Cumu fà a scelta bona entre i santi?


In a vita, ogni ghjornu avemu sceltu qualchì sughjettu, alcuni di quelli anu affettatu significativamente a nostra vita, è parechji ùn porta micca cambiate significativamente in a nostra vita, anche cume cada una di e nostre decisione hà u so postu in vita. Stu vestitu o un carru, un appartamentu o un novu vernice ùn hè micca cusì impurtante, hè impurtante chì facemu un sceltu.

Vulete sceglie è i nostri cumpagnu di vita, o satelliti di qualche parte di sta vita. E facenu una scelta, avete bisognu di sceglie u so bisognu è cum'è vo vulete, è ùn succorsu à i vostri ricordi è sentimenti. Segnu i vostri pinsamenti è sentenzi, guidate da sanitariu. Aghju avutu ancu questu novu nantu à a mo sperienza. È cusì, cumu fà scelte u vostru sceltu, quandu'hè dui amate, ma diversu per voi? Cumu fà a scelta bona entre mutandine chì volenu esse cercati per voi? Hè particularmente difficiuta quandu e duie carusi anu un significatu especial per voi, cun ogni unch'è quellu chì site cunnessu cù qualcosa particulari, o cunnessi, ma u rolu ghjocu, in u passatu era o hè oghje in u prisenti? Questa influenza a scelta bona?

In a mo vita era, in principiu, ci hè ancu un omu bonu. Blùata blu, cù u corpu di Apollu. Mi piaciu assai. E staiu dumandatu ciò chì attrae l'attenzione. Cinque anni avemu parlatu cun ellu, ùn hè micca cumunicatu. Duranti cinqui anni, ci era quel quantità chì ùn deve indici inexplicabile, da quale erimu stati trappe, com'è da un magnetu. Quite un bellu tempu, ùn avemu micca parlatu più, è aghju cun un omu chì sopra una speppia di polvara è hè pronta per fà cumprenda di i capricci senza ragiuni. Cù cun ellu sò assai cunfortu è piacevule, ancu s'ellu hè prisenti apòllanu. Sempre dicia chì un omu hà da esse unu pocu diffirenti da un sito, per distingue cù primati. Allora accunsentì, è avà chì avete chì capisce nunda. In principiu, l'aspettu ùn sia micca un rolu especialatu per mè, perchè hè un altru dumane ciò chì ellu vi face e quale elle representa una persona. Chì ci sò e cose qualità umana in particulare sviluppati. Hè ciò chì importa in una persona, micca u so aspettu. L'Apparenza hè solu l'inturnianza di noi, l'embacchera. A cosa più chjucu hè quella chì si trova. Oghje ghjornu, per un pruduttu di qualità impurtante o di bè, un bonu pratiche di bonu è fattu per attruvarà l'attitudini di u compru. Un pruduttu di qualità ùn hà micca bisognu d'embiu di brillanti è di publicità. A gente, cù un apellu bellu brillante, sò in maiuri in amore cun elli. Pusiani l'omu, i so bisogni è i so brami, sopra à l'altri. U mo anzianu amore per mè una volta dicenu: "Ùn bisogna micca una picciotta chì briunà per ogni unghje chjucu." In a mo scusa, a zitella hè digià impegata in i genesi, in l'ADN scorce per ogni cracked and broken nail, perchè putemu tantu putere è l'attraversu in elli, è si andonu.

Sò una donna, ùn avete bisognu à aghjurnà à un omu, bisognu chì l'omu si adattava à voi! Sì bisognu di u unghje, ùn duvere pietru, abbraccià è carizzi, è ùn dì micca cusì. I ricurdari di sti paroli, prubabilmente di a vita. O ùn duverete micca u passatu? Ùn ci vole micca indirgià i so caprice, ma ellu hè vostru. Ùn ùn divintà un raginu per ellu, perchè hè cumu si falendu davanti à l'ochji. Se ritornu in u tempu, significheghju chì vi puderete indulge. Live the present.

È avendu ricurdatu chjamatu, hà dettu chì ellu vulia inizià una relazione cù mè, hà dettu chì era attrattu da mè da un magnetu, è ùn pudia micca senza me. Fornite à scuntrà. Pariate chì u mo sognu hè foru veru, è aghju intesu quasi tutte e parolle chì vogliu intesu di sente. Probabilmente, avè ancu avutu quarchi cosa nterna è hà riagitu a so parolle, perchè in u passatu I era assuciatu cù sentimenti forti. Eranu assai forte chì no puderemu esse in culu. Quelli ricordi ch'e aghju tinutu, mi attaccanu à quellu è hà tenutu in u passatu. E, parissimu, queste ricurdemi sò capaci di espertarà l'antichi sentimenti à ellu novu, ma aghju avutu un guyu currente in quantu quellu chì mi piace à nantu à un muru di petra. Iu crede in sè, è confiare in ellu, è sò sicuru chì ellu ùn fallarà micca da mè è ùn m'arreta micca. Ancu s'ellu era solu per vede da u principiu chì "nimu pò esse fiducia". Ci hè più qualchì pudete vulete in una relazione? A cunfidenza in u to cumpagnu - ùn hè micca questu u più impurtante?

Emottu, pensu nantu à e parolle è offerte di u mo ex, è per a prima volta in a mo vita ùn ùn vuleva micca cambià. Avìa tantu disgustatu cun l'idea di ch'e mi puderebbe cumerciu questu uguali d'oru chì hè prontu per qualcosa per mè, nantu à certi tipi d'arruganti, chjama l'invucatu. I nostri sentimi è attitudini di l'altri sò cusì sinceri chì certe volte ancu pensate chì hè micca impositu. Pruvate per aghjustà à ellu, è ellu si tratta d'aghjà à mè, è cusì, aghjurnate l'una di l'altri, viaghjanu in armunia. Per a prima volta in a me vita, ùn aghju micca vulsutu contactallu di novu. Per a prima volta in a mo vita, ùn aghju micca persu per caccià u megliu, perchè era sicuru chì u megliu hè in i mo braccia. Sapiu chì era in i braccia di u megliu. Dopu tuttu, vita perseguite u megliu, cambià i nostri partinariati cum'è guanti. Pensate, "ma u mo amuri", averemu torna a seguita è tocca à un altru guyu, è cuminciamu à pinsà: "Ùn hè micca u me amore, forsi era incorreite." Tutti i nostri vite l'avemu a paura di associà a nostra vita cù a persona incorrecte, tutte e nostre vive l'avemu a paura di faltà u megliu. Per a prima volta in a mo vita, era sicuru di a mo scelta.

Fà chì questu hè questu amore stà. Probabilmente, per fà a scelta bona, cum'è averia in questu casu. A cosa principal hè chì sì stanu cunfidendu in a vostra cumpagnia, è più impurtante, chì ùn vulete micca cercà un altru amoru. Probabilmente, questu hè l'amore - quandu ùn vulete micca manghjà u fruttu pruibitu, ma vulete esse ghjustu vicinu à ellu, è sempre micca missu, quandu tuttu u listessu ùn hè micca stante. Ùn ùn diventanu prigiuneri di u passatu. U passatu ùn divintarà più in u presente è in u futuru, u presente pò esse u vostru avvene. Ùn vive micca cù ricordi, è ùn persighjenu micca i so illusione, sceglie a fiabilidad è amassi, è l'amori. Sceglite u presentu per fà un futuru bonu fora! U u passatu hà da pudè ritornu è di vultà. Sì stete in u passatu hà un postu per ellu. Ùn aduprà micca à u presente.