A dieta è a dieta di Bruce Lee

Bruce Lee hè un grande maestru di l'arti marziali chinesi è una stanzuni di cinema. Bruce era cunvinutu chì assai in a so vita hè statu datu grazia à questa dieta, chì hà osservatu quasi tutta a so vita adulta. Per vene à l'unicu sistema alimentariu, u patronu di l'arti marziali chinesi pruvò parechji prudutti, pruvucò finu à l'urdinariu à una sola decisione. Bruce hà sceltu per ellu tutti i più boni di a culinaria cinese, è in parechji momenti hà sviluppatu una dieta per ellu stessu.


Sì adirate à u sistema di nutrimentu Bruce Lee, ùn pò micca solu di sguassà li libbra extra da i cadenti, i naghti è a vita di l'animali, ma dinò stimulà i musculi pè cultivà, se, per suprattuttu, per voi significa qualcosa.

Bruce Lee avia ottu reguli in a so dieta tuttu a so vita.

Regola 1. Ùn manghjarete farina.

Naturmente, unu ùn pò dì chì u patrone di kung fu ùn hà micca usatu un pruduttu fattu di farina, ma pruvò à manghja cum'è u minimu pussibuli, l'evita, è a vulintà di l'estrema di cinéma venerà a stravaganza. A filusufia di Bruce era chì ùn deve micca dettu in u vostru corpu calori "viota", perchè ùn pò micca portà e vostre benefici di u corpu.

Regola 2. Aprende cucina chinesa.

Bruce ùn hà micca solu rispettà a coccia di a so terra nativa, senzillamente adore. U so platu predilettu era una salsa di veli di valezza è u furmagliu di soia di tofu. Tutti dui platti sò fonti di prutezione. Inoltre, u liggeru hà assai piaciutu cù u fianu è di steak, ma perchè chì a cucina occidintali hè famosa per un stress eccessivu in u grassu à a dannu di carbuidrati utilitarie, chì u corpu pò ricevete da l'urtaggini, u risu è a pasta, chì sò parti integrali di a culinaria cinese.

Regola 3. Ùn manghjate micca lattichi.

U grande attore ùn si pratica micca di i prudutti di latti è si usa un latto solu s'ellu era parti di pruteziu mutamenti, quandu, per regula, ùn hè micca usatu latte sanu, ma u latte sanu.

Regulu 4. Eat less, but more often.

Allora l'omu chì vole à mantene in forma, deve pensà è agisce, perchè u corpu ùn prurarà micca nunda per più tardi. Se ùn avete micca overeat è ùn avete aspittatu finu à chì tù sò assai famiti, u corpu hè u tempu nantu à u tempu. È avete da esse u vostru regnu, per avè manghjatu tuttu u ghjornu stessu. Bruce Ogni ghjornu, hà manghjatu cinque volte in porghje chjucchi, è ancu di manghjà a frutti in intervalli.

Regola 5. Eat protein shakes.

Un ghjocu grande di ghjocanu ogni ghjornu o duie volte di bevande di prutezione di proteini Ogni volu chì Bruce hà mandatu nous cocktails, perchè li piacia à pruvà, ma in a cumpusizioni ci sò sempre ovuli (quarchi anche cun u cunchju), latte in lignu, banana, lecitina, germogliu di granu, legami in birra (vitamina B), manghione di mannus e inositol. sti prudutti mezidinu in una licenziale. Se vulete, pudete aghjunghje un novu.

Regola 6. Biscuttu alimentariu.

Bruce hà pigliatu un gran numaru di supplementi nutritionale di vitamina è minerali. In u piccu di u so apughjatu, i preparati sintetici ùn sò micca cusì cumuni, cusì accadavanu per andà in moda. Ma in u nostru tiempu ùn hè una gran varietà. In a so menu, l'agenti aghjunghjenu granule di Lecetina, u zucchinu di colti, a vitamina C, i frutti àcidi di l'acerola, a vitamina E, a polea d'ape è l'additivi di u cinqui di u gruppu.

Regola 7. Utilice carbuidrati in a forma di purè è e zuccadori.

Bruce Lee hà sapiutu più ca qualchissia altru chì e persone attivamente avianu necessatu cunsumu carbuidrati. Hè per questa raghjunghja chì hà fattu cólici di freschezza è fruttu. Per esempiu, u liggeru piacia à tostà bananas, manzili, zappagini, taglioli è l'api in a licenzie, postu chì hà avutu bevande sucre cù a polpa.

Per Bruce, i carotti fu un locu spéciale in a so dieta, in ogni cocktail era più di cinquanta per centu.

Regola 8. Eat ginseng è meli.

Per "recargari" l'attore famoso attraversu prudutti annantu à u ginseng è u meli. Sapia chì a cumpusizioni compone di vitamini di u gruppu C, l'hormone, l'acidu pantotenic, è l'amminicciuni amminicidi. Si crede in a medicina chinesa, pudete esse sicuru chì u ginseng abbiusa di energia "Yan", aiuta à restaurà a forza è di migliurà a circulazioni sangue.

Un menu di mostra di u sistema di alimentariu Bruce Lee

A scassa: una piccula parte di muesli cù frutti seca è zucca, tè, zucchino.

U secondu sirviziu: un còctelu di prutezione di casgiu cotti, ovini, latte in polu, manghjusca di mannusca nantu à u suvete o l'acqua. Se vulete, pudete aghjunghje un levitu di cerveceria.

Lunch: rice, meat, vegetables and tea.

Pranzu di u tardu: un cóctelu di prufissione o un calcetín.

Cena: Spaghetti o pasta d'oliu cù pienghjevuli, mariscos o pezza di pullastru, tè cù latti.

Pros di u sistema di supply supply

  1. Tali dieta hè assai faciule ch'elli sò fittevi in ​​u stilu di vita di u ghjornu è seguitanu à tuttu u tempu.
  2. Parechji studienti anu dimustratu è pruvate chì i cumplementi nutritionale è cumpunenti di "cocktail di marca" sò assai utili.
  3. Nunda hà bisognu di pacà i soldi per i prescriptioni è e raccamentu di sta dieta.
I disgrazia di u sistema di supply supply
  1. Parechje persone pensanu chì hè assai difficiule di cambià i costume alimentari, inclusi u rifiuttu di i prudutti di a farina, cambià in cocteles di prutezole.
  2. I suppli di nutizie pò andà di u vostru budgete.
  3. A dieta pruponi una lista limitata di prudutti.