Regulamentu di u Fondu - Amore, Famiglia, Harmonia

Tutti sapemu chì ci hè in a nostra vita un "fondo" especial di l'amore, a famiglia, l'armunia. E questu quì, hè u fundariu più impurtante per una persona in a vita. Tutte e zitelli ghjocanu i pupi in a zitella è questu hè u prototipu di a famiglia per elli, in a zitella, è in u zitellu, a nicissità d'amore hè natu da u stessu nascita. E chì dicerà amori hè u nostru sònniu chì vulianu esse amatu è vulete amà l'amori. Ma pudete dumandà a dumanda: Allora quantu à ottene l'armunia in a famiglia è l'amore?

Questu hè chì parleremu in u nostru articulu "U statutu di u Fundu Amore di a famiglia di Harmonia". Probabilmente, a più impurtante in a vita hè di ottene l'armunia in tuttu è primu di tuttu, sicuru, in a vostra famiglia, perchè hè u più intima per una persona. U mutuelu faci una famiglia harmoniosa, questu hè unu di i primi fatturi d'armunia in a famiglia.

Ma chì hè veru amuri? E cumu hè, sentimenti, emozioni o tutte e mo azzioni? Vogliu de riguardu à questu sensu, per pudè truvà l'armunia à l'amori. Sapete perchè mi pensu chì l'amore ùn hè micca sentimenti è emozioni, ma l'atti? Perchè quandu u nostru amori hè basatu solu in emozioni è sentimenti, hè cusì egoista è questu amori pò diri à un mutivinu in i vostri rilazzjonijiet familiari.

Ricurdate sempre chì l'amore hè longu suffrutu, a carità ùn ci hè ghjilosu, ùn orgugliosi, ùn faci micca u male. U veru amore hè sempre listessu per sacrificà per a felicità d'una altra persona. Se ùn vede in u to amore, nunda più, egoista, ùn hè micca squadra, ùn hè micca un veru amori è u minimu "ventu chì svaranu" cusì l'amoru scuprarà.

Sò pronti sempre per sacrificà, è questu amore vi portanu l'armunia in a famiglia. Di sicuru, questu hè appiicatu à i membri di a famiglia, à a donna è à l'omu. È se a donna è un omu sò pronti à sacrificà per l'aiutu di l'altru, serà una veru amognia, un veru amuri per l'altri.

Pensu chì accunscenu cun mè chì u fundiu di a famiglia in Russia reducietanu significativamente i so valori murali. E se littéraire nanzu pocu tempu, i matrimonii cunclusu in l'anni 80 anu sempre fermu forte, è nozzii cunclusu in l'anni 90 è ancu più in l'anni 2000 anu una distribuzione più frete di più è di diventimenti freqüente.

Quì pudete sculacciate per què vene questu hè chì vede à questi famiglie duv'è l'essenza è l'maritu, o almenu un membru di a famiglia, hè dispunibule di sacrificà per l'aiutu di a felicità d'altri è per u cuncepimentu di preservà a cuscenza è a cunfortione, questi famiglii sò stati. E duvemu vede l'attitudine in a famiglia, dicemu, l'invucassamu: "Creà una famiglia per amàni cun mè," è chì vemu chì ci hè più solu più di colapse è eventualmente un divorziu.

In cunclusioni di u mo articulu vole à dì à tutti, quelli chì ùn si sò micca solu creà una famiglia, ma sò l'armunia. Ùn bisognu di prisintà, un enfasi particulari nantu à ciò chì vulete, vede à i bisogni di a secunna mità, è a vostra secunna mità custringà a vostra precisa è questa hè, è creà l'armunia in a vostra famiglia è a vita.

Pruvate dà più amore cà à esigenza in u ritornu. È sempre di ricordu chì a famiglia ùn hè micca un ghjocu, ma una gran travagliu di l'altri, è quandu entra in una nova vita, ùn entru micca cù a rializzazione chì vi pudete divorzià in ogni mumentu. Dopu tuttu, quellu chì custruisce una casa pensanu cumu per a sguassà? Fighjate à u futuru cun diversione, è custruiu in pace è l'armunia cù l'altri.

Quandu u vostru maritu di u novu fai un'offerta, dumandule u si hè prestu à custruisce un matrimoniu o tuttu ciò chì hà decisu d'imposti. Fighjulendu s'ellu ùn hè prontu micca solu per utilizà u fattu chì esse a so sposa (per sguassà di cocerè a puliti), ma ancu per esse un maritu cumminu à a famiglia. Pigliate e rispunsabilità è esse u stessu cavallu in a famiglia in u locu, chì cusì accunsenu ogni omu.

Dopu tuttu, u maestru ùn solu ùn mette è utilizza u bonu, ma ancu travaglia per questu boni. E li carusi debbuli versenu seriu à a question di u matrimoniu, perchè a decisione chì avà hè dipende nantu à tutta a vostra vita futura.