza è di a manciosa, rete l'elasticità è a dulcezza di a pelle.