Cumu mantene a cugliera ghjovara?

Avete turnatu 25? Ti piace bè charming è pienu di riceve cumplimente per un pezzu? Allora hè urdinata per piglià u percorsu di un ghjovanu lotta contru à avè a vostra bella pelle. E valore avertitu no solu à i vasci cù i culori di culori è di i prucessi di salone cusmeticu, ma ancu di pudè riforme un pocu di i vostri hà abitazioni di u ghjornu, è ancu di cunfidarà a Mamma Natura, perchè ci sò assai ingredienti naturali chì facenu a nostra pelle nova è frescu in qualchi tempu. Seremu bella ...
Comu accumincia, a direzzione di anti-età (per esempio, anti-aging), altri curretti di rijveni di a pelle, includenu parechji costuli utili. Perchè un bellu corpu è a faccia hè l'accionu di no solu rimedii naturali è u nanocitetitichi. Questa hè una cunsiguenza di nutrttica propria, esercitu (o simpricimenti attività di motoru) è acquistendu spirituale spirituale. Sicondu i scientisti, u genotipu di l'omu mudernu hè programatu per 120-140 anni di vita. Cusì, se da una ghjovana età cassa è eseguisce riguardu un prugramma anti-anzianu, pò esse possibbili per justificà sta teoria. Puderaghju, però, un spirimèntu!

Per guardà i ghjovani fora, avemu a cura di u mondu internu in tutti i sensi di a parolla. Allora, cù tutte e forze chì rinforza l'immunità. Perde u pesu, se ne necessariu, è ùn ùn si ponu tranquillamenti, movime. Ùn avete bisognu di fà questu in u ginèru, perchè ci sò assai modi divertenti di mantene bè - pudete cambià da a bicicletta in caru, cammanu quantu pussibule è inscriviu in una scola di balli. Perviglie, u sex - making love burn calories to all for envy. Next - food. Cumu manghjemu bè, in petite porzi, ricusate micca prudutti dannigghi cum'è magiore di maison, margarina, ketchup, chips. E pulita: sopra à l'aria fresca, visite saunas, fate dispunibule di ghjorni, è più importantemente - fede ridere di sentimenti morti chì cuntribuiscenu à l'aspetta d'armi premature ancu più di u sole.

Cumu liberatu di u negativu? A questa persona si faci in u so modu - doing yoga, attendu psico-formations, lettura di libri intelligente, cumunicà cù e boni è belli. Sfurtunatamente, a via hè in spessu torna, è una persona hà u tempu d'addiventà, è ùn hà micca aprile di gudiri di vita è amassi pirsuni. Ma questu, sicuru, ùn hè micca u nostru casu ...

... È fora
E sempre, parlemu di a prisirvazioni di a ghjuventù di l'esternu.

A funzioni di fà fà a bellezza fora di u cuntrollu di u tempu, e decidenu a donna in altre tempore preistòricu. In u cursu eranu pozzoni, sacrifici è sorche. Un pocu dopu, u prucessu cumincià à esse trattatu più responsabbili. I principessi indiani fissaru li perli in a pelle è u corbu cù u soffiu à mezu à l'oliu di sali. Oghje qualchì pocu mila anni in a Grecia Antica, "salone di bellezza" eranu spargugliati, in quale u primu "cosmetologi" - travnitsy femminile, chì avianu cumpetite recce cosmichi cumplessi travagliati. Fossenu stati à livassi a pelle cù l'aiutu di un remplacement de placenta d'ove, spazzi di pigmentu spregulati da a viloria di u toru, è a dermatite hè stata trattata cun un extracte di genitali di caprettu. I Rumani cresianu in u putere giau rivolutante di u latru di u sceccu, è l'Egiziani utilizonu a peladura favorita di Cleopatra: mettite salinu di u mare cù a crema, una meza ora per masajaghju a peddi, è poi arringenu cù acqua calenta. E Cleopatra generalmente hà pettico u tonu per tutti i cosmetologia antica. Questu hè in i 40 di aC. e. introduciu a moda à u latti di u lattinu è u meli è i mascarini di u corpu da un pezzu purcinu. Ancu ci era "distorsioni" - micca cù Cléopatra, per suprattuttu, sta signora sapia assai di a cura di faccia è di i Francesi di l'era di Belle Epoque, chì hè solu una crema rejiminante da u foglie di i pumini, u cervu vitturu è di a mustarda.

Qualcosa di l'esperienza di dui mila anni fa pò esse cunsiderata oghje, perchè e l'erbe è i fiori cù l'effetti reuvicuranti per tuttu questu tempu ùn anu micca mai averebbe scucciatu a so reputazione.

Cusì, per esempiu, l'aloe hà rinfurzatu a rinnovazione di i celeri di a pelle, allughjà è liberà riderme. Da aloe, pudete fà tonicce è màscariche, è se ti bevi in ​​a mane prima di manghjà diluita in una proporzione equalizia cù l'acqua, u zuccaru di l'aloe, cuntribuiscini à a purificazione di u corpu.

Tintura di petali rosati improvisa l'elasticità di a pelle è aiuta à reduie l'acne è l'iperpigmentazione non-uniforme: postu, i spots fichi nantu à a faccia pò aghjustà visualmente una donna almenu cinque anni.

Fulghjetti di mintus aiutu à migliurà a ciumi, dà a sbattulezza di a pelle, è benate di paci. Tuttavia, ùn vi mannò a purtassi cun tè di menta per quelli chì sò propensi à disordini vegetative-vascular è a pressione ridutta, chì, cum'è sapete, minturnu solu cuntribuisce à u so sperimentazione.

I prudutti di Lavanda basanu nantu à l'ultimi hidratanti naturali per a peddi, è ancu aiutà à guarisce i smallci ferite è danni.

Rosemariu prumove sustegnu naturale di cicati nantu à a pelle, hà un'archette antisetticu, rinfrisca i spicelli pigmentati.

Grazie à a ràdica di ghiacciule, a pelle acquie l'elasticità è a lisura supplementu.

L'accionamentu di u sage hè apruvatu per riduce a manifestazione di couperose, si distensa assai i pori dilate, reduces inflammation.

Inoltre, si tenete un prublema di u pelle, hè una bona idea per a limpinga cù decucrazziuni di rosuli rosevuli, pianta, straggine è marigold. Sì a pigmentazioni aumentata di a pelle o peccati assai furnenu un malvientu, pudete lavandà a pelle cù una suluzione di a inflorescenza di marmejuli, foglie di foglie salvatichi, foglie bianchi è cuccume. Un eccezziunale eccezziunale eccezione hè furnitu da i mascarelli di casa cù cumpunenti naturali di e piante. Cusì, se vulete cumprà un pezzu dolce calveraghju, mettite 1: 1 zucchero cun u ghjancu è u zucchero di dandelion è fretce questa pelliccia cù u mallette. Ma un bonu tonicu cù l'effettu altru: mettite in parechji piezi i fiori di calendula, chamomile è sage, infundate, fracete è ogni matina lavite a faccia è u collu cù di cubi di ghiaccio.

A pelle sarà ghjovena è brilla da bacca è mascarelli di frutta - da una fragola, una pumu, una pera. U pumpo è e mascarelli di col accumpeni a pelle. Se dopu ogni viaghju à a duttore o un baño per lubricate u corpu cù l'oliu d'oliu è di u linzolinu, a pelle aghjunghje assai nutrienti è sarà saturatu da umidità ancu in l'invernu.

Sì ci sò e ciriuli scuri è sacchetti sottu l'ochji, è pareanu ancu in le pettini giovani, mugs di pepino fette, mezzo patate cociane o un pezzu carcizzu fughjatu nantu à u moliara di carne si aiutanu. Guardemu queste mascara comestiva nantu à e parolle di 10 minuti, pigliate, spazzate, è vede chì i nostri ochji fighjà cù u ghjovanu focu, è a nostra pelle hè diventata, cum'è una figurina di porcellana ...

Mascara contra i primi arrugas
Cogliu u melone di calce, l'andu di u lechjaru è l'oliu di linseed in a listessa ratio, pour una consistenza di più licenza un brou di camomile. Wet una bola di cuttuni o un pezzu di gasa in questa mutazione. Aduprà a mascara in faccia, collu è cuncepimentu è si stende durante 20 minuti. Dopu avvutendu a to fàccia cun l'acqua fresca è appliice a notte crema.

Mascara di u biancu d'ova per l'elasticità di a pelle
Scuzzulate bè cun un mezcladoru o battiri cù a proteina di un pollulu, aghjunghje un paru di cullenade di farina è una cullizzioni di meli (preferibile ligere). Scambià a mistura risultatu nantu à a vostra parolla è sughjettu durante circa 15-20 minuti, poi arringe cù l'acqua è aplicarle una crema nutritiva.

Se utilizate tutti issi masci, lotioni è tonii regularmente durante parechji anni in una fila, tuttu questu tempu a pelle sarà firmetta, moisturizata è limpa, chì significa ghjovanu.