Cumu dumandà u pirdunu di un omu amatu?

A dispia di i ciclichi è di l'scandalu in a vita di ogni coppiu, ma poi, unu deveru andà à a cunciliatori, altrimenti i riliggiuni anu collapse è l'amore diventa. Cumu dumandà u pirdunu di un omu amatu? Ci hè parechje risposti è opzioni. A cosa principal hè sempre à esse sinceri. Di sicuru, a manera più faciule hè di parlà tranquillamente, permettenu chì i vostri sbagliati è dicenu quantu ti piace. Ma quarchi barocca ci sò quandu qualchì parolle ùn sianu più aiutu. Un ghjovanu pò esse assai disappointatu è offisu. In questa situazione, avete bisognu di fà qualcosa chì prova u vostru amore è fate u so core fudirà.

Per esempiu, pò esse un donu. Avà hà cunnisciutu chì u gustu è ciò chì i vostri ghjovani sòni. Ùn hè bisognu chì hè quarchi cosa caru. A cosa principal hè chì deve esse chjappiutu. Perfume favorito, edizione exclusiva, bufanda calza cù u so nome hè solu una piccula parte di ciò chì pudete darà. Pruvate di ricunquistà un cummerciu di colpu, chì sera definitamente felice cù un zitellu. Dàteli è dìssenu: Eiu avianu sbagliatu, dispiace, aghju veru amu. Si ellu ancu assai, allura l'accetta è l'intende, u vostru ripintenza.

Se tenete un talent poéticu, pudete scrivintilu un versu, espresa di l'emozioni, è aduprate a vostra rima l'ecunità. Tutti i genti apprizzaranu rigali fatti cù e so mani. Pò esse qualse cosa, u principale hè chì si prumove in sè stessu emozioni, u to amore. Pudete ancu esse scrivutu una lettera bella cù a manu è u mandliu per ellu in un omu. Ma ùn deve micca stà bellu chì hè scary di vede in i so ochji. Pruvate per vaghjà tuttu ciò ch'ellu mi pare assai romantica. Omi in fattu sò ancu romantonii, ma ùn anu micca sempre esempiu cusì, per quessa, serà 100% piacevuli per vede un tali attu in u vostru funziunalità.

Un'altra manera banale, ma effittive hè un coppizinu romantica. È sempre, ùn hè micca per nunda chì dicenu chì u modu à u core di un omu si trova nantu à u stomacu. Preparate tutte e più amatu di u to ghjovanu, hà vistutu effettuatu è dite d'ellu nantu à i vostri sentimenti, cumu si trouve. Se u so core falesa, a notte diventa una durata romantica. In u lettu, pudete permettenu qualchissia chì ellu assai assai, ma a solu solu raramente. Fate si ralleghe s'ellu ùn vai in contra i vostri principesi. Ancu, anche à esse pardunatu, ùn esse umiliatu è rapiunate a vostra persunità.

Se a vostra disputa hè a causa di i vostri cumpurtamentu, l'attitudini è l'attitudini à a vita è dice chì avete bisognu di cambià, pensate à vede si hè veramente u dirittu. Spessu spessu chì i pirsuni accuminzanu a cambià è sprimà l'omu "sottu". A menudo, l'hanu da i boni motivi, senza rende chì si devendrai u persone è quandu cambianu, anu caputu chì hè un falsu, è hè difficiule d'amore un falsu. Dunque, se sapete chì tuttu hè cusì cusì cusì, pensate à dumandà u perdonu in generale. Eppuru, ti piace assai, ma ellu vi vede s'ellu ùn pò accettà quellu chì site. Forsi, in una situazione tali, hè megliu esse a licenza, perchè un affrontazione aghja u dolore è sempre destroys the relationship.

Sì capite chì ellu hè sceltu, pudete decide per sè stessu se pudete cambià. Ùn deve micca promessi vacanti, perchè si conduce ancu di più disputi è malinziamenti. In generale, ùn deve micca parlatu bè, pruvucatu da i vostri atti. S'ellu crede chì ùn sò micca orientati per l'urdinariu è ùn ponu micca ghjunghje à nunda in a vita, cumencia à quella cosa di fà. Fighjulu capisce chì questu hè impurtante per voi, è vo vulete cambià tuttu. Ma sempre solu ricurdativi chì tuttu questu ùn site micca solu per ellu, ma per sè stessu. In un puntu più altu per mè stessu. Dopu tuttu, ùn vole micca à voi per esse attu di un robot, senza pinzari, fendu tuttu ciò chì dice. U scopu di u to ghjovanu hè di spiegà à voi chì avete sbagliatu, è per aiutà à bonu micca a so vita, ma a tòia. Se ellu vede chì avete aduprà a so cumpitenza senza pruvatu à capiscenu è capisce - hè assai piacevule è disappunitu. Una persona amante ùn si permettenu micca micca a viulazione da una persona è questu modu di cumpurtamentu vi conduciu à più disputi. Cusì pruvate d'accede cum'è cusì chì capisce chì intese, pianu pianu è cunfidenza annantu à l'uggettu, è e so parolle per voi ùn sò micca vaghjime voce, ma per contru, sò diventati quarchi cosa impurtante, quantu impurtante cum'è in a vostra vita .

Cumu dumandà u pirdunu di un omu amatu? Probabilmente, perchè ellu cridete chì hè veramente minatu è ferite chì u feriu, feriu, spostà l'altitudine, forsi anchi umilità. In u scògliu di disputa, quarchi cosa dice cusì assai cusì affittuosa è cagiunati per aghjunghje è prick. Solu questu quì, quandu u furore susciteghja, vene a realizazione chì i nostri azzioni sò assai dolorosas è ancu in u so modu propriu. U fattu hè chì i più sughjetti minti più di tutti. Questu ùn hè micca surprisante, perchè cunnoscianu tutti i sicreti, tutti i prublemi è tutti i porsi. Hè quelli chì ponu dì qualcosa chì si spaccò in u cori ùn hè micca peghju di u cutidianu. A dicerà una parolle amara, per spiegà i sbagli chì una persona odi stessu hè assai faciule è simplice. L'Anger in noi hà obligatu à fà cusì cù l'arti spiciali è u piacè. Semu pare di scurdà quella persona amata persone di questu quì è sò assai preoccupati. Dunque, sempre avete sempre pruvate di cunfurmà, ancu sè vo vulete affruntà è offende. Ùn si scurdate micca chì un fughje di còllera passà, ma u sedimentu da questi parolle sughjene durante un pezzu. E ancu quandu un omu parduneghja, hà digià offrittu in a so capella chì ùn pò micca esse fiducia, perchè l'invucarà contra ellu. Hè per quessa, quarchi cosa hè tantu difficiule di dumandà u pirdunu, nè rigali è poema ùn aiutanu. Hè solu chì in tali situazioni attemu à veramente significatu, senza mancu avè avè avè avutu è ùn vulete micca, in fattu, per dolore. E in modu per avà per esse pirdunatu, avemu bisognu di guidà a fiducia. A voti ci hè bisognu à esse passatu più di una settimana, perchè chì a persona si scattene di novu è fà rende di l'offisa. Di sicuru, i piacetti amanti casi sempre u perdone, ma in u so core sò sempre una stampata amara. Poi pruvate di ùn parlà micca eterna, perchè ùn dumandà u pirdunu da u vostru nome amatu, è sì si succeva - scopre cunghjenzii è ùn ne avete micca ripetite sbagliati, perchè pudete perdisce u vostru veru amuri.