Una ricetta festiva per preparà un pumu cù manzili è pezzi di prunes

Oghje ghjornu cun uva è prunes. Una ricetta simplice.
Chì associazione ponu un pate u biscuttate in u fornu cù una pècura d'aghju bianca cù manzili? Prima di tuttu, u sensu di cumbizioni è celebrazione di casa. Stu pezzu ùn hè micca solu nutrittiu è utile, ma ancu assai gustoso, altri ùn sarà micca avutu u locu principalu nantu à a table festiva. Invece a simplicità di a cocciuta, ci sò ancu parechji sicreti, chì rispettanu chì vi aiuterà u so sapori gustu amatu di questu pecuri. Questu articulu ùn dite à cumu ghjustu quandu quandu anu preparatu un pumu affumicato.

Oliu cù manzili è prunes baked in u fornu

Questa ricetta hè famosa per a so simplicità, ma à u listessu propiu prughjettu. U tempu di coccu di coccu ùn duverete più di duie ore. Una carcassa average d'oca, per regula, hè abbastanza per una famiglia di 4-5 persona. A cucina hè megliu in vetru o certi pezzi ceramichi. Mìagliu bè, se si vultò in un forno cun una funzione grill. Intantu, anu scupriteu quelli prudutti chì avemu bisognu à fà stu platu diliziu.

A strada, se ci hè un desideriu, dopu cun l'oca puderete puru boscate patate. L'adatta in stu casu sarà assai gustosa è tendita in gustu. Per un paese, di mediu, cuntene 8-10 patate.

Tecnulugia di coccia d'oca in u fornu

Perchè a carri hè una robba vera, ci ricumandemu prima di puddastru per marinate in crema agria. Per fà questu, lavamu l'avventu sottu à l'acqua calda, quitè da ellu i penni è un cincu latru giallu. Avè chì a so pelle ùn hè micca bisognu di esse distituitu, postu chì senza ellu u pezzu serà secondu è perdà u so gustu. Sì ùn avete micca piazzatu à a crostazione fritta nantu à l'aceddi, u rinfriscà dopu a coccia.

Carcasse dispostu tutta sana à a crema agria è ponu durante una ora in a fria. Duranti stu tempu, l'acidu lattice hà u tempu di penetrà in fibbra di carne è i biatici. Dopu à a marina agria, l'oca perderà a so rigghizza.

Mentre chì a marina si stalla in a fria, avemu principiatu preparatu u fogghiu mancu cù prugne. Sì a cugliera di i mazzuli hè troppu densu, ricumandemu chì si sia sguassatu. Per fà cutà hè necessariu tagliatoghja chicca o stuppa per u tipu di patate francese.

Prune sò ancu cut in small pieces and mixed with apples. In u farfantarinu resultanti aghjustemu un paru di cullenade di crema agria. À a piità di piquantità pò essa saline è pimenta.

Dopu à l'oca hà marinatu in a crema agria, avemu principiatu per vagnari u so panna cù u prune. A fine cusì cusì l'ave cù i filamenti di costura.

I platti, in a quale a carne sarà ch'hè, ci anu da manghjattu cù oliu d'oliva o vegetale.

In u centru, andemu à l'oca. Sì avete a cocerete cù patate, sparghje i cubi in ghjiru à a carcassa. Sì i patate sò chjuchi, pudete purtà u pienu sanu.

Agghiari stu pezzu ùn deve esse à una temperatura di 230-250 gradi 50-60 minuti. Se u to furnu furnitutu cù una parrilla, in fine pudete dinò sta modalità, da quì a pelle hè coperta cù una crosta d'oru.

Hè tuttu, u cena di gala hè pronta! L'opossum albicansi in u fornu pò maraviglia cù maraviglia micca solu a vostra famiglia, ma ancu i più affarevuli. Questa ricetta hè famosa micca solu per i so qualità gustativi, ma ancu per a sàzita. Assicuratevi - ti leccare i vostri ditte!