Disturbi nervi in ​​i zitelli è i so signali


A maiò parte di noi sò assai attenti à a salute di i nostri zitelli: hè bisognu di appare una tezza fatta - è avemu digià prontu cù pilastri è caldi. Fighjulà u travagliu di tutti l'urgani è sistemi di u corpu di u zitellu cù l'eccezzioni di una cosa: i nostri nervi di i nostri zitelli sò a priori in modu. Ma hè cusì cusì? U disordini nervi in ​​i zitelli è i so signali sò un tema di discussione per oghje.

Tuttu u principiu cù infanzunatu. Perchè u zitellu chiancià assai? Comu regula, spiecanu solu fà: hà un capricciusu caratteru. In fatti, chianci per raghjone cumpletu d'uttellu. Qualse ellu ùn hè in modu impurtentatu, o ùn hè fisicu ùn avè, o ùn hè micca malatu mentale. Hè esse, ùn ci hè nisuna cosa cum'è caprici. Ciò chì chjamemu un caratteru malu, com'è regula, significa chì una persona hè malatu cun neurosi. Alas, oghje l'statìstiche nantu à e malatie medichi in i zitelli hè di disappruverà: più di a mità di i studienti puderanu diagnosticà cun "cumbugliu nervu" se i so parenti hanu vultatu à visità un duttore. Ma, sfurtunatamenti, solu i casi più negliguti si facenu à a clinica.

NERVOUS DISORDERS: NEGOZIE U NON INSTITUCIONI ...

Di solitu si dici: "Hè nerviosa". Infatti, questu cuncettu pò cumprà tuttu ciò chì piace, perchè u listinu di i malatie chì si sintomi mettenu una figura di "nerva" ùn hè micca solu assai, ma ancu variata per ragiuni internu. I devenza sò cungenitali (per esempiu, cum'è in i zitelli-neuropaths), esiste in a forma di prerequisite, è ponu esse acquistate per via di prucessi di vita persone o d'una educazione improperi. L'urganu immediata di a scunfitta hè una parte separata di u cori, è ancu di u sistema nervu o a psique in tuttu. In questu casu, u tipu di disordini nervi in ​​i zitelli è i so signali sò detecati solu per un medico.

ATENCION: NEUROSE!

Ciò chì inevitabbilità cumpensisce una parte significativa di a vita di ogni persona? Problemi familiari, situazioni difficuli di a vita è sferisce. Ùn tutte l'organisimu, cunfruntatu cun elle, stenderà a difesa (dopu à qualchissia, certi persone, anchi dopu à cuddetta sottu a chjarza ordine, imbuccà immediatamenti u friddu). Allora u zitellu, dopu avè truvatu in una situazione difficili, pò dà una reazione neurastica (dispunione una histereta, appughjatu, etc.). Se tali reaczioni sò un usu, u probabilmente u zitellu neu neurosi (in grecu - "malatie à i nervi"), una malatìa chì deve esse trattata da un neurologista. I sperimenti chì anu sempre basatu annantu à cunflittu internu: hè quellu chì "doblega" u zitellu è li face in emozione inestabile. Spessu spessu chì i zitelli manifestanu e chjamati neurosi monosintomatique, chì sò spressi da un sulu un sintimu (maffia, tick, enuresis, etc.). Spessu, i genitori stanu prumove un sviluppu di u neci di neurosi per migliure azzjonijiet.

DISTRIBUTED PARENTAL MISTAKES

♦ I parenti u ghjornu di u zitellu annantu à una crescita di carica, dà à dui scole, circà diverse, etc.

♦ I paisani vedenu e so difetti in u zitellu è pruvate à cummattiri.

♦ Ma a mamma ùn mancu amparà u so amori à u zitellu, fendu chjaru chì a so situazione deve esse earned.

♦ Una mamma attunata circundà u zitellu cù cura urgente.

♦ U picciottu diventa un tistimone di scandali in a famiglia.

E to actions:
Certu, solu una culpulinu nervosa ùn pò micca curatu. Hè assai probabbli, cù l'aiutu di un duttore hà da esse ricurdate u vostru modu di vita. Dopu tuttu, per prevene a neurosi di u zitellu, avete prima di tuttu cuntrullà u vostru cumpurtamentu. Ci hè un regulu chì deve esse osservatu:

♦ Ùn tentà micca di firmà a manifestazioni è sintomi di neurosi (disordini di u sonnu, masturbazione, etc.) - hè assai più impurtante per identificà e cose.

♦ Se tu avete suffrutu da un colpu nervu, pruvate per esse guaritu, almenu per u zitellu di u zitellu.

♦ Si avete avutu problema cù i vostri parenti com'è zitellu, pruvate micca permettenu cusì cù i vostri figlioli.

CUNZU CAVALLI:

♦ a superestimazione di i peeri in u sviluppu mentale;

♦ infatuaci fanàticu di u zitellu annantu à qualchì objettu (per esempiu, solu in chinese, o solu in matematichi supiriori);

♦ se u zitellu fegghia in capu cù u ghjocu è u sustituisce cù a realtà (per esempiu, dici à tutti chì s'hè addivintatu un cane è cammina tutti i ghjorni nantu à tutti quattru);

♦ Si perdenti interessu à a vita, ùn cede a seguitu;

♦ Se u zitellu hà l'alucinati (ellu parlava à quellu stessu, senti à qualcosa);

♦ Si u zitellu ghjaci è mentri à una fantasia seriosa sana (per esempiu, chì in a notte ci ani stati stranieri o chì hà scambià i nuvuli).

Hè interessatu:

Circundante "fisici" è "lyricists"

In u cursu di l'entrevista di parechji millares di parenti, si truvò chì l'iniziu di e neurosi sò à una età quandu i figlioli di scola (8-12 anni). Sicpruttori attribuiscenu micca solu un cambiu di modu di vita è un crescenu di a pisu duranti stu pirìudu, ma dinò à i peculiarità di u metudu di l'insignamentu chì esiste in i scoli, chì, in regula, hè sottolineata da u "hemisferu sali" (questu, orientatu più versu i matematii è techie). U dirittu - l'umanità - l'emisferu sviluppeghja assai più lentamente in u prucessu di studiu, anche i zitelli cun una orientazione tali sò micca menu.

"Cavallo è cerva ciamatu"

I psiculologi anu spartitu u gruppu in unanimamente: in securità à u tipu di temperament, secondu l'instinimentu chì dumineghja, è cusì. Sapendu sti classificazioni, puderà stabilisce u tipu di u to figliolu è u so educatu. Per esempiu, a qualunche di u sessu di u "ego" (valore), hè necessariu restriverà da l'aggressivu è "genofilicu" (femminile), à ​​u cuntrariu, per prutege di e neurosi è di micca per suppressione a so individualità. Inoltri ch'è ùn anu micca urèntziu è urientà a curruzzione, pruvate à affacciari l'impurtante còlicu, eccillente malincunicu. Se tentate d'aghjurnà u zitellu à i normi ghjenuvesi, inevitabbilitavanu purtà à colti nervi è cunflittu internu.

Neurosi - chì sò in riscu

♦ i zitelli timidi chì ùn sò micca siccati di elli;

♦ i zitelli chì ùn sò micca datu una autonumia;

♦ disturbanti per a natura, i zitelli altamente pruduttivi;

♦ troppu obedientu, "picchi" i zitelli (cun ​​suggeribilità più grande);

♦ Nessi cù attività ridotta o, inversamente, crescita;

♦ i zitelli sensitivi chì ùn sapianu cumu fà per esce per elli;

♦ i zitelli propensi à sperimenti forti di ancu i falli più minori (o furtuna);

♦ "figlioli ind'è" per esempiu "u sessu incorreu") o i zitelli nascuti in un tempu chì ùn hè micca adattatu per i genitori (u stessu calore di studiu, un cuntrattu prufittu, etc.).